^6^

3.5K 162 84
                                    

Dotarliśmy do domu trzymając się za ręce . Każdy patrzył się na nas jak na duchy . Ta ciszę przerwał........

- o co tu chodzi?!- krzyknął V
SG- no bo tak wyszło ze się pogodziliśmy i jesteśmy przyjaciółmi
V- Serio? Jezu a myślałem ze będziecie się bić no trudno
Soo - ciebie nie ominie wpierdol V wiec się tak nie ciesz
Całe bts bez V- hahahha
Nie chciałam ich słuchać wiec poszłam do pokoju V.Gdy byłam już w tym pomieszczeniu skoczyłam na łóżko .
- jezuuu jakie te łóżko jest wygodne
Rozejrzałam się po pokoju hmm szczerze mówiąc jest dziecinny, dużo pluszaków masakra jakaś chuj z tym ze ja lubię miśki ale nie aż tak dużo to już jest przesada i on ma nie równo pod sufitem . Nie myśląc  już o tym zaczęłam się dalej rozglądać ma dużo krawatów i muszek xD . Spojrzałam się na komodę i zauważyłam mój telefon wiec podeszłam szybko po niego i znów leżałam na miękkim materacu. Nie wiem kiedy i jak ale dotykając materacu od razu zasnęłam .

Pov.V
Soo gdzieś zniknęła sądząc po tym co zaszło przed chwilą poszła do mojego pokoju spać . Chciałem sprawdzić czy dobrze myśle wiec skierowałem sie do mojego pokoju i otworzyłem drzwi to co tam zobaczyłem rozczuliła moje serce , z tego wszystkiego okazało się że dziewczyna śpi , jestem zajebisty chyba zostanę Wróżbitą Maciejem . Zamknąłem drzwi i poszedłem do reszty zespołu . To co tam zobaczyłem ścięło mnie z nóg . Jimin siedzący na RM krzycząc żeby ten przeprosił za to co powiedział a RM na to Przee Jimin you got no jams . Chciałem się śmiać bo park zaczął go okładać lekko pięściami a ze miał on takie malutkie jak mały bobasek to lidera to nie bolało . Mów wzrok powędrował w inną stronę napotykając śmiesznie w chuj widok kooka i sugi kłócących się o bokserki które niby starszy  zajebał z pokoju młodszego . Jin siedział w kuchni i chyba robił obiad a Hobi siedział na kanapie trzymając na kolanach mojego synka jak Soo się dowie ze jest to go nie wypuści z rąk . Nie chciało mi się już tam siedzieć wiec poszedłem po swoją pidżamę i skierowałem się do łazienki . W tym pomieszczeniu wziąłem prysznic i się wgl ogarniałem gdy to już skończyłem, skierowałem się do mojego pokoju . Położyłem się obok Soo i momentalnie zasnąłem .
Pov Jisoo
Obudziłam się czułam na sobie czyjąś rękę wiec odwróciłam się . Ta ręka należała do V , przez chwile zastanawiałam się co on tu robi a to przecież jego pokój. Wzięłam jakieś jego ubrania i poszlam do łazienki , wchodząc do niej zauważyłam nagiego ....




******************
*******************
Hej , na wstępie przepraszam . Miał pojawić się wcześniej ale telefon był w naprawie i dlatego dziś daje taki krótki .  Nie mam dziś nawet humoru zepsuła mi go pewna osoba ale trzeba z tym żyć eh .... nie wiem kiedy będzie następny rozdział bo muszę kończyć pisać następny rozdział do innego ff także dziękuje osobą które jako jedyne mnie motywują do dalszego pisania bo po prostu bym to wszystko jebnęła i miała to głęboko w dupie . Także dziękuje osobą które piszą komu i dają gwiazdki paaaa!!!
Miłego dnia czy coś

Siostra/btsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz