Bölüm 3

35 3 2
                                    

Ardından bir el omzuma dokundu...Başımı kaldırdığımda gördüğüm kişiyle bir şok daha yaşadım.Onu gördüğüme inanamıyordum...Şaşkınlıkla ona bakıyordum."Hadi ama Essy,beni gördüğüne sevinmedin mi?" dedi pişkince sırıtarak.Ayağa kalktım,arkaya doğru yürüdüm.Biryere çarpmamak için arkama bakıyordum."Sen nasıl girebildin bu okula? nasıl aldılar seni? hemen buradan uzaklaş yoksa ciddiyim güvenlikleri çağırıp,çığlık atarım." Üstüme doğru geliyordu,gözlerime bakarak.Ona fark ettirmeden çantamdan telefonumu çıkarmayı başardım.Onu hiç sevmiyordum.Eskiden birkaç kez benimle uğraşmıştı ve hayatımı berbat etmişti.Bu kez izin vermeyecektim.İyice yaklaşmıştı bana.Amacı beni kaçırmak,sevdiklerimden uzaklaştırarak bana acı çektirmekti.Önceden bunu bana yapmıştı ve elinden zor kurtulmuştum.Yanından kaçmıştım.Şimdi ise eğer beni birdaha kaçırıp sevdiklerimden uzak bırakırsa,işte bu sefer yanından kaçamayabilirdim.Gözlerime bakıyordu,ben ise fazla geriye gittiğim için duvara yaklaşmıştım.Ayak sesleri duydum,sanırsam birileri sınıfa geliyordu.Ayak seslerinden sonra duyduğum şey birilerinin fısıldaşarak buraya yaklaşmasıydı.Kapıya doğru baktım,sonra tekrar ona baktığımda etrafta yoktu.Telefonumu çantama tekrar koydum ve etrafa baktım.Pencere açıktı, pencereye doğru yürüdüm.Sanırsam buradan atlamıştı ve bir şekilde kaçmayı başarmıştı.Kapı açıldı arkamı döndüm,kızlar gelmişti.Onlara az önce olanları anlatmam şimdi doğru olmazdı.Belki daha sonra anlatmalıydım.Şimdi anlatsam onlar da telaş yapacaklardı.Jesy "Neredeydin? heryerde seni aradık,gitmediğimiz yer kalmadı okulda Essy,korktuk seni bulamayınca." İsmini bilmediğim kıvırcık saçlı çocuğun beni kızdırıp ağlattığını,sonra da eskiden benimle uğraşan kişinin geldiğini söylersem "neden bizi de çağırmadın" gibi şeyler diyeceklerdi."Biraz başım döndü ben de sınıfta oturmak istedim,sakince ve tek başıma." diye yanıt verdim."Ve sana bir şey daha söylemeye geldik." dedi Perrie.Perrie'nin gözlerine merakla baktım."Bu okul çıkışı hepimiz okulda kalıyoruz.Yakında okulda bir gösteri düzenlenecek tekrardan ve ona hazırlanacağız.Her şeyi planladık bugün çalışmaya karar verdik.Sana da neler yapacağımızı anlatacağız ama bu okul çıkışı anlatmayı düşünüyoruz.Dans odasında çalışacağız." Onları onayladım kafamı "olur" anlamında salladım.Leigh "Gözlerinin altına ne olmuş öyle Ess?" diye sordu.Ne cevap vereceğimi düşündüm.Bir şey belli etmemeliydim."Biraz siz gelene kadar uyumuştum da o yüzden." diye cevap verdim,gülümseyerek.Sınıftan sohbet ederek çıktık,okulun bahçesine indik.Biraz hava alıp yukarıya geri çıkacaktık.Kıvırcık saçlıyı ve onun arkadaşlarını görmek istemiyordum.Hala aklımda merak ettiğim sorular vardı.Onları o kıvırcık saçlıya sormuştum ama hiçbirini cevaplamamıştı.Ben bir şeyin cevabını almazsam o sorular aklımda büyür ve patlar.Çok az kaldı o soruların cevabını alacağım.Bana cevap vermesi gerek,vermek zorunda,verecek.Kızlar kararlarını değiştirmiş olmalıdırlar ki bana gösteride nasıl bir görevimiz olduğunu anlattılar.Galiba bu okulun her sene yaptığı büyük gösterilerden birisiydi.Her okuldan sınıflar gelip gösterilerini sergileyeceklerdi.Açıkçası geçen sene okulda yaptığımız gösteriyi kaç kişi beğendi hiç bilmiyorum.Sahneye çıkıp o kalabalığa nasıl bakacağımı da bilmiyorum.Kalabalık başımı döndürürdü genelde.Kızlarla tüm günümüzü sohbet ederek,gülüşerek geçirdik.Kıvırcık saçlı ve onun arkadaşlarıyla o saatler içerisinde hiç karşılaşmamıştım.Bu biraz da olsa sinirimi geçirmişti.Okuldan herkes dağılmıştı tek biz kalmıştık.Dans odasına girdik,kızlar bana hazırladığı dansı gösterdiler.Ben de onlara uyum sağlayarak dansa çalıştım.1 saat çalıştıktan sonra hepimiz acıktık ve susadık."Ben kantinde bir şeyler bulabilirsem getiririm." deyip  kantine indim.Kantinin kapısı şansıma açıktı.Yiyeceklerin bulunduğu tarafa gittim.Ne alabileceğime bakıyordum.Kantinin kapısı hızlıca kapandı,ışıklar zaten kapalıydı açmayı unutmuştum.Telefonum yanımda olsaydı ışık tutardım ama dans odasında bırakmıştım.Korkuyordum,kapının karşısından bir gölge geçti ve ben saklanacak biryer arıyordum.Bir masanın altına saklandım,ardından kapının açılma sesi geldi,içeriye girmişti birisi.Daha sonra kapıyı geri kapattı.Birisini arıyor gibiydi ama yüzünü etraf karanlık olduğu için göremiyordum.Dışarıdan içeriye yansıyan ışık vardı fazla aydınlatmıyordu ama gölgesini görebiliyordum birisinin.İçeride yürüyordu,daha sonra gölgesi kayboldu.Gitmiştir diye masanın altından çıkıp ayağa kalktım.Arkama baktım kimseyi göremedim,içim rahatlamıştı.Hemen yiyecek bir şeyler alıp kızların yanına gitmeliydim.Elime ne gelirse aldım ve kapıya doğru koştum.Kapıyı açmaya çalıştım ama kilitlenmişti.Birkaç defa daha denedim ama açılmadı.Arkama baktığımda yüzünü pek göremediğim,siyah ceket giymiş birisi bana yaklaşıyordu...

DARK PARADISEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin