Dorm Aku Berhantu

1.2K 32 3
                                    

Sarah dan Farah ialah kawan karib dari tadika lagi sedang berjalan bersuka ria menuju ke kantin. Mereka tersenyum lebar kerana mendapat keputusan yang sangat cemerlang.

"Tak sangkalah kita ni pandai. Nantikan aku nak telefon mak aku lah pasni." Dengan gembiranya Sarah berkata.

"Esok esok jelah k?" Rayu Farah.

"Klah." Murung Sarah

Semasa di dorm...

"Sarah! Kau mandi dulu ke, aku dulu?" Jerit Farah.

"Kau dululah!" Jawab Sarah sambil reply mesej yang diberi oleh teman lelakinya.

Bunyi ketuk dari luar pintu dorm Sarah dan Farah.

"Sapetu?!" Jawab Sarah. Tiada jawapan dari luar pintu.

"Jangan main-main." Sarah ketakutan. Masih lagi tiada jawapan dari luar pintu. Sarah membuka pintu dorm tersebut dan terus pengsan melihat kelibat seorang gadis yang berlumuran darah tergantung di depan Sarah.

"Sarah! Sarah! Bangun! Dah pukul berapa ni?" Jerit Farah.

"Huish! Mimpi ape eh aku tadi?" Tanya Sarah.

"Ntah. Aku bukannya kat dalam badan kau pun." Selamba je Farah jawab.

Bunyi ketukan di luar dorm.Sarah membuka pintu dorm tersebut.

"Sorry Sarah aku lambat! Aku beli laksa pineng untuk kau. Nah. Sarah jangan tengok belakang dan lari dengan aku cepat." kata Farah.Tetapi Sarah degil Sarah melihat belakangnya ternyata ada susuk tubuh yang berlumuran darah tergantung di kipas tersebut.

Hi guys! Admin akan buat cite lagi esok maklumlah admin ni jenis boring main hp je. Kalau ada update baru admin akan publish kan. Enjoy the story! Follow admin kalau cite ni best ok? And vote the story!

5 KISAH SERAM DI ASRAMAWhere stories live. Discover now