Bölüm 11 (barışıcaklarmı)

133 3 2
                                    

Marcus hemen melonu aramaya gitti o ise bir ağaca yaslanmış ağlıyodu acaba neden ağlıyodu diye merak edip ağacın arkasına saklandı melon ise (neden beni cristinaya değiştirdin neden) diye ağlıyodu ben ise akılı olduğum için maci takip etmiştim."naber bakıyorum acı çekiyosum marcus" "ces bana yardım ett melonumu çok özledim hem cristina kimki" "hiç bilmiyorum ama orda aşkım olarak kayıtlı" iç ses -o marcus çüm sen unutun galiba diskoda tanıştığın kız hani orda sen tek otururken yanına bir kız yaklaştıya sonra sana bir şey içirdi eve giderken bayıldın ve hasta oldun- "he şimdi hatırladım ces o kızla diskoda tanıştım ben ben o yüzden hasta oldum zaten" afferin gerizekalım benim".(önce selena sonra o) melon hala bağırarak ağlıyodu "tamam ces gide bilirsin" ben gittim ama uzağa gitmedim çünkü ne diğeceğini merak ediyodum."Sakinleş melonum benim lüttfen" "ne senmi nasıl yanıma gelirsin cristina ne oldu onla sevgili değilmisin he" "bak on cristinayla diskoda tanıştım ben sonra bana bir şey içirip kendisi aşkım cristina diye kaydeti whatsapa tamamı lüttffeeen beni affet seni seviyorum artık böyle olaylar olmıycak söz veriyorum" " sana inanmıyorum ama eğer sözse tamam marcus öf ama söz tamamı seni seviyorum tamam barıştık" "söz söz gel biryerler gidelim" tama sakinleş ben aaaoooov cristina geliyo iyiki serra bana o cristinanın fotorafonı attı onu engelemem lazım."hey naber marcus" "hıı sen misin cristina" "evet ben yanındaki kız kim yeni sevgilinmi eğer evetse tek sevgilin benim" "ne saçmalıyosun sen bu benim yeni sevgilim falan değil ben bu kızla yani gelecek nişanlımla 6 aydır tanışıyorum seninle ise 6 gün hem seni ben daha tanımıyorum bile sevgilim değilsin benim" serra gülümsüyodu ve cristina atıldı "ne 6 aymı nişanlınmı ben senle önce tanıştım hem senle ben 6 gün değil tam 1 hafta tanışıyoruz bunla ise sen 2 saat" "bak kızım sen kime bulaştığını bilmiyosun ben bunla konser gününden beri sevgiliyim anla" o serra çok cesur çıkmıştı cristinaya karşı benim sıram geldi. "hey cristina ne oluyo burda" "ne john" "evet ben ne oluyo o serrada burda ve marcus neden benim sevgilime bulaşıyon he marcus" "benmi ona o bana bulaşıyo aşkım maşkım" "ne cristina bu doğrumu" "doğru ama bidaha olmas" "tamam barıştık gel" oh gittiler tamam ozaman bitti herşey eve gidiyim ben aa serrayla marcus gidiyo galiba gezicekler.





MERHABA HERKEZ BARIŞTI AMA TABİ HİKAYE BİTTMEDİ DAHA MACER VE ROMANTİZİM DEVAM EDECEK ÖPTÜM.♡♡♡♡

MARCUS AND MARTİNUS ♡♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin