Sonra yeniden uyudum sabah kalktığımda Jacob beni kahvaltı yapmak için çağırmaya gelmişti ve bana sweatshirtünü verdi onun sweatshirtü bana elbise gibi olmuştu sonra kahvaltı yapmaya gittik kahvaltımı yaptıktan sonra telefonuma mesaj geldi"Merhaba safiye nerdesin sen seni arıyorum açmıyosun nerdesin sen seni çok merak ettim." Ona yasamıydım ama bana çok kötü şeyler yaptı "Ne var martinus ne oldu ne istiyosun jacobun evindeyim" "Yeniden o pısırık oraya gelicem ve ona" Martinus.5 dakkika sonra kapının önündeydi kapı açılır açılmaz jacoba daldı hemen martinusu engelemeye çalıştım "napıyosun sen martinus" malmısın "hayır değilim" "Ben seni seviyodum martinus" "martinus gitt gitt ceylinerin yanına gitt tamamı senden nefret ediyorum"gözlerimden yaşlar akıyodu sonra martinus gitti jacoba sarıldım jacob "tamam sakinleş tatlışım benim" "ama ben onu seviyodum" "jacob ben bu acıya dayanamıyorum jacob lütffen bana yardım et jacob ben gidiyorum".Bisikletimi alıp dağlık yere gittim.Jacob peşimden gelmişti tam atlarken beni tutu "ces sakinleş bi kişi için atlanırmı" "ben içimdeki acıylamı yaşıyım"jacob beni tesele etti eve gitik bana hizmetçiler çikolatalı banyo hazırladım yanıp duştan çıktım yemek yemek için oturdum yemeyimizi yedikten sonra dışarı çıktık martinuaun buluşmasını unutmuştum jacoba işim var sonra anlatırım deyip buluşma yerlerine gittim. orda ceylinerle cafede el ele tutuşup sohbet ediyolardı. yanlarına biraz daha yaklaştım 30 dakkika sonra kalktılar ve yürümeye başladılar onları takibe devam ediyodum sonra bir yer burup oraya oturdular gülüşmelerini duyuyodum sonra biraz daha yaklaşınca öpüştüklerini gördüm evet yanılmıyodum dudakaları yan yanaydı öpüşüyolardı. Sonra onları aldırış ettmiyip fotoraflarını çektim ve jacobun yanına gitim.jacob beni 40 dakkikadır bekliyomuş herşeyi yolda giderken anlatım jacob inanmadı sonra fotorafları gösterdim yürürken ikimiz yorulduk bank bulup oraya oturduk ormanın içindeydik kimsecikler yoktu ordan geçen dondumacıdan dondurma aldık. Burnumda dondurma izi kalmıştı jacob onu sildi sonra bakışıp gülümsedik jacob bana doğru yavaşça yaklaşıyodu ve telefon çaldı "naber" "iyi senden naber" "sence" "kızım seni çok özledim buluşalım artık" "aynen saat 12de buluşalım" "tamam hadi by" "by by" ya serra kanka ama jacob bana yaklaşıyodu ve öpüştük o bana seni seviyorum dedi bende ona sarılıp öpüşmeye devam ettik oradan geçen tinus ve ceyliner bizi gördü tinus yaklaşıp bizi ayırdı "O naber nakıyorum aşk kuşlarımız burda" "gitt martinus ve ceyliner gidin iki çifte li kumrular by" "iyi ozaman by" gitti.(aklıma şu şarkı geldi arkadaşlar) İŞTE GİDİYORUM BİR ŞEY DEMEDEN.Ordaki küçük cafe tarzı yere gittik ordan kahve aldık baya sohbet ettik. "Martinus aşkım sence safiyeyle jocobun arasında bi ilişki varmıdır" "bilmem aşkım bence var görmedinmi"
MERHABA ARKADAŞLAR BUKADAR SİZİ SEVİYORUM ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡BY