Yeni bir şehre taşınmanin gerginliği üstümden gitmişti. Yeni okul, yeni arkadaşlar... Selin benim en iyi kaynaştığım kişi olmuştu. Siniftan arkadaslarini eve çağırdığını ve benimde gelmemi istediğini soyledi. Bende gelebileceğimi söyledim. Haftasonu annem beni Selinin evne götürdü. Evine geldigimde herkes gelmişti bile. Annesiyle tanistim ve sicak kanli biri olduğunu gördüm. Annesi bana yeni tasinmamizla ilgili seyler soruyordu. Selin bana, burda küçüklüğünden beri burda oturmadigina, 1. sinifa başladığı zaman tasindiklarini söyledi. Oturdukları evin önceki sahipleri, kız çocuklarının ölümü nedeniyle o evin hatiralariyla yasamamak icin tasindiklarini söylemiş. Cocuklarinin bahçede oyun oynarken kuyudan dustugunu anlatmislardi.
Annesi yemek sofrasini hazirlarken oyun oynayabilicegimizi soylemisti. Bisim siniftan olan Eda saklambaç oynamanin eglenceli olacagini söylemişti. Selin evin sahibi olarak kendisinin ebe olabilecegini soylemisti. Ve geri saymaya baslamisti...
Ben hemen bir oda da olan gardıroba girip saklaniyordum. Gardıropta carsaf, yastiktan baska bisey yoktu. Tek sey hariç... Ilk defa gordugum bir kiz. Aniden urperdim ve kim oldugunu sordum. '' Benim adım Rüya, bu evde misafirim.'' dedi. Bende kendimi tanitip, sessiz olmasini soyledim. Bir dakika sonra Rüya'ya beklemesini, benim ortaliga bakmami söyledim. O da başıyla onayladı. Dışarı çıktığımda kimsenin olmadiginin farkina vardim ve hemen sobeledim. Yavas yavaş herkes ortaya çıkmıştı. Kaybedenler, kazananlar belliydi ama Selin'in annesi yemeğe çağırdı. Herşey cok guzel görünüyordu. Hemen elime catali alip patates.kizarmasindan bir tane yedim. O sırada Ruya'yi unuttugumu farkettim. Selin'e misafirlerinin olmadığını sordum. Selin etrafina bakip herkesin burda olduğunu söyledi. Ben ise israrla bir kisinin eksik oldugunu söyledim, Rüya yoktu. Selin annesiyle bakisti. Selin, ''Rüya mı, hani bu evin onceki sahiplerinin kızı, kuyuya düşüp ölen Rüya?''