kalbinde banada yer ver

110 11 1
                                    

Ben Melisa Babam vefat edeli 5 YIL oldu babamın okadarda temiz bir geçmişi yoktu anneme yaptıkları kardeşimi dövmeleri beni okutmamak için elinden geleni yaptı bunu tek başıma yapmadım annemin desteğiyle hiç görmediğim ve ömrüm boyu sevmeyeceğim İstanbul'a gidecektim bence çok abartıyorum ne kadar kötü olabilirdi ki hem Cansu var o bana eşlik eder İstanbul'da bursluluk kazandım koleje gidecektim kimbilir nasıl zübbelerle karşılaşacaktım aman çokta tındı ben oraya okumak için gidiyorum eğlenmeye değil Ha bide bana Soğuk kız derler babamın vefatından sonra kendimi bir odada hep derse adamıştım bize gelen teyzeler ne kadar Soğuk bir kızın var insan bir gelir elimizi öper canım anneme bu kadınların laflarıyla yanlız bırakmıştım.Neyse o günden sonra İzmir'de tüm mahalle adımı Soğuk kız diye çağırdılar.
Bu sabah herzamankinden daha aksiyonlu olacaktı.
-hadi kız hazırlanmadımı?Sait amcan bekliyor çabuk ol.
-tamam anne geliyorum.
Üstüme hemen  beyaz kahverenkli ayıcıklı kazağımı geçirdim altıma kot ispanyol paçayı giydim kıştı o yüzden yıldızlı eldivenimi taktım beyaz atkı kahverengi bere üstündede ponpon vardı kahverengi montumu telaşla fermuarını kapattım valize herşeyi koydum son olarakda aile fotoğrafımızı koydum ve kapatmakta çok zorlandım
-geldim anne
-hemen siyah botunu giy çabuk
-görüşürüz annem
-görüşürüz bebeğim
-Gel buraya ufaklık görüşürüz canım kardeşim.
Taksiye bindim annem arkamızdan su döktü
Havaalanına geldik
-hadi bacım dikkat et kendine
-görüşürüz sait amca.
Uçağa bindim koltuğuma oturdum ve 2 saat sonra İstanbula gelmiştim ve koşakoşa Cansu'ya gittim ve sarıldık.
Merhaba İstanbul ben Soğuk kız.şimdi taşlar yerine oturdu.
-hadi gidelim
-hadı canım.
 
Arkadaşlar birinci bölüm biraz kısa oldu ilk çalışmam ikinci bölüm birazdaha uzun olucak teşekkürler

Soğuk KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin