bir dokunuşun sihiri ama o dokunuş kelimeriyle hissediyorsa?

52 9 0
                                    

Sabah çok kötü bir kabusla uyanmıştım kabusumda babamı görmüştüm beni yine okuldan zorla alıyordu kafamı yorganımın altından çıkarıdım biraz terlemiştim bu sefer ağlamayacaktım babam için değmezdi, güneş sanki cetvelle çizilmiş olan ışıklarını gözüme yansıttıktan sonra Cansu'nun seslendiğıni farkettim"haydi kızım hayde çabuk"dedikten sonra bir anda fırladım üstümü giyip hemen yanına gittim"hadi kalk"dedim.
                     .............

Tenefüste Savaşın kolunu dürtüp"senle ve gurubunla olmak istiyorum sizi merak ediyorum"dedim.Kendimi şuan sokak kızları gibi hissediyordum sanki meraklı melahat gibi annemin klasik sözü "meraklı melahat"
Sonra bana alay eder bir yüz ifadesiyle bakıp"herşeyi bilmene gerek yok haddini bil yeter"Bu çocuk bu lafları internetten mi buluyordu yoksa benim geriliğimmiydi bu,evet sakin ol Melisa kendine gel kendimi avutmayı bırakıp derin bir nefes çektikten sonra kahverengi gözlerine baktım beni büyülüyordu kahverenginin yumuşak tonundan kendimi bir anda zorda olsa çıkarıp ona laf söylemeyi tercih etmiştim
"İstemiyorsan gelmem çokta meraklıydım sana gıcık"bana gülen gözlerini konuşturuyor gibiydi"ben gidiyorum"arkamı dönüp bir kaç adım attıktan sonra bana "Soğuk bela" diye seslendiğini duydum ilk kez biri soğuk kelimesini bana söylerken bu kadar derinden hissetmiştim ona bakıp"ne var yinemi azarlayacakasın gıcık"bana"gel"dedi bu ses tonunu pek beyenmemiştim oldukça sert ve sinirli çıkmıştı ona doğru yürüdüm"noldu"?
"Bana bak soğuk bela benimle takılacaksan kurallara uyacaksın sözümden çıkmayackasın!ha yalnız benim tavsiyem benle takılma karanlığımda kaybolursun çantanı al ve gel" dedi hemen çantamı alıp merdivenleri hızla koşarken sınıftan çantamı alacaktım o sırada Cansu"nereye"dedi.nefes nefese kalmış bir şekilde"sonraa anlatırım ararım seni"hızlı bir şekilde yanına indim ve"hadi gidelim hazırım ben"dedim okulun dışına çıkmıştık bile yürürken konuşmuyorduk yani on iki dakika sonra dayanamayıp konuşmaya karar verdim"şey... nereye gidiyoruz?"durup bana bakmıştı ben onun kahverengi gözlerine oda benim mavi gözlerime bakıyordu ama sert bir şekilde"kural iki soru sormak yok"ona masum bir ifadeyle bakıp"tamam partron sen nasıl istersen"tam yürümeye koyulmuştukki ben yine konuşmak istedim ve"şeyy yani söylesen süpriz bozulmaz?hem gideceğimiz yer güzelmi?ben böyle şeylere merklıyımda"konuşmamı yariďa kesip "kural iki"dedi ona bakıp "tamam patron"dedim.
Bana bakarak"bin şu arabaya"yaa bu adam iyice sinir bozuyordu ve bende salak gibi patron diyiyordum onu daha fazla sinirlendirmeden arabaya bindim"nereye gidiyoruz?"dedim arabayı sürmeye başladığında"kural iki"diye tekrarladı bu sefer gerçekten sinirliydim"yaa yeter yok kural iki yok bilmem ne?yeter bu neya?"frene basıp arabayı sağa çekti ve bana"sana peşimden gelme dedim ama sen o pis inadın yüzünden geldin şimdi sus ve sana bir kez söylüyorum birdaha tekrarlamam evime gidiyoruz"gözlerimi bölertmiş bir şekilde"ne?nasıl yani?"bana bakmadan"kural iki diye tekrarladı"bu sefer susmaya karar vermiştim çünkü ne kadar direnirsem o da okadar inada biniyordu ikimizde inatçıydık ama o fazla inatçıydı bunları cama bakarak düşündüğümde arabanın durduğunu hissettim bir anki refleksle sağıma döndüğümde Savaş yoktu"Savaş"diye inlediğimde soldaki camdan birinin tıklattığını duydum ve hemen döndüm vuran kişi Savaştı onu gördüğümde derin bir nefes almıştım dışardan"hadi"dediğini duydum ve hemen indim omuzuna vurduğumda ne kadar korktuğumu hisstemiştir çünķü feci şekilde terlemiş ve kıpkırmızı olmuştum omuzuna vurduğum ellerimi alıp boynuna dolamıştı ellerini belime doladığında bana iyice yakınlaşmıştı boynumu koklayıp sessiz bir şekilde"tamam sakin ol yanındayım"dedi ona gerçekten sinirlenmiştim ama bana sarıldığını hissettiğimde daha sıkı sarıladım ve ona"pisliksin sen"dediğimde elinin belimden çektiğini hissetmiştim ama tekrar bileğimi tutup"gel"dedi.korkumdan etrafıma bakamamıstım burası hurdalık ve kötü kokuyordu sağa dönerek bir evin içine girdik içerisi karanlıktı bileğimi bırakıp ışıgı açtığında içerisi çok güzeldi hiç dışardan göründüğü gibi değildi Savaş gibi duvarlar ahşap yerler ahşap hemen arakamda şöminenin bacağımı ısıttığını farkettim dayanamayıp Savaşa"şeyyy Savaş burası neresi?diye sorduğumda koltuğun üzerinde yayılmış elmayı ortadadan ikiye bölüyordu Savaş çok değişikti kimse gibi değildi karanlığının içinde kaybolduğunu sanıyordu aslında çıkış yolunu biliyordu ama orda kalmayı tercih ediyordu ve kimsenin o karanlığına  gelmesini istemiyordu şimdide elmasını bitirmiş sigarasını dudağına götürüyordu dudaklarının arasına nazikçe koyduğu o zehiri severek içiyordu garipti hemde fazla bana"benmi kucağıma alıp oturtutayım seni"dedilten sonra hemen koltuğuna ilk kezbir eve yeni gelen misafir gibi oturdum koltuğundan bana doğru doğruldu sigarasını kül tabağına koyup yanıma geldi ondan geriye doğru çekildiğimde bana dahada  yakınlaştı kulağıma"sen nasıl birisin hhhh yalnız farklılık olarak değil benden korkmayacağını söyledin ama şimdii korkudan yerinde bile oturamıyorsun"şuan onun yüzene bile bakmyordum gözlerim onun kazağına bakıyordu burnum onun kazagından gelen sigara kokusuyla dolmuşken çenemi doğrultup"bu kadar laf yeter sen bu koltukta uyu" dedi.Bu adam hep emir kipiyle konuşmak zorundamıydı adı üstünde gıcık "şeyyy sen nerde uyuyacaksın Savaş?"yere doğru bakan gözlerini bana çevirip"kural iki inleyerek"tamam ya banane"akşam onun yattığı yerde uyuyacaktım diye düşünürken yüzüme bir sey fırlatmıştı"yavaş ya gözümü çıkarsaydın gıcık"alay ederce bakarken"ee seni o güzel hayallerinden alı koymak istemedim"
-yaa Savaş bir şey bilmeden konuşma
hem bunları benmi giyecem bunları yıkamıyormusun sigara kokuyor bunlar
-sen bilirsin okul formasıyla yatmak istersen Soğuk bela onu sen bilirsin
-gıciksın yaa
-orada giy
-bende burada giyecektim zaten

Üstüme onun sigara kokulu tişörtünü giymiştim altıma kendi taytımı giydikten sonra içeri girdiğimde uyumuştu bile hemen gidip koltuğa uzandım onun evinde onun koltuğunda yastığında onun yorganını vücuduma dolamıştım ve üstümde onun tişörtü vardı herşey oydu o kokuyordu nefesimi her içime çektiğimde onu içime çekmiş oluyordum biraz terlemiştim..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Soğuk KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin