soğukluğa merhaba zamanı hadi tanışalım

81 11 1
                                    

Artık yani sonunda varmıştık
-kızım bu süperya
-bende ilk gördüğümde böyle oldum
Tatlım.
Kapıdan girdiğimizde.
-oo Cansu bu kim?
Okul güvenlikçisi sorduğunda Cansu bu okulda ünlümü olmuştu?
-kardeşim sayılır
Cansuyu kolundan dürtüp hadi gidelim.
-tamam kız dur yapma
Okula hayretlik içinde bakarken o sırada yanımıza bir erkek geldi.
-sen o soğuk kızmısın
Bir dakika bu neydi şimdi bu çocuk nasıl benim lakabımı biliyor.
-pardonda siz kimsiniz?
-Ben bu okulun sahibinin oğluyum.
-sende anlama kıtlığımımı var ben sana sen kimsin diyorum sen okul sahibinin oğluyum isminne ismin sen kimsin ya Haa pardon sen şimdi alış kızım burada herkez böyle sen burslusun alış bunlara diyeceksin ama bana bak oğlum ben kimleri elimden geçirdim biliyormusun sen hiçsin onların yanında.
Bu biraz ağır mı olmuştu gelir gelmez sanki şey gibi off bu ben değildim çocuğun konuşmasına izin vermedim çok masum bakıyordu
-sen farklı birisin görünüşe bakılırsa her neyse ben Caner
-Ben melisa normalde böyle biri değilim yani.
daha sözümü bitirmeden  lafa girdi.
-Sen şimdi bana Soğuk kız dediklerini nerden biliyorsun diyeceksin ben sana söyliyim yanındaki kız yani Cansu sen gelmeden 1 hafta önce ismini tüm okula duyurdu yani özellikle bizim kızlar seni çok merak ediyor bu arada frambuazı çok seviyorum.
Bir dakika frambuaz derken iyice saçmalıyorum.Cansu Cane ri görünce bir anda heyecanlandığı gözümden kaçmamıştı  
-ilk tanışan kişi benim heralde
-evet bu bir ayrıcalık değil heralde sizin okulda tatlım.
-üçümüzde aynı sınıftayız.
-ne?Nasıl?şaka ayy inanmıyorum.
-Cansu söylemedi mi.
-ne yapıyım kızım heyecanlan biraz
istedim.
Koridorları çıkarken hayretle bakan gözlerim dikkat çekiyordu bir anda bir kız gelip kolumdan tuttu sen yeni gelmişsin ben seni görmedim.
-birincisi kolumu bırak ikincisi çok lakayitsin üçüncüsü ben yeni filan değilim ben bursluyum vede adım soğuk kız varmı sorun.
- birincisi sorun sensin ikincisi burası benim çöplüğüm.
-Ben deplesmandada iyiyim tatlım
-tatlım sen havaya girmeye başlamışsın iyimiş.
-bakın benim sizle hiç derdim yok siz niye uzatıyorsunuz bu konuyu.
-alış kızım alış bu işler böyle yani kısacası bursluluk böyle sen hem burslu olacaksın hem böyle havalı bir güzelliğin olacak ve de benim.sınıfımda olacaksın sana burda rahatlık yok herneyse hoşgeldin soğuk kız. Ben tuğçe.
-memnun oldum tuğçecik.
O sırada tuğçenin kolunu biri tuttu tuğçenin yanındaki kız,ben ve Cansu aynı anda ona döndük sert bir yapısı vardı kasları çok fazla vardı uzun boylu kahverengi gözlü kısa ama kalın kaşları vardı  kahverengiydi saçları çok sert bir bakışı vardı birazda olsa tırsmıştım. Yakışıklı bir duruşu vardı kahverenginin en muazzam tonlarından kendimi kurtarıp.
Cansuyu kolundan tuttum hadi yürü sınıfa o sırada tuğçenin aşkım dediğini duydum.lafa girdi
-tuğçe biz senle ayrıldık daha fazla uzatma kızıda rahat bırak.
-bidakka ya sana noluyor Savaş sen bunu tanıyormusun. 
-saçmalamayın ben ikinizide tanımıyorum.
Cansu'yla sınıfa girdik.Cansu yerine oturdu o sırada bir kız arkadan seslendi.
-Bak orda en arkada köşede bir yer boş oraya geçebilirsin.
-sağol.
Bana yer söyleyen kızın yanındaki kız fısıltılı bir şeklide ona
-kızım saçmalama tuğçe öldürür onu
-benim amacım da o ya bu kız forslu biri havasını tuğçe söndürür merak etme .
Çantamı gidip sıraya koydum ve yerimde oturdum   
Hemen kitaplarımı çıkardım sıramın üzerine koydum o sırada tuğçenin sevdiği çocuk yanıma geldi.
İçimden.
Şimdi bu kızların bana niye yardım ettiklerini anladım pislik piçler hepsinin derdi benim ama ben dayanıcam çocuk buraya doğru gelince hemen kitap ve eşyalarımı topladım çantama.koyacakken kolumu tuttu.
-dur sende gitme yanımdan burda otur.
-kolumu bırakırmısın bu bir iki ben tuğçeden korktuğum için değil sizin gibi zengin zübbelerle muhattap olmamak için burdan kalkıyorum.
Ama madem bu tuğçeyi sinir edicek burda otururum.yoksa bunun başka hiç bir sebebi yok o sırada Caner geldi.ve lakayit bir şeklide konuşmaya başladı.
-oooooo soğuk kız sen savaşla tanıştın mı.
Hemen elimi Savaşa uzattım ve tanıştım.
-mehaba ben Melisa ama sende herkez gibi bana Soğuk kız diyebilirsin kızmam korkma!
Tek kaşını havaya kaldırarak
-Ben Savaş sen diyerlerinden farklısın.
Caner hemen araya girdi.
-aynen kanka bende öyle dedim farklısın dedim ama kendisi işte...
-doğru ben farklıyım ben bursluyum sizin klasik dalga geçmeniz değil mi.
-şey... Ben öyle demedim Melisa ben diğerleri gibi değilim beni onlarla karıştırma sakın!
Çok yüksek bir sesle bağırdı ve herkez bize döndü Caner Savaş'ın kolunu sıkarak "oğlum sakin ol kıza bağırma!Savaş tekrar bağırarak "o da lafını bilecek Caner beni onlarla karşılaştırmayacak"!
Kafam dik ve hiç korkmamış gibi rol yaparak ona karşı dik durdum o sırada Cansu gelip kolumdan çekerek.
-gel Melisa bi lavaboya gidelim.
Bağırarak.
-tamam bırak hadi gel.
O sırada tuğçe ve yanındaki iki kızın sırıttığını fark etmiştim...  

Savaş ve melisa aşkı kavgayla başlayıp vedalı bir sonla biterse... 

  

Soğuk KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin