1998 yılında Almanya'da oturan iki genç bir partide tanışmışlar ve birbirlerine aşık olmuşlar. Kısa bir süre sonra oğlan kıza evlenme teklifi etmiş. Kız yaşı küçük olduğu için kabul etmemiş. Erkek 1-2 yıl sonra tekrar evlenme teklifi etmiş bu sefer kız kabul etmiş. Oğlanın ailesi çok zenginmiş. O yüzden düğünü oğlanın ailesinin villasının bahçesinde yapıcaklarmış. Kız ve damat düğün için çok heycanlılarmış. Düğün günü gelmiş. Gençler evlenmişler. Her şey çok harika geçmiş. Misafirler ayrılmış. Sadece yakın akrabalar ve gençlerin en yakın arkadaşları kalmış.
Genç çift ve arkadaşları büyük bahçede saklanbaç oynamaya karar vermişler. 1-2 tur oynadıktan sonra yorulmuşlar ve son bir kez daha oynamaya karar vermişler. Herkes saklanmış, damat ebeymiş. Herkesi bulmuş sadece gelini bulamamış. 1-2 ay sonra damadın umutları yok olmuş gelinin kaçtığını düşünmüş. Sonra Londra'ya taşınmış. Kısa bir süre sonra oğlanın babası vefat etmiş. Oğlan bir daha Almanya'ya dönmeme kararı almış. 1- 2 ay sonra oğlanın annesi aramış. Ölüceğini, hasta olduğunu hemen yanına gelmesi gerektiğini söylemiş. Oğlan Almanya'ya gitme kararı almış. Yoldayken annesinin vefat haberini almış. Gece ailesinin evinde kalmış. Daha sonra düşünmüş ve evlerini satma kararı almış. Evi içinde ki eşyalarla birlikte satacakmış. Sadece birkaç eşya almaya karar vermiş. Tavan arasına çıkmış üstü kolilerle dolu eski bir sandık görmüş merak ettiği için sandığı açmaya karar vermiş. Sandığı açınca gördüklerine inanamamış. Bir iskelet ve üstü kül dolu bir gelinlik. Bu yıllar önce kaybolan gelinin gelinligiymiş. Gelin saklanmak için o sandığı seçmiş daha sonra sandığın içine girerken sandığın kapısı gelinin kafasına düşmüş ve beyin kanaması geçirerek ölmüş. Damatta olanlara dayanamayıp intahar etmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlginç Olaylar +18
HorrorEğer bu tür olaylardan korkarsanız ve etkilenirseniz okumayınız.. Korkunç olaylar içerir.