◆28◆

444 24 0
                                    

*Mel pov*
~ Po pamokų ~
Pasibaigė kątik man visos pamokos ir aš einu į šokių repeticiją, o mamai pasakiau, kad nevažiuotų manęs, nes grįšiu su taxi.
Tai persirengusi šokių aprangą nuėjau į šokių salę,o atėjus mums visoms į salę sustatė mus pagal save ir mokino naujų judesių pagal šokių, o aš taip jos nekenčiu ir tikrai ją nurungsiu, kad tapčiau kapitone, o ji tegul džiaugiasi dar kol gali, nes tai tęsis nebeilgai..

*****
Pasibaigus šokių repeticijai, jau buvo 17:30h.  Išsikviečiau taxi ir jis atvažiavo maždaug po 10min tik,įsėdau į jį ir pasakiusi savo namų adresą pradėjom važiuoti...
Kai atvažiavom prie mano namų sumokėjau atitinkamą pinigų sumą, išlipau iš taxi ir atsisveikinu su vairuotoju ėjau link namų...
- Mam,aš namie - užrėkiau
- Dukrele,pagaliau grįžai aš jaudinausi - pasakė atėjusi mama ir apsikabino mane, ir aš ją apsivijau rankom, o po to atsitraukiau nuo jos
- Viskas gerai man šokiai buvo - pasakiau nusimaudama batus,nusirengdama striukę ir pasiėmusi kuprinę pradėjau eiti į virtuvę, o mano mama iš paskos
- Kas valgyti? - paklausiau jos atėjusi jau į virtuvę
- Salotos su karbanadu - šyptelėjo mama
~ Po valgymo ~
Pavalgiusi ir taip pat pasikalbėjusi su mama pasakiau, kad einu į kambarį, nes turiu nemažai namų darbų.
Tai atsistojusi patraukiau link savo kambario pasiimdama kartu ir kuprinę.

*****
Kai padariau namų darbus jau buvo 23:20,bet nežadu eiti dar miegoti dėl to, kad turiu perskaityti tą knygą, tai išsitraukusi iš kuprinės knygą pradėjau ją skaityti, bet sustojau ties įdomių aprašymu
Vampyrai - tai antgamtiškos būtybės kurios gali misti žmonių arba gyvūnų krauju,bet jei norėdami tapti stipresniu vampyru jie geria žmonių kraują taip pat manyta, kad vampyrai žudo naktį, nes bijo saulės šviesos,nes gali pavirsti pelenais, bet manoma, kad vampyrai iš randa būdų kaip išvengti šviesos bei įsimaišo į žmonių minią,juos galima nužudyti perverus širdį sidabriniu kuolu, bet priklauso nuo to kiek senas vampyras yra,jie gali turėti palikuonių, bet čia retas atvejis.Jų oda šalta it ledas.
Jie pasižymi neišskirtinė jėga, žiaurumu,jie fiziškai beveik nesužeidžiami, išskyrus sidabrinius ginklus, jų akys keičia spalvą, jie moka užsklęsti savo jausmus.
Lengvai naudoja įtaigą, priversdami žmones vykdyti jų paliepimus bei gali priversti jus neatsiminti tai ko jie nenori, kad mes atsimintume.
Greitis.Jėga.Kraujo gėrimas.Akių spalva.Šalta oda.Užkalbėjimas
Tie žodžiai kartojosi mano galvoje tarsi kokia plokštelė negi vampyrai egzistuoja tarp mūsų ir Niall gali būti vampyras su tokiom mintim susiruošiau mokyklai ir pasidariusi vakarinį procesą, atsiguliau į lovą po laiko užmigdama.

Vampire N.H✔️Where stories live. Discover now