~Po mėnesio~
*Mel pov*
Per visą šį mėnesį susibendravau su Niall bei jo šeima kaip ir jis mano, taip aš naujagymė vampyrė, bet moku valdyti savo kraujo troškimą tai laisvai galiu prieiti prie žmonių, bendrauju su savo draugais jie klausinėjo kur aš buvau dingusi, bet aš atsakiau tai, kad leidau laiką su Niall, nes jį pamilau taip ir yra,aš jį myliu beprotiškai kaip ir jis mane, nematau ateities be jo kaip ir jis.
Gerai bendrauju su Zayn, Louis, Liam ir Harry jie labai linksmi vaikinai mėgstantys papokštauti. Dabar visi važiuojame link paplūdimio ir ten bus mano draugai, nes Liusi ir Caleb sueina taip pat su Niall ir kitais vaikinais dėl ko aš jaučiuosi labai laiminga.
Atvažiavusi išlipau iš mašinos, o Ni(Niall) sukabino mūsų rankų pirštus kas man sukėlė plačią šypseną, o po to jis mane priglaudė prie savęs.
Mes pradėjome žingsniuoti link paplūdimio, o tolėliau buvo išnuomotas namelis 9 žmonėms bei visi susiskirstė kas miegos su kuo, Ni visą dieną šypsojosi žiūrėdamas į mane bei buvo kažkoks keistas, bet į tai nekreipiau per daug dėmesio.
*Niall pov*
Šiandieną atėjo ta diena kai pasipiršiu Mellany taip susiedamas mūsų gyvenimus amžiams kartu, visi draugai žino mano, taip pat ir Liusi su Caleb, bet liepiau, kad niekas nesakytų Mel, nes noriu padaryti jei didžiulę staigmeną viskas vyks vakare, o aš labai jaudinuosi tikiuosi jog ji sutiks.*****
*Mel pov*
Pabendravusi su visais patraukiau link savo miegamojo, o įėjus į jį radau dėžę didelę ant lovos, o ant jos raštelį
"Susiruošusi ateik už namelio lauksiu tavęs ten mažute"
- Tavo Ni :*
Perskaičiusi raštelį nusišypsojau plačia šypsena ir pradėjau ruoštis.
*Po 1h*eeSusiruošusi pasižiūrėjau į veidrodį,tamsiai rudi banguoti plaukai krito ant mano nuogų pečių,lūpos padažytos šviesiu atspalviu, o akys iš tolo matosi,nes pasidariau ryškų makiažą, tai atsitraukusi nuo veidrodžio išėjau iš kambario uždarydama jį.
*Niall pov*
Visą laiką laukiau jos, o kai pamačiau ją nustebau, nes ji atrodė nepakartojamai, atsistojęs priėjau prie jos paimdamas ją už rankos, o ji atidžiai viską apžiūrinėjo matėsi, kad buvo labai nustebusi ir turėjo dėl ko, nes ši vieta nepakartojama ir džiaugiuosi, kad man padėjo..Priėjęs prie kėdės pasodinau ją atitraukdamas kėdę, o ji atsisėdo ir aš nuėjau į savo vietą,po laiko mums atnešė maistą
- Dėl ko visa tai Niall? - be žado paklausė ji
- Visa tai dėl tavęs mažute - tariau ir atsistojęs nuėjau link jos priklaupdamas ant vieno kelio bei išsitraukdamas iš kišenės sužadėtuvių žiedo dėžutę, pradėjau kalbėti stebėdamas jąPamenu tą akimirką kai pirmą kartą pamačiau tave, tu buvai ta kuri nuo pat pirmosios akimirkos, pamačius tave privertė mane šypsotis
Buvai ta kuri manyje sukėlė pačius tyriausius jausmus, buvai lyg mano gyvenimi šviesa tunelio gale...lyg mažas ir šiltas saulės spindulėlis tamsioje naktyje.
Pamatęs tave antrą kartą kilau laiptais į aukščiausią širdies tašką...pirštais bėgiojo mažas, bet šiltas jaudulio jausmas
Tą kartą supratau, kad begalo man rūpi, jaučiausi pasakoje kurioje esu princas, o tu mano princesė, atrodė, kad nieko aplink nebuvo tik TU ir AŠ...
Kai tu mane lietei savo švelniais pirštais, maniau, kad nieko nėra man ir nebus svarbiau, nei TU...
Bet vieną akimirką kažkas sudilgčiojo mano širdyje..
Nespratau, ar tai dar didesnės meilės požymis tau, ar nerimo jausmas.. Bet tai man buvo nesvarbu..Nes TU man buvai svarbesnė už viską, supratau, kad nieko dar taip nemylėjau ir nemylėsiu, kaip Tavęs..
Visada būsi mano mažas angelėlis, mano pasakų princesė.. Mellany Sparks,aš tave beprotiškai myliu ir noriu, kad taptum mano žmona amžinai ar sutiksi? - paklausiau jos atidaręs dėžutę
*Mel pov*
Visą laiką stebėjau Niall jo žodžiai buvo tokie jausmingi ir nuoširdūs, kad net apsiverkiau, o kai jis paklausė ar noriu tapti jo žmona atsakiau:
- Taip Ni,noriu tapti tavo žmona ir priklausyti tik tau - pasakiau su ašarom jam, o jis užmovė man žiedą tada aš šokau jam į glėbį nors jis susvyravo, bet atsistojęs pabučiavo mane aistringu bučiniu bei suko ratu laikydamas stipriai mane.
Nieko nėra nuostabiau nei meilė kurią galėsiu dalintis su mane mylinčiu vaikinu,nors mes ir esam jauni, mylime vienas kitą beprotiškai, o mūsų meilė neįkainojama ji tarsi auksas kurią mes branginsim iki paskutinio mūsų atodūsio, aš amžinai jo kaip ir jis amžinai priklausys tik man...
YOU ARE READING
Vampire N.H✔️
Mystery / ThrillerVampyrai tai žmonių pavidalu be sielos būtybės.Jie šaltakraujiai žudikai kurie žudo savo malonumui, bes jiems visnodai ant žmonių jausmų, jiems svarbūs tik jie patys. Jie gyvena žmonių pasaulyje įsimaišę tarp jų, bet niekas netiki, kad tai gali būt...