Pohled Barči
Ráno jsem se vzbudila kolem desáté hodiny,Kuba už tu nebyl a tak jsem se vydala do kuchyně "Páni tady je velkej nepořádek" když jsem s překvapenym výrazem vešla do kuchyně "A pozdrav a pusa nebude?" Řekl Kuba s úšklebkem "Jo promiň, ahoj lásko" s polibkem mu řekla "ahoj miláčku"
"Jste nechutný,vy dvě hrdličky" někdo mi to řeklnza zády a já se lekla "Hele nech si toho ANO?" Kuba trochu už zvíšil hlas "Jo klid kámo mám jen svůj nazor" teď už jsem se otočila "Jé ahoj Pepo jak jsi se vyspal?" "Skvěle jen mě bolí hlava" "jj jsem na tom stejně" a s úsměvem odešla do koupelny,ještě jsem slyšela jak Pepa říká "Vidíš,takhle by jsi se ke mě měl chovat" nad tím sem se jen usmála. Vlezla jsem do sprchy a když jsem zapla vodu nedošlo mi že tady není dámský sprcháč a že nemám ani co na sebe,umyla jsem se něčím sprcháčem a ručník jsem našla naštěstí čistej na hromádce. Jelikož jsem tu nic neměla tak jsem musela vylézt a jít najít Kubu,narazila jsem na Pepu koukal na mě jak na nějaký jídlo "ať ti neukápne slina" on se jen tak podíval "Co je?to jsi neviděl nikdy holku v ručňíku?" On jen zakroutil hlavou na náznak že ne "aha takže bych asi měla zmizet" chtěla jsem odejít ale Artix mi to nedovolil protože mě chytl za boky a přitáhl si mě do náruče a nesl k němu do pokoje "Co to deláš?Kuba ti ublíží!neďelej to!pusť mě!" Teď už me pustil ale k ňemu do postele,než jsem se stačila zvednout tak už běžel zamknout nestihla jsem to ale naštěstí mám aspoň spodní prádlo, "Teď už jsi jenom moje" "Ne nejsem,patřím Kubovi!" "Ne jsi moje, a teď tě tak přetáhnu ze budeš ječet bolestí!" "NE PEPO PROSÍM" už jsem nemohla nic říct protože mě začal líbat spolupracovala jsem protože jsem nechtěla aby mi ublížil.Ten sen se mi teď plní ale naštěstí to nevidí Kuba.
Hodil mě na postel a přitom mi sundal ručník,ještě že jsem měla podprsenku a kalhotky,byl překvapenej že mám ještě jednu vrstvu.Neřešil to a začal se svlékat,má nádhernou postavu,ale ne hezčí než Kuba,Pepa je hodně malej takže mu to nesluší, když už měl jen boxerky tak si na mě sedl obkročmo abych nemohla utéct sundal mi podprsenku ale já si své(víme co)
chytla a styděla jsem se "nestyď se jsou krásné" "to je sice hezké ale má je vidět kluk kterého miluji a ty to rozhodně nejsi" "fajn tak si ji nech podal mi podprsenku a jási ji mohla nandat "ale teď už k věci" sundal mi kalhotky a než se něco stalo tak me začal líbat,líbal mě na krku a pomalu ale jistě sjížděl dolů bylo to příjemný ale neměl to být on ale můj vyvolený když už byl u citlivého místa tak mě tam jen políbil "chci tě" řekla jsem aniž bych to věděla "neboj,hned mě máš" vzal si ochranu a pomalu do mě vnikl nejdřív jezdil pomalu,ale pak zrychloval a zrychloval a věděla že za chvíli budu přestal a já byla naštvaná "ještě ne,chvíli ještě" jen se usmál a byl znova ve mě. Znova přestal , ale já neměla ještě dost přitáhla jsem si ho do polibku a řekla "ještě" "už nemůžu,nemám ohchranu" "no a co?ať už tam jsi,chtel si to tak to udělej aspoň pořádně" "fajn" už jsme skočili a já usnula.
Tak jo pro dnešek to stačí a ahooooj.567 slov
ČTEŠ
Moje láska House/House,Baxtrix,Artix
Fanfiction19tileta Barča se zamiluje do 24leteho Jakuba (House) bude to láska z obou stran? PS:v příběhu bude více chyb ale pokusím se je i hledat😉