9.

243 8 0
                                    

O 9 měsíců později

Pohled Barči

Za těch 9 měsíců se nic nezměnilo jen mi narostlo bříško a pořád miluju Kubu i když chodím s Atrixem.Štěpán si našel přítelkyni a je s ní šťastný,já se teď balím do nemocnice a za chvíli me tam odveze Josef (kdyby někdo nevěděl tak to je Artix😉 pozn.autorky) "Mužem jet?" Do pokoje přišel Pepa a byl celkem nervózní "Ano můžeme,a nebuď nervózní máš větší nervy než já"  "je to moje první dítě tak na to mám právo" "a moje asi ne?Lásko ty nerodíš a neleze z tebe něco velkého div tě to neroztrhne" "Máš pravdu,tak jedem" nasedli jsme do auta a vijeli.Už jsme čekali na doktora kterej tu byl brzo a já zalezla do pokoje,než jsem si sedla tak mi praskla voda,Artík omdlel a já byla úplně v pohodě až na to že mi doktor řekl že mi praskly obě dvě takže miminko půjde na sucho a bude to bolet víc,"kontrakce!"Jen jsem zařvala a svirala se v bolestech "to nejsou kontrakce slečno,už budete rodit" "Cože? Já nejsem připravená" "to je mi líto ale vaše miminko ANO" takhle lehce mě setřel a já musela začít.(teď přeskočim porod protože nevím co se při produ děje tak se přesuneme na den odjezdu) S miminkem tu jsem týden a dneska pro nás přijede Artix,jinak narodila se mi malá Anďelka.

Pohled Kuby

Teď jsem dotočil video a slyšel zacvaknuti dveří a uvědomil jsem si že přijela Bára s miminkem,pořád ji miluju ale nevím jak ji to říct chci ji zpátky i s miminkem. "Ahoj!" Řekl jsem nadšeně a objal ji "Ahoj lá" chtěla říct lásko ale pak si to uvědomila.Pořád mě miluje a to mi dodalo odvahu. "Holčička?" "Ano jmenuje se Andělka" "to je krásný jméno,oči má po Pepovi" rozplýval jsem se nad tím andílkem a ten debil Štěpán na to narazil "Hele dej si bacha je to ještě miminko a ty snad nejsi pedofil Ne?" "Ty si debil samozřejmě že NE!" "Jasně klid" natáhl ruce nad hlavu na důkaz ze se vzdává "Barčo?můžu si s tebou promluvit?" "Jasně mluv" "o samotě prosím" "Jasně tak pojď do kuchyně" byl jsem nervózní a chtěl ji to říct co nejdříve.......

Taaaak a je tu konec téhle části a na další se můžete těšit ehm no nevím kdy až bude tak těm co ji mají uloženou tak to budou vědět.
Tak zatím cuúuuuus❤😘😘.
410 slov. 

Moje láska House/House,Baxtrix,ArtixKde žijí příběhy. Začni objevovat