16

234 6 4
                                    

Pohled Barči

Šaty jsem si oblékla a podívala se do zrcadla, musím uznat že jsou opravdu krásné a že mi hodně sluší, vlasy mi udělala kadeřnice a make-up vyzážistka, vypadala jsem úžasně (kdyby někdo chtěl vidět jak vypadala tak se podívejte na předchozí kapitolu, kde je ve svatebních šatech😃 pozn. autorky)
Už jen kytka a mohla jsem vyrazit.......

O hodinu později

Teď začala hrát hudba a já beru svého otce za paž a spolu jdeme k oltáři, svatba se koná venku u radnice takze to je nádherné, teď už momentálně stojím po boku mého budoucího manžela, je to krásný pocit že člověk kteryho miluji tak si teď beru, "moc ti to sluší" potichu mi pošeptal do ouška "děkuji, tobě taky" jeho kompliment jsem mu oplatila a dal se věnovala oddavajícímu. "sešli jsme se tu aby jsme spolu ve svazek manželský (bla bla bla tohle přeskočíme protože nevím jak to je a taky by to nikoho nezajímalo pozn.autorky)

Slečno berete si tady pana Jakuba Váňu a budete ho milovat do konce života v dobrém i zlém?" teď přišla má chvíle" Ano, beru" a usmála jsem se "pane berete si tady slečnu Barboru  (příjmení si domyslet protože si ho nepamatuji a ani nevím jestli jsem ho říkala😁 pozn.autorky) za svoji manželku a bude ji milovat do konce svého života v nemoci i ve zdraví?" "Ano, beru" "dobře můžete políbit svoji nevěstu" Kuba se na mě otočil a začal se přibližovat, já ho ale odsekla a před polibkem řekla "miluji tě" tyto slova také zopakoval a poté jsme se začali líbat bylo mi jedno že tu jsou lidi hlavně že jsem s ním do konce svého života.

Konec

Čuuuus lidi, omlouvám že minulý vykend nic nevislo ale přemýšlela jsem jak tuto knížku zakončit a zakončuji ji takhle, doufám že se vám knížka líbila tak jako mě bavila psát, bavilo mě to zaživala jsem věci jako Barča dokázala jsem e vžít do její role a pociťovat stejně jako ona, děkuji za všechny hvězdičky a komentáře, děkuji za všechno, chtěla bych ještě říct že se budu plně věnovat knížce 'láska nebo únosci' kapitoly budou vycházet v sobotu a neděli, jen chci upozornit že dnes žádná nebude začneme az příští víkend. Tak ahoooj❤️❤️

Moje láska House/House,Baxtrix,ArtixKde žijí příběhy. Začni objevovat