ŞİMDİ OKUDUĞUN Anime Burçlar//✔ Overig Anime karakterlerinin burçlarını merak edenleri buraya alıyoruz ^^ Kapak Tasarımı: @Sawako-Han #akrep #anime #aslan #astroloji #balık #başak #boga #burçlar #ikizler #kova #koç #oglak #terazi #yay #yengec #yükselen #zodiac Death Note 5.1K 154 201 Tetako tarafından Tetako tarafından Takip Et Paylaş Plaats op je profiel Delen via E-mail Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Plaats op je profiel Delen via E-mail Verhaal melden Yagami Light: Balık (28 Şubat) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. L Lawliet: Akrep (31 Ekim) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Misa Amane: Oğlak (25 Aralık) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Near: Başak (24 Ağustos) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Mello: Yay (Aralık 13) Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Rem ve Ryuk yoktu...