Jó olvasást és Szórakozást😁😁!
Jungkook pov:
Ahogy kimentek a bátyjáim a szobából egyből a gondolataim főszereplője jött be.
-Valami baj van Kook? - kérdi Tae.
-Nem dehogy. - mosolygok rá de ahogy látom nem tudtam átverni.
-Aha... Én meg a mikulás vagyok. - mondja mire felnevetek.
-De tényleg semmi baj. - mosolygok mire beljebb jött és kulcsra zárta az ajtót.
-Kook... lehetne egy kérdésem. Nem is. Egy kérésem? - kérdi félve.
-Mi volna az? - nézek a szemébe.
-Megcsókolhatlak? - kérdi mire meglöpödök.
-Öm... - volt a bő válaszom.
-Nem akkor mondhatod azt is. Nem bántasz meg vele. - mondja mire átlátok rajta.
Gyors felkelek az ágyamból és olyan szinten lököm neki a falnak szegény Taet, hogy visszapattan a falról. Olyan gyorsan tapadtam az ajkára, hogy egy picit shookkot is kapot a gyerek. De egy kis váziskésésel viszonozta a csókomat. A levegőhiány miatt elkelett válnunk egymástól.
-Na már jobb a hangulatod? - mondom pihegve.
-Köszönöm. - mondja mosolyogva.
-Ez márcsak természetes. - kuncogok fel.
Taehyung pov:
Annyira örülök, hogy Kook megcsókolt.
-Min gondolkodsz? - kérdi még mindig hozzám nagyon közel.
-Ja csak örülök annak, hogy megcsókoltál. - mondom.
-Ja hát tessék. - mondja és ismét megcsókol. Hát most fogok elélvezni ha nem hadja abba ezt! Ahogy ismét elváltunk egyből probáltam leülni ami sikerült is.
-Kérlel ne hozz ennél jobban zavarba! - suttogom.
-Miért zavarba hoztalak? - hallom meg a hangját elöttem.
-Igen. - nézek minden fele csak nem az ő szemébe.
-Nézz a szemembe ha hozzád beszélek. - nyúl az állam alá és kényszerít arra, hogy nézzek a szemébe.
-De... - nem tudom befejezni mert megint megcsókol. Hát bazdmeg beszarok rajta.
Ezzel mit akar elérni?!
Sziasztok drágáim🤗🤗. Tudom ez most nagyon rövid lett de kérlek nézzétek el nekem *összeteszi a két kezét*! A következő részben sok minden várhato😃😃! Na majd a kövi részben találkozunk sziasztok😎😎! Ne öljetek meg azért mert rövid lett ez a részt!🤞🤞
YOU ARE READING
A legjobb barátom a szerelmem?! (BTS VKOOK ff.) BEFEJEZETT
FanfictionJeon Jungkook és Kim Taehyung a legjobb barátok. Már gyerekkoruk óta ismerik egymást. Úgy ismerik egymást mint a saját tenyerüket. Vagy több lesz mint barátság? FIGYELEM! Lesz benne csúnya szavak és +16 és +18-as részek! Segít: GodSaeyoung