Jó olvasást és Szórakozást🙏🙌!
Jungkook pov:
Reggel arra a fránya ébresztőre keltem, hogy mennem kell vagyis inkább mennünk kell suliba. Gyors kikeltem az ágyból, megfürödtem, megcsináltam a hajamat, bepakoltam a mai tanszereket és megcsináltam az ágyamat. Amint ezzel végeztem lementem a konyhába ahol már Tae, Jin, Nam és Hopi reggelizett.
-Jó reggelt! - köszönök egyből amint beértem a konyhába.
-Neked is! Ott a kaja a konyhapulton rakd el! - mondja Jin amint lenyelte az ételt ami a szájában volt.
-Okés köszi. - mondom és már el is tettem a táskámba.
-Mit kérsz reggelit? - kérdezi meg Tae.
-Gabonapelyhet. - mondom mire ő csak bólint egyet és már meg is csinálta nekem.
-Izgulsz, hogy vissza mész a suliba? - kérdezi meg Nam.
-Őszintén? Nem mert 2 hét és itt van a téli szünet és utána megint jó lesz az élet egy darabig. - mondom mire ő csak bólintott, hogy értette mit akarok.
-Addig jó amíg tanulsz csak úgy szólok! - mondja Hopi.
-Jó elhiszem. - mondom nevetve -Meg tudom is mert kellett dolgoznom nyaranta. - mondom nevetve.
-Ja tényleg totál kiment a fejemből az egész. - mondja mire jobban felnevette.
-Na és te TaeTae izgulsz? - kérdezem meg.
-Csak egy picit. - mondja mire látom, hogy olyan szinten izgul mintha Témazárót írnánk.
-Aha persze! Annyira feszengsz mintha dogát írnánk. - mondom mire ő ledermed egy picit.
-A faszért ismersz ennyire. - mondja mire mindenki felnevetett.
-Akkor nem is lennétek a legjobb barátok! - mondja Namjoon.
-Ja az már biztos! - erősíti meg Hopi is Nam mondatát.
-Na induljatok mert elfogtok késni! - mondja Jin mire Tae-vel elmentünk egyből fogat mosni utána meg cipőt és kabátot vettünk és elindultunk.
Mi vár ránk ott te jó isten!!!!!!
Sziasztok Drágáim😍😉! Itt is van a következő rész🤗🤗! Tudom nagyon rövid lett de a következő ígérem hosszabb lesz🙏🙏! De remélem attól még, hogy ilyen rövid lett tetszett ha meg igen akkor vote-olj és commentelj😘😃! A következő részben találkozunk sziasztok😘😘👋👋! S addig is legyetek jók ha tudtok😂😂💋💋🙃🙃! Na puszi💋💋😘😘!
ESTÁS LEYENDO
A legjobb barátom a szerelmem?! (BTS VKOOK ff.) BEFEJEZETT
FanficJeon Jungkook és Kim Taehyung a legjobb barátok. Már gyerekkoruk óta ismerik egymást. Úgy ismerik egymást mint a saját tenyerüket. Vagy több lesz mint barátság? FIGYELEM! Lesz benne csúnya szavak és +16 és +18-as részek! Segít: GodSaeyoung