Jó olvasást és Szórakozást🙄🙄!
Jungkook pov:
-Én is téged! - mondja két csók között.
-Khm... - hallom meg a drága Jinnek a krákogását.
-Kérem hagyón a sípszó után üzenetett. - mondom és mindenki az asztalt csapkodva röhögőt.
-Üzenem, hogy ne itt akarjátok egymást megbaszni. - mondja mire csak felhorkantok.
-Mi? Mikor basztuk mi meg egymást itt a nappaliban? - kérdem mire csak fel röhögőt Tae.
-Hát pontosan nem itt... - nem hagytam, hogy befejezzem mert közbe vágok.
-NEHOGY FOLYTASD! - üvöltöm le -Gyere Tae! Megyünk játszani! - mondom és húzom magam után a mis drága TaeTae-met.
-Na és mivel játszunk? - kérdi amint a szobámba értünk.
-Péntek 13? - kérdem meg mire felcsillant a szeme.
-Oké akkor letöltöm a laptopomra azt játszhatunk is. - mondja és a táskájából előveszi a laptopját és elkezd tevénykedkedni.
-Én addig elmentem a suliba. - mondom mire csak bólint.
-Vigyázz magadra! - mondja és gyors megcsókol.
-Mikor nem vigyázok? - kérdem mire felnevet.
-Na inkább menjél szívtipró. - mondja mire nevetve lemegyek.
Gyors felvettem a kabátom és a cipőmet és már indultam is. Kb 10 perc séta után oda is értem a kurva képzőbe. Amint beléptem az épületbe egyből csend honolt mert már ment javában az óra. Rutinosan lépkedtem fel a lépcsőn, hogy bemenjek a matek terembe. Kivágtam az ajtót amint odaértem és a tanárnő megugrott.
-Kopogni kifog? - kérdi meg.
-Anyád fog. - mondom és levágódom a helyemre.
-Velem ne flegmázzál! - mondja mire felnevetek.
-Akko' maga se! - mondom mire May fel röhögőt.
-Na látom Kook hozod a formád. - mondja Yoongi.
-Ő mikor nem hozza? - kérdi meg Akiko.
-Amikor nincs itt. - mondja Lari.
-Ja az biztos. Amúgy hogy hogy bent vagy? - kérdi Usagi.
-Ja most arra várok, hogy V letöltse a Péntek 13-mat. - mondom mire felnevet a tanárnő.
-Ez nem a matekra tartozik. - mondja mire bemutatok neki.
-Maga nem tartozik ide! Na hagyá' azt jó lesz a világ. - mondom mire ledöbben a tanár.
-Marattál volna otthon azt buzultál volna otthon V-vel. - mondja nagyon halkan az egyik kurva de nem annyira, hogy May meg én ne halljuk meg.
-Azt hiszed nem hallom meg vagy esetleg halljuk meg amit mondasz?! TUDD HOL A HELYED RIBANC! - azt le is üti.
-Így kell ezt csinálni! Instant kóma! - mondom mire lepacsizunk.
De élveztem ezt amit csinált May a ribanccal!
Sziasztok Drágáim😁😁! Itt is van a következő rész😄😄! Remélem tetszett ha igen akkor vote-olj és commentelj🙃🙂! A következő részben találkozunk sziasztok👋👋! Addig is legyetek jók ha tudtok😋😋!
YOU ARE READING
A legjobb barátom a szerelmem?! (BTS VKOOK ff.) BEFEJEZETT
FanfictionJeon Jungkook és Kim Taehyung a legjobb barátok. Már gyerekkoruk óta ismerik egymást. Úgy ismerik egymást mint a saját tenyerüket. Vagy több lesz mint barátság? FIGYELEM! Lesz benne csúnya szavak és +16 és +18-as részek! Segít: GodSaeyoung