Cześć Megs, czy mogę z tobą przeprowadzić wywiad?
Cześć, oczywiście, z chęcią odpowiem na twoje pytania.
Skąd bierzesz pomysły na swoje książki?
To wyjątkowo trudne pytanie. Czasem pomysły przychodzą same, a czasem wystarczy jakaś piosenka, czy nawet jedno słowo, żeby mnie zainspirować. Zwykle wszystko zaczyna się od jednej sceny, którą sobie wyobrażam i wokół niej buduję całą fabułę opowiadania.
Masz w planach napisać w najbliższym czasie książkę tak dużą jak Trudny Sojusz?
Szczerze powiedziawszy, nie wiem. Nie piszę opowiadań na objętość. Opowiadanie trwa, dopóki nie umieszczę w nim wszystkiego, co planowałam. Trudny Sojusz to szczególny przypadek, bo chciałam w nim zawrzeć wszystko, co kocham w Gwiezdnych Wojnach. Stąd zostały w nim pomieszane oba kanony i dlatego wyszło aż tak długie.
Jakie masz hobby?
Moje hobby to głownie czytanie i pisanie. Oraz oczywiście, Gwiezdne Wojny.
Chciałabyś wydać kiedyś prawdziwą książkę?
Chcieć może bym chciała, ale raczej nie planuję. Piszę opowiadania odnoszące się do SW, bo to po prostu lubię.
Jaka jest twoja ulubiona postać z Gwiezdnych Wojen?
Nie mam jednej ulubionej postaci, ale trzy które kocham. Są to: Jacen Solo, Ben Solo ( lub, jak kto woli Kylo Ren) oraz Jaina Solo.
Który film ze świata Gwiezdnych Wojen podobał ci się najbardziej?
Jeśli mam wybrać ulubiony film z Gwiezdnych Wojen, to jest to zdecydowanie Ostatni Jedi.
Masz jakieś inne filmy ulubione oprócz Gwiezdnych Wojen?
Tak, uwielbiam między innymi Kontakt, Interstellar, Narzeczoną dla księcia i Powiedzmy sobie wszystko. Te filmy mogę oglądać bez przerwy. Cudowna jest również Teoria Wszystkiego, film przedstawiający biografię Stephena Hawkinga.
A jaką książkę z Gwiezdnych Wojen lubisz najbardziej?
Zdecydowanie Zdrajca i Niezwyciężony to moje ulubione książki z Gwiezdnych Wojen. Obie dotyczą w głównej mierze Jacena Solo i pochodzą ze starego kanonu.
Co sądzisz o nowym kanonie Gwiezdnych Wojen tworzonym przez Disney?
Podobają mi się filmy, zwłaszcza Ostatni Jedi i uważam, że lepszym posunięciem było stworzenie na potrzeby filmów nowej historii, niż kręcenie tego, co powstało w starym kanonie, np. Dziedzictwa Mocy. Disney nie poradziłby sobie z upchnięciem dziewięciu tomów książek w trzy filmy. No i, nie ma takiego aktora, który byłby w stanie zagrać Jacena. Natomiast jeśli idzie o książki z nowego kanonu to póki co nie pojawiło się w nich nic specjalnego. Jak dotąd najbardziej interesujące były Nowy Świt i Mroczny Uczeń. Czekam natomiast na książkową wersję Ostatniego Jedi, bo słyszałam o niej bardzo dobre opinię
Dzięki za wywiad.
Ja również dziękuję.
CZYTASZ
Wywiady
Non-FictionJesteś nowy na Wattpadzie i chcesz poznać pisarzy z tej platformy? A może po prostu szukasz czegoś nowego? To dobrze trafiłeś oto zbiór wywiadów z twórcami z Wattpada i nie tylko. Okładkę wykonał @_DoreQ_ ©BARTEK 2018