Queen_OF_Wolves

53 6 2
                                    

Witaj chciałabyś udzielić mi wywiadu? 

Hej! Z wielką przyjemnością. 

To może na sam początek opowiesz naszym czytelnikom coś o sobie? 

Kim jestem, a już mówię! Od dwóch lat wydaję pod pseudonimem Camille O'Naill i na moim koncie znajdziecie już dwie książki solowe (jedna to fantastyka, a druga świeżynka sensacja z nutką romansu, a także dwie antologie.Prywatnie kim jestem?Niedawno ukończyłam studia z rehabilitacji zwierząt, a od listopada jestem szczęśliwym posiadaczem kota oraz psa (obie panie mają tyle energii, że nie da się z nimi nudzić. Co za tym idzie i pewnie nikogo nie zaskoczę, jestem miłośniczką zwierząt i książek. Dodatkowo uwielbiam bawić się grafiką komputerową, a od kawy i słonych przekąsek jestem wręcz uzależniona. Lubię dobre historie, zarówno w książkach jak i w filmach, ale nie znoszę bezsensu, a także wymuszonych kontynuacji czy samych wymuszonych historii. 

Czemu akurat Camille O'Naill? 

Camille pochodzi od mojego imienia, natomiast człon Naill ma kilka odnośników :D wcześniej publikowałam w internecie pod pseudonimem Alpha i chciałam aby coś wilczego (ale niekoniecznie Wolf) zostało w moim pseudonimie. Nie pasowały mi również Claws (pazury) tak więc naciągnęłam trochę znaczenie Naill, gdyż oprócz paznokci lub tak jak ja wolę tłumaczenie pazury oznacza również gwóźdź (od gwoździa programu :D ) Jednak to marzenie może kiedyś się spełni, a sam człon O' zrodził się podczas pisania kryminału, gdzie jeden z moich bohaterów również go ma i bardzo mi się spodobało.

Czemu nie podpisujesz się swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem? 

Przed debiutem miała się pojawić naukowa publikacja mojego autorstwa. Chciałam to rozgraniczyć, dlatego powstał pseudonim. Niestety nie doszło do wydania wspomnianej pozycji, a pseudonim pozostał do fantastyki i pozostałych moich wymysłów, które kiedyś zostaną wydane. 

Z jakiego powodu nie ukazała się ta naukowa publikacja? 

Cóż, wybuch pandemii zniweczył plany i niedopomógł w prowadzeniu badań. 

Czy planujesz jeszcze ją opublikować? 

Aktualnie pracuję nad ostatnim tomem trylogii Danse Macabre. Potem być może pojawi się jakieś opowiadanie z tego uniwersum, a następnie przechodzę do dylogii fantasy o chłopcu, który poszukuje swojego miejsca na świecie. W kolejce czeka jeszcze dark fantasy z romansem, a także kryminał. Co dalej? Pomysłów mam sporo, ale zobaczymy, która historia będzie się prosić najbardziej o uwagę. 

Czy czytasz jakiś autorów na Wattpadzie? 

Oczywiście, teraz już może trochę rzadziej, jednak swego czasu czytałam tutaj bardzo sporo autorów, między innymi Marię Zdybską, Katarzyna Tkaczyk, Adę Tulińską, Ludkę Skrzydlewską i jeszcze paru innych, którzy tak jak ja teraz wydają swoje powieści na papierze.

Jakie masz zainteresowania poza pisaniem książek? 

Oprócz pisania i czytania książek, fascynuje mnie behawior zwierząt, zarówno towarzyszących jak i egzotycznych. Bardzo lubię spędzać czas na spacerach w zoo, a oprócz tego kocham sport.

Jaki sport kochasz najbardziej? 

Zdecydowanie w moim serduszku zadomowiła się siatkówka. 

Z jakiej swojej opowieści jesteś najbardziej dumna? 

Z każdej! Przy tworzeniu każdej historii wkładałam w to serce, swoją wiedzę, czas i sprawiało mi to niesamowitą przyjemność. Teraz też wiem, że każda kolejna jest coraz lepsza, a wynika to z mojego ciągłego rozwoju, dlatego też nie potrafiłabym wybrać jednej, z której byłabym najbardziej dumna. 

Co Cię inspiruje do pisania książek? 

Wszystko. Życie, ludzie, muzyka, filmy, a nawet zwierzęta. Staram się czerpać inspirację ze wszystkiego.

Czy planujesz się sprawdzić w jakimś gatunku w którym jeszcze nie pisałaś? 

Tak, chciałabym kiedyś napisać horror.

Masz już jakiś pomysł na taką opowieść?

Jeszcze nie, ale wszystko przede mną, na razie zostaję w klimatach fantasy oraz sensacji.

Jakie to uczucie wydać własną książkę? 

Niesamowite! Radość, szczęście i ekscytacja, szczególnie gdy trzyma się już papierowe wydanie swojego działa, przemieszana z dreszczykiem niepewności i wyczekiwania, na pierwsze recenzje czytelników. 

Czy masz bestsellery na swoim koncie? 

Jeszcze nie ale liczę, że niedługo się to zmieni! 

Która książka jest najbliżej tego? 

Myślę, że najnowsza. Zbiera bardzo dobre recenzje i bardzo duże grono czytelników się nią interesuje.

Czy jest coś co byś chciała przekazać naszym czytelnikom? 

Tak. Marzenia są piękne, ale ich spełnianie jest jeszcze piękniejsze. Nie można się bać, trzeba działać, bo życie płynie, czas ucieka, a to co nam pozostanie to wspomnienia i od nas tylko zależy jakie one będą.

Chciałabyś zobaczyć kogoś u mnie w wywiadzie? 

Z chęcią przeczytałabym wywiad z Katarzyną Tkaczyk autorką fantastycznej powieści "Iskra".

To dziękuję Ci za wywiad i życzę powodzenia w dalszym pisaniu. 

To ja dziękuję bardzo!

WywiadyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz