-Luati-o baietii , ea e fata ! Am auzit un strigat dupa care o bubuitura . Mi-am deschis ochii speriata , era Harry si inca 3 baieti pe care nu-i cunosteam .
-Te-ai trezit , printesa ? A spus unul dintre baieti batjocoritor . Eram singura pe canapea , iar de sus se auzeau strigatele lui Dany si a mamei lui . Probabil i-au legat de ceva . Harry a venit spre mine ranjind , m-am dat in spate lovindu-ma de masuta de cafea .
-Imbraca-te ! A spus el autoritar intinzandu-mi o pereche blugi scurti . I-am luat pe mine , apoi m-am uitat in ochii lui .
-De ce faci asta , Harry ? Am soptit eu cu vocea tremuranda .
-Taci , doar taci ! S-a rastit el la mine . Am luat repede un pistol de sub perna , azi-noapte l-am observat .
-Va zbor creierii daca miscati ! Am scuipat eu cuvintele spre ei punand teava pistolului pe ceafa lui Harry .
-Joci dur , papusa ! A spus Harry inghitind in sec . -Dar cu mine nu iti merge ! A spus , iar intr-o fractiune de secunda mi-a insfacat mainile si le-a dus la spate . Am marait , apoi am ranjita spre el .
-La ce as putea sa ma astept de la un nenorocit ? Am spus eu nervoasa , stiam ca cuvantul ala il enerveaza .
-Mai fa-ma odata nenorocit si nu o sa-ti fie bine ! M-am uitat la ceilalti baietii care era cu gurile deschise si ochii cat cepele .
-Chiar vrei ? Crezi ca nu am curaj , nenorocitule ! Am strigat eu cat am putut de tare ultimul cuvant . Am inceput sa rad in batjocura cand am vazut ca nu-mi face nimic . Se uita la mine cu ochii intunecati . Ochii lui era de-o nuanta superba de verde inchis care stralucea . M-a ridicat ca pe un sac punandu-ma pe umarul lui . Am inceput sa ma zbat si sa il lovesc cu pumnii in spate .
-Lasa-ma ! Am strigat eu . -Harry , lasa-ma dracu jos ! Am continuat eu . Am vrut sa continui sa strig in speranta ca cineva ma va ajuta . Dar sa dea dracii , unul dintre baietii mi-a injectat ceva si totul s-a incetosat .
•°•
-Haide , curvo ! Trezeste-te ! O voce vaga s-a auzit cu ecou . Mi-am deschis ochii greu din cauza durerii ce o aveam . Ma durea tot corpul .
-Curva e ma-ta ! Am spus eu incet si raspicat . Baiatul a inceput sa rada ranjind . Am privit in jurul meu si se pare ca eram intr-un depozit . Peste tot erau urme de sange . Era o saltea pe care statea o fetita cu genunchii la piept . Se auzeau suspine din partea ei .
-Asa o sa ajungii si tu ! S-a aplecat acel baiat spre mine . Mi-a analizat fata , apoi si-a marit ochii .
-Ia uite pe cine avem noi aici , e chiar Stalinski Bizzy ! A spus el ranjind sadic .
-In carne si oase , jegule ! Am scrasnit eu din dintii .
-Stii de ce ai ajuns aici ? A intrebat , raspunsul e clar nu . Nu am facut nimic , inca . -Presupun ca nu , dar te luminez eu . Esti aici pentru ca avem nevoie de tine .
Cuvintele astea imi provocau greata . Asa mi-a spus si mama inainte de divort "Rebecca am nevoie de tine mai mult decat orice". Urasc aceste cuvinte . E doar o minciuna care vrea sa ne faca sa ne simtim mai bine , mai speciali , pe cand sunt doar niste cuvinte false scoase pe gura .
-Nu o sa va ajut nici daca ma omorati , eu nu ajut jegosi ! M-am rastit eu la el . Ecoul vocii mele a speriat-o pe fetita aceea .
-Daca asa vrei tu , e mai bine sa devii curva unui jegos , huh ? A spus el incet . -Stii cine e fata aceea ? S-a intors spre ea , iar fata fetei s-a luminat .
CITEȘTI
Guns and Love H.S. I.The game begins
FanficRebecca Jonshon era fata aceea timida din clasa a11-a ,tocilara din ultima banca care nu vorbea cu nimeni,nu iesea niciunde ,nu avea prietenii defapt avea cartile singurele pe care le considera prietene.Niciodata nu iesea in evidenta. Dar ceva s-a...