Fetita asta imi starnea curiozitatea. Nu stiam cine e , ii cunosteam doar numele .
-Sky ! Am auzit vocea barbatului , m-am ridicat incet in fund si l-am privit direct in ochi . Avea aceeasi ochii negrii ca si Sky . -De ce ai trezit-o ? A chicotit el .
-Nu-i nimic . Zambesc usor , vocea mea era una ragusita prin care nu se prea intelegea ce am spus .
-Haideti sa mancati , fetelor ! A spus el si a iesit din camera .
-Haide Bizzy , lui tati nu-i place cand nu suntem la masa cu el . A spus fetita zambind , m-am ridicat usor punandu-ma pe picioarele meu . O durere mi-a traversat dintr-o data corpul , am scraanit din dintii . Am plans prea mult din cauza lui , acum trebuie sa fiu puternica . Am inaintat spre usa cand manuta aceea finuta care m-a trezit m-a luat de doua degete , palma ei nu o putea cuprinde pe a mea . M-am uitat in jos la ea si i-am zambit , fetita s-a imbujorat si mi-a zambit larg . Era atat de frumoasa si superba . Am coborat scarile ce duceau spre bucatarie . Am intrat in bucatarie si l-am vazut pe barbat doar in boxeri cu fata la noi , Sky m-a tras spre bar .
-Bizzy , ma ajuti sa ma pun pe scaun ? A chicotit ea .
-Desigur , micuto . I-am zambit eu si am ridicat-o repede si am asezat-o pe scaunul inalt .
-Deci ce mancam ? A spus barbatul uitandu-se la noi .
-Pai , a spus Sky si s-a urcat cu fundul pe bar , eu si Bizzy vrem mic dejun special . A facut ea o fata de catelus adorabil . M-am uitat la el cum se stramba chicotind , muschii tonifiati ii ieseau in evidenta , liniile V erau adanci , zici ca era sculptat . Parul lui era un blond mai inchis , era superb .
-Mic dejun special ? Am chicotit eu.
-Skyler , te chem eu la mancare , du-te in camera ta ! I-a ordonat el pe un ton prietenos .
-Da , tati . A dat ea din cap si a plecat .
Am stat tacuta si m-am uitat la el , curiozitatea de-al intreba cine e ma omora .
-E fata ta ? Am intrebat seriosa .
-Skyler ? Nu , s-a uitat trist la mine , nu o cunosti ? A ridicat el spranceana .
-Nu va cunosc pe niciunul dintre voi doi . Am ras usor , apoi mi-am reluat tonul serios . -Si nici nu stiu ce treaba aveti cu mine .
-Ei bine , Skyler e nepoata tatalui tau . Iar eu sunt Aaron , partenerul lui . A spus si s-a asezat langa mine . -Cum ai ajuns in starea asta , Rebecca ? S-a uitat trist in ochii mei . O lacrima mi-a curs si am oftat .
-Am ajuns in starea asta din cauza lui Styles , m-am jucat putin cu el . Am ranjit . -Dar , a cam trisat si o sa-mi iau revansa . Am scrasnit din dinti . -Unde e tata ?
-Tatal tau a plecat in Rusia , a spus sa am grija de tine . Mi-a zambit el . -Am inteles ca Harry e bodyguard-ul tau . A ras el .
-A fost , acum am altul se pare ca . Am zambut usor . -Unul sexy si musculos . Am spus incet pentru mine .
-Si bun la pat . Am ras amandoi la unison la afirmatia facuta de el . -Stii , tatal tau nu a aflat ca te-am cumparat . Si-a pus mana pe piciorul meu . -Nu te oblig sa fii curva mea . Mi-a strans coapsa din fata .
-Dar tot trebuie sa te .. satisfac , nu ? Am spus eu incet inrosindu-ma . A inghitit in sec .
-Cati ani ai , micuto ?
-17 . Am spus plictisita . -Tu ?
-23 . Mi-a facut el cu ochiul , apoi soneria de la usa s-a facut auzita . Barbatul , pe care sa pare ca il cheama Aaron , a mers la usa si a poftit persoana in casa . Mi-am marit ochii cand am vazut cine era persoana . Era el , era Harry . Lacrimile vroiau sa-mi curga , nu imi venea sa cred . Am inceput sa tremur la vederea lui , se apropia tot mai mult de mine pana a ajuns in fata mea . L-am vazut pe Aaron cum a urcat scarile plecand in camera lui .
-Rebecca , imi pare rau . A spus el cu vicea stinsa .
-De ce m-ai pariat Harry ? Am soptit . -De ce ai pariat pe mine ?
- Te rog , iarta-ma . Am pariat cu Connor si Justin pe un milion de euro ca o sa te am in pat . Pariul era facut inainte cu o zi sa vii tu , nu te cunosteam .
-Te-am intrebat de ce ! Am strigat la el . -Defapt stii ce ? Iesi afara si ia-ti si scuzele cu tine ! M-am rastit le el .
-Obliga-ma ! A spus el serios si si-a pus mainile in san .
-Pleaca ! Esti surd ? M-am incrunt spre el . El doar statea si se uita la mine , se uita in ochii mei . A venit mai aproape de mine si m-a prins de talie . Mi-am pus mainile pe pieptul lui incercand sa-l indepartez putin de mine . O parte din mine vroia sa il sarute , dar o alta parte il ura .
-Harry . Am soptit si m-am uitat in jos , nu puteam sa-l privesc in ochii . Mi-a lipit capul de pieptul lui si m-a sarutat pe crestetul capului . Am suspinat amandoi deodata , apoi am chicotit .
-Tot nu te iert . M-am retras din imbratisarea lui . -Pleaca ! Am aratat cu capul spre usa .
-Daca asta e ceea ce vrei ! A spus el scrasnind din dinti , apoi am tresarit cand usa de la intrare a foat trantita cu putere . Mi-am strans ochii si doua brate puternice mi-au inconjurat talia pe la spate .
-Esti bine , frumoaso ? Mi-a soptit Aaron si m-a sarutat pe gat .
-Da , sunt bine , cred . Mi-am lasat capul pe spate lipindu-l de pieptul lui Aaron . M-a luat de talie si m-a condus pana in bucatarie .
-Sky ! A strigat el . -La masa ! A pregatit repede niste cereale cu lapte .
-E gata papa ? A spus ea . M-am ridicat si am luat-o in brate asezand-o pe scaun .
-Pofta buna ! I-a urat Aaron si i-a pus bolul cu cereale in fata . Ma uitam in gol pierduta in ganduri , oare Harry se simtea vinovat pentru ce s-a intamplat ? Normal ca nu , ca doar e Harry Styles . Sentimentele mele fata de Harry nu era de partea mea , incep sa ma indragostesc pe zi ce trece de el . Nu puteam asta , asta nu se poate ! Dupa tot ce s-a intamplat , eu .. eu eram indragostita de el ? Frate , m-am indragostit de Harry ! Nu ! Asta nu se poate intampla , trezeste-te Rebecca la realitate ! In momentul asta vreau sa cred ca sunt drogata , da , prefer sa cred ca sunt drogata de cat indragostita de Harry . E foarte ciudata sa ma indragostesc atat de repede de el , il cunosc de foarte putin timp . - Nu tie foame ? M-a intrebat Aaron , a venit langa mine si si-a prins o tigara . M-a uitat la pachetul de tigari de langa el , era Malboro Gold . Black Devil si Malboro Gold sunt tigarile mele preferate . M-a intins dupa pachet si am scos o tigara , am luat bricheta si am aprins tigara . M-am uitat la el cum trage cu pofta din tigara , arata atat de sexy cum dadea fumul afara si pe nas si gura . Se uita tacut in gol , probabil se gandea la cine stie ce . Mi-am aprins tigara si am inceput sa trag din ea neincetat . Fumul mi-a invadat gatul dandu-mi o stare de care mi-a fost dor . Ma uitatam si eu in gol stand tacuta , nu mi-am dat seama cand am terminta tigara doar atunci cand nu am mia simtit fumul ce imi invada gatul . Am stins tigara in scrumiera lasand mucul tigarii sa cada printre degetele mele .
CITEȘTI
Guns and Love H.S. I.The game begins
FanfictionRebecca Jonshon era fata aceea timida din clasa a11-a ,tocilara din ultima banca care nu vorbea cu nimeni,nu iesea niciunde ,nu avea prietenii defapt avea cartile singurele pe care le considera prietene.Niciodata nu iesea in evidenta. Dar ceva s-a...