*след 4 седмици*
Гл. Т. Ашли
Емили днес има рожден ден! Имахме супер изненада.
Гр. Т. Емили
ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН НА МЕН!
Тъкмо се събудих и него го нямаше. Облякох се и слязох долу. Всички пееха. Всички, освен Jungkook.
Е: Къде е my boyfriend?- държах се като бебе.
RM: Излезе по спешност. Има много задачки и не знаем кога ще върне.
След това всички ми подариха подаръците си. Jin беше направил торта от палачинки, полята с нутела.
М: Искам да излезем ти, аз и Ашли! Да ти изберем рокля довечера!
След половин час излязохме. Нищо не си харесах. Вече бяхме обиколили целия мол. Оставаше ми един магазин. Влязохме вътре и очите ми зърнаха една прекрасна рокля. Ето това е любов от пръв поглед. Да, но цената ме отблъсна.
Е: Аз май ще бъда с къси панталонки.
М: Май или юни...без такива, Емили! Тази рокля я хареса, нали? Значи, ще вземем нея!
А: Пробвай я!
Е: Но, вижте й цената! Не мога да си го позволя.
М: Лазиш ми по нервите, момиче! Влизай в пробната или аз ще те натикам вътре!
Влязох и я пробвах. Седеше ми чудесно. Може да се каже, уникално!
М: Да, седи ти прекрасно. Купуваме я!
Докато се усетя, те вече ь бяха платили.
А: Това е нашият общ подарък!
Гл. Т. Ашли
Трябваше вече да се прибираме. Писах на другите, че до 10 мин. ще сме в къщата. Те казаха, че вече чакат скрити. След точно 10 мин. бяхме пред къщата. Когато влязохме...
Гл. Т. Jungkook
Вече нямах търпение да видя МОЕТО слънце. Бях се постарал много за подаръка й.
Гл. Т. Емили
...когато влязохме и светнахме лампите, от всички възможни скривалища, излязоха много хора, като хвърляха балони към мен. Беше много яко, но Jungkook го нямаше. Надявах се поне за малко да го видя. Цялата ми вечер се скапа. Седях си на дивана, когато на вратата си звънна. Май никой не обърна внимание, за това отидох да отворя вратата. На вратата беше Jungkook. Веднага го прегърнах, целунахме се.
Jk: ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН, ЛЮБОВ МОЯ!
Е: Благодаря ти!
Той ме заведе в нашата стая. Там беше украсено.
Е: Но кога и как?
Jk: Не питай!
На земята имаше листа от рози. На леглото: голяма кутия, пълна с наши снимки и...ОЩЕ листа от рози.
Jk: Отвори гардероба!
Отворих вратата на гардероба, а в него имаше куп неща л, за които бях отказвала на Jungkook да ми ги купи. На вратичката с големи букви беше написано:
"JUNGKOOK OPPA + ЕМИЛИ ДЖАЖИЯ=♡= ЗАВИНАГИ ЗАЕДНО" и още няколко наши снимки. А на единия рафт имаше два билета за Малдивите.
Jk: Хареса ли ти?
Е: Много си...се постарал...нямам думи!- заеквах, защото бях много щастлива.
Jk: Всичко и целият свят за теб!♡
Е: Обичам те!♡
Целунахме се. Jungkook задълбочи целувката. Бутна ме на леглото и се надвеси над мен. Започна да целува врата ми, като оставяше малки сини петънца.
Е: Моля те, нека слезем долу. Все пак гостите са дошли да видят мен- и се усмихнах като малко дете, получило близалка от родителите си.
Jk: Добре! Но после ще продължим и не приемам "НЕ" за отговор.
Е: Ще помисля!- той ме погледна с кръвнишки поглед и ме стисна по задника. Аз изстенах, а той беше изкарал една мазна усмивка.
Е: Мразя тази усмивка!
Jk: Свиквай!Хуу...свърших...написах го...утре още...сорка моторка за грешките...обичам виии!❤❤
__yoongii__ отивам да пуша...идваш ли?...хахаха споко ебавам са...обичам те❤❤❤
YOU ARE READING
Една нереална история
Short Story17- годишното момиче Емили и нейните най- добри приятелки Ашли и Мадисан са почитателки на BTS! Идолът на Емили е JungKook, на Ашли е Suga, а на Мадисан е Jimin. Те разбират, че kpop идолите ще имат фенсреща в София, България! Затова решават да отид...