Партито

246 14 1
                                    

 Е: Как може да изяждаш толкова много количество храна?

Jk: За да имам енергия за довечера и да не огладнея по средата на купона.

Е:Чакай, чакай...довечера, купон?

Jk: Ами да, не ти ли казах, опс...забравил съм! Облечи нещо секси.

Започнах да избирам дрехи. Усещах тайнствени погледи върху мен. А, ето я и тази рокля. Една черна рокля, която не беше много къса, но все пак подходяща за партита.

Е: Как съм?

Jk: Уау! Ехе...прекрасна както винаги!!!

Ох, тъкмо се събуждах...чакай...събуждах...веднага погледнах часа и беше станало 6ч. Нямах време да се оправя...ужас!!! Влязох веднага в банята да си взема набързо душ.

Jk: Може ли и аз да дойда?

Е: Ох, идвай бързо!

Седяхме почти 40 мин. вътре. Като излязохме, започнах да се гримирам, но Jungkook реши, че няма да бърза за никъде и дойде до мен.  Прегърна ме в гръб и започна да оставя малки сини смучки.

Е: Моля те, остави ме да се оправя!

Jk: Твоята невинност ме кара да...- не продължи.

Докосна надървеното си мъжество в мен. Обърнахсе и го избутах. Той се разсърди и излезе от стаята. Ох, най- накрая спокойствие. Jungkook отново влезе в стаята. Аз отидох до него и го прегърнах, а той ме вдигна и ме заведе в банята, като ме остави на канапето. Аз набързо скочих от него и му скочих на конче.

Jk: Остави ме да се оправя!

E: Сега ми се сърдиш или?

Влязохме отново в хола, а той сля устните ни и ме бутна на леглото. През целувките погледнах часовника и видях, че имаме малко време. Станах от  Jungkook и започнах да се обличам.

Jk: Задължително по- късно ще го направим, защото умирам от желание за те вкуся отново.

Е: Но ще го направим още по- интересно!

Jk: Съгласен!

Вече виждах прожекторите от клуба. Влязохме вътре и веднага ме лъхна миризмата на алкохол и цигари. Всички бяха сложили някакви маски на лицата си. Jungkook ми обясни, че така трябвало да се ходи. Отидохме на бара и там ни дадоха и на нас от тези странни маски, но всъщност ни седяха сладко.

Докато си пиех коктейла и си пуших цигарата, видях батките

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Докато си пиех коктейла и си пуших цигарата, видях батките...веднага изтичах до тоалетната, но за мое съжаление русокоската беше там. Краката ми се бяха вкаменили от притеснение и затова не можех да помръдна.

Тя: Не знаех, че ще се видим отново.

След по- малко от минута с гръм и трясък влязоха и батките.

Те: Охо, кой виждат очите ми!? Как искам да те изчукам! Мечтал съм си за това още от първия ден!

Той заключи вратата. Аз виках с цяло гърло, но никой не ме чуваше заради силната музика.

Фенка: Аз доколкото се сещам те бях предупредила да седиш далеч от МОЕТО гадже!!!

Мъжът започна да ми удря юмруци и шамари. Вече плюех кръв, не можех да дишам!

ХАХАХА...КАКВА БОЗА САМО...НАЙ- ВЕРОЯТНО ЩЕ ПУСНА И ДОВЕЧЕРА ОЩЕ ЕДНА ГЛАВА, НО НЕ СЪМ СИГУРНА...СОРИ ЗА ГРЕШКИТЕ И БЛАГОДАРЯ, ЧЕ ЧЕТЕТЕ МОЯТА ИСТОРИЯ!!! ОБИЧАМ ВИИ!!! ВСЪЩНОСТ...СЕ ЧУДЯ ДАЛИ ДА НЕ ПУСНА СЛЕД МАЛКО ГЛАВА, ЗАЩОТО НЯМАМ КАКВО ДА ПРАВЯ, НО ЩЕ СИ ПОМИСЛЯ!





Една нереална история Donde viven las historias. Descúbrelo ahora