...ние гледахме телевизия. С Jungkook решихме да излезем. По пътя се спряхме до един магазин за дрехи. Jungkook влезе, май искаше да си купи нещо или не знам. Аз реших да остана навън и да запаля едни цигара (бях ли споменла, че пуша?) Та, както и да е!
Гл. Т. Jungkook
Влязох в пробната, а като излязох Емили я нямаше. Потърсих я, но не, нямаше и следа от нея. Да не се е прибрала? Не мисля, щеше да ми каже! Прибрах се, попитах и останалите, но те също не я бяха виждли.
JK: Някой виждал ли е Емили?
V: Не, освен, когато излязохте. Нещо да не се е случило?
Jk: Изчезна, докато бях в магазина и пробвах една блуза.
Jimin: Нека се обадим на охраната и да я потърсят.
Гл. Т. Емили
Докато привършвах с цигарата, някой ме дръпна за косата. Когято се осъзнах, бях в тъмна стая. От четирите ъгъла се виждаха 4 червени лампички, най- вероятно камери. Бях завързана за стола. Надявах се да е кошмар. Изведнъж много силно лапма се включи. Някакакъв мъж с престилко влезе, а след него и една батка с много татуси. Сърцето ми щеше да изкочи, но запасих самообладание. Батката започна да ме целува по врата. Аз се отдръпнах, но той ме хвано за връта и продължи с дейността си. Лекарят ме одраска по крака и след това си замина. Но на негово място дойде още една батка.
Батко: Охо, котенцето с хубавото тяло!
Той дойде до мен и започна да ме "милва". След това се наведе и започна да целува корема ми.
Е: Моля ви! Оставете ме! Защо го правите?
Батка: Млъкни, зайче! Искаме да се позабавляваме! Ще търпиш!
След този кратък наш разговор, те ми сложиха тиксо на устата. Лекарят отново влезе в стаята, би ми инжекция и тримата си тръгнаха, а аз заспах.
Гл. Т. Ашли
Емили още я нямаше. Вече бяха пратили няколко мъже да я потърсят. Всички бяхме много притеснени. Jungkook се обади на още няколко мъже и те казаха, че веднаго се заемат.
Гл. Т. Емили
Събудих се с много болки в главата. Не помнех това, което се беше случило. Плачеше ми се, но сзържах сълзите си. В стаята влезе непознат мъж.
Е: Какво ще ми сторите?
Мъж: Аз нищо, но другите искат да те съсипят. Една фенка ни нае да те унищожим, за това, че ходиш с Jungkook. Тя го харесва от много време. Мисля, че ще те отърва от мъките, ако ти бия приспивателно.
Не бях сигурна дали е точно това, което казва, но...Слес около няколко часа спане, се събудих. Над мен беше едно момиче, на което си личеше, че е надувка.
Момиче: Много спа! Мислех, че си умряла, ббу! Искам да те предупредя; че ако те видя още веднъж с Jungkook ще те убия, разбираш ли ме, момиче?
Тая пача ме пусна да си ходя. Бързо намерих път към къщата. Връхлетях в хола. Всички се бяха събрали. Разревах се като идиот. Jungkook ме прегърна.Оф, голяма боза стана значи! Извинете за грешките. __yoongii__ обичам те!❤❤❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Една нереална история
Conto17- годишното момиче Емили и нейните най- добри приятелки Ашли и Мадисан са почитателки на BTS! Идолът на Емили е JungKook, на Ашли е Suga, а на Мадисан е Jimin. Те разбират, че kpop идолите ще имат фенсреща в София, България! Затова решават да отид...