Галзууртлаа дуралахад 3 секүнт хангалттай.Долоо хонгийн дараа
Тэрний хэлсэн үгнээс болж би одоо хүртэл зүгээр л өмнөх шигээ болсон над шиг хайраас хол байдаг хүн хүнийг лав хайрлахгүй байх гэх санаагаас болоол би Чанёол үгүй гэсэн харин тэр хариудана. Зүгээр гарч явсан.
Тэрэнтэй харьцахгүй байгаа надад уулна амар байх гэж бодтол үгүй байж нэг л ядаргаатай санагдаг болчихож би одоо өөрийгөө ч ойлгохоо болилоо. Ганц өдөр танилцсан тэр залуу хормийн дотор өөрчлөнө гэж хэн мэдэх билээдээ!
Шөнөжин юм бодож хөрвөөсөны эцэст арай гэж жоохон дуг хийж босон ажилдаа авлаа.
Ажил дээр ирээд цахилгаан шатанд суух гээд зогсож байтал хажууд хүн зогсох шиг болтол хараагүй шууд л ороод зогтол хажууд байсан хүн бас л суучихав. Юм бодох нь ядаргаатай байсан болохоор өөрийн мэдэлгүй "хараал ид!" гээд хэлчихэв. "Чи бас хараал хэлдэг хэрэг үү? Би чамайг мэдэх болоогүйн байнадаа!" гэх танил дуу гарчихав хажуу тийш харвал Чанёол надруу харчихсан зогсоно. Би ч юү ч дуугаралгүй зүгээр буцан урагш харж зогслоо. Чанёол зогсож байсан газраасаа гэнэт надруу ойртоод нүүр нь тулчихав. "Яах гээд бгн"гээд түгдэрэн хэлтэл "Би л чамруу ойртох ёстойн байна тийм үү?" гээд үгийн зөрөөгүй үнсчихсэн. Сайхны өмнө харц буруу гэдэг шиг юу ч хийж чадалгүй цаанаасаа л эргүүлээд үнсэлцчихсэн. Хэсэг үнсэлцэж байгаад амьсгаа аван больтол Чанёол "чамайг зөвшөөрсөн гэж бодлоо шүү" гээд ахин үнсэв.
Цахилгаан шатны явдлаас болж тэрэнд бараг уусдаг болчихсон харах тусам сайхан. Бид үерхэж байгаа хамгийн сайхан нь .
"Өнөөдөр л бас л үнэхээр их ядарсан өдөр болло яг өмнөх шигээ" гээд хошуугаа унжуулж Чанёолд эрхэлтэл уруулан дээр үнсэн машинаа жолоодоно.
Би: орж амарлаа гэхэд тэр надруу харж байснаа Чанёол "би чамайг оруулаад өгий" гээд хамт буучихав.
Гэрт орж ирээд гутлаа тайлаад өрөөлүүгээ явж байтал Чанёол дагаад араас ирчихэв. Би ч нээх юм бодолгүй ядраад үхэх гэж байсан болохоор шууд л хувцасаа тайлан орлуугаа орлоо. Харин тэр харж зогсоод л ширтээл байв. Надад эвгүй байсан болохоор нь "яасан хамт унтмаар байгаанмуу?" Гээд тоглоод асуутал толгойгоо дохих нь тэр. Би ч инээгээд өөрөө цаашлан хажуудаа байх зайруу гараа цохиод нааш гэтэл боломжийг алдах вий гэсэндээ шууд бүх хувцасаа тайлаад хөнжилрүү орчиж тэврээд хэвтчихэв. Үнэхээр дулаахан ингээд баймаар тийм мэдрэмж.....
*Чанёолийн талаас*
Энэ эмэгтэй намайг улам татаад байх юм тэрний хажууд хар дарахгүй зүгээр л тайван аз жаргалтай...Тэрний инээж байгааг харах бүрт догдлол яг мэдрэгдэж өөр хүнийг ойртуулахгүй хажуудаа байлгаж хувиа хичээмээр санагдаж тэрнийг их хүсэх болсон. Гэвч тэр миний хажууд байх болвуу намайг орхиод явчих юм шиг санагдаад үнэхээр хэцүү боломжтой бол хоёулахнаа зугтаачихмаар ч юм шиг зүгээр би чамайг нуучихмаар байна болох уу?..... Хажууд нь хэвтэж байна гэж бодохоор догдолоод байх юм унтаж байхыг харахын тулд бүхнээ зориулья, зүгээр байгаа байдал чинь эгдүүтэй, хамт л байвал диваажин.... Чамайг тэвэрмээр санагдаад тэвэртэл чинь үнэхээр дулаахан нар шиг чамаас үнэхээр гайхал содон мэдрэмж төрөөд байх юм? Энийг чи мэдэрч байна уу? Жиүнги? Би чамд хайртай зүгээр ингээд цаг хугацаа зогсчихвол... Чи намайг хайрлах уу???
YOU ARE READING
My doctor (Дууссан)
RomanceАнхны хайр гэдэг бол анхны үерхэл дурлал биш харин анх хайрыг мэдрүүлсэн хүнийг хэлэх байх