Хүнд хамгийн их хайрлаж байсан хүн нь явахад л ганцаардал гэх зүйлийг ойлгодог байх-Миний талаас-
Тэр надад юу ч хэлэлгүй явчихлаа...
Харин саяхан багийн найз минь ирсэн тэр удахгүй хурим хийх гэж байгаа хэлсэн. Тэр явдлаас хойш би гэртэй байхыг илүүд үзэж зүгээр л гэртэй байхыг хүсэж ажилаасаа гарсан. Ойрдоо бие минь өвдөж толгой эргэж маш их нойр хүрэх шиг хоол идмээргүй санагдаж би ч санаа зовсноосоо болж эмчид үзүүллээ. Арга ч үгүй биздээ тэр минь яваад 14 хоног болж байхад тэрэнгүй гэр минь хав харанхуй гунигтай хоосон....
Түүнтэй адил миний сэтгэл ч бас хоосон....
Эмэгтэйчүүдийн эмчид үзүүлчихээд хариугаа хүлээж хүлээлгийн танхимд сууж ойр зуурийг харж суутал нэг сэтгүүл нүдэнд тусав. Уг сэтгүүлийг үзвэл тэрэн дээр
"Эксо хамтлагийн Чанёолийн шинэхэн хайрын романс уу??"
гэх тайлбартай тэр өөр эмэгтэйг тэвэрцэн явж байх зураг тавигдсан байлаа. Бас тэр надруу инээмсэглэдэг инээмсэглээрэй инээчихэж надруу биш өөр эмэгтэйрүү....Тэр мэдээг хараад шууд л нүд харанхуйлаад тэнгэр нурах шиг л боочихсон. Арай гэж босож алхах гэтэл өөрийн мэдээгүй уначихсан....
Нүдээ нээх гэж бөөн юм болж нэг юм сэртэл цагаан тааз апраатны дуу л гарах өрөө харин би дусал хийлгүүлээд хэвтэж байв. Сувлагч орж ирээд "өө сэрчихсэн үү? Бие нь яаж байна?" Гэх мэтчилэн санаа тавьж асуулт асууж би ч хариулж арай гэж дууссан бололтой гарах гэж байгаад гэнэт ухаан орсон юм шиг "өө нээрэй шинжилгээний хариу гарсан баяр хүргье та 1 сар 14хоногтой жирэмсэн" гээд инээгээд бөөн баяр харин надад бол баярлах гуниглах хоёрыг хооронд гацчихсан би зүгээр л таргалаад байна гэж бодож байсан юмсан.
Эмнэлэгийн төлбөр тооцоо эмчилгээний бичиг аваад эмнэлэгээс гарав.
Машинаа бариад явж байх зуураа юм бодож ухаан жолоогүй л байлаа....Одоо надал маш их асуудал тулж байна.
Хэдэн өдөр бодож шууд л шийдэж би төрнө надад хамаагүй би ээж болох болно аз жаргал минь шүү дээ тэр новш надад одоо хэрэггүй миний хүү байхад л болно гэж болож үнэхээр шийдсэн юм.
Би ээж болохыг хүссэн тиймдээ ч төрүүлэх болно.
*2сарийн дараа*
Өдөр бүр миний аз жаргал надад шинэ мэдрэмж аз жаргал мэдрүүлж байна би гэр бүлийхэндээ хэлэхэд ээж үнэхээр их баярлаж аав ч мөн адил гэвч эцэггүй гэхэд ээж минь "миний охин зүгээрэй бурханы бэлэг шүү" гээд дулаахан мэдрэмж төрж байлаа. Аав "хүү юу"гэхэд нь "мхн?"
гэхэд аав баярлаж "тиймээ удам залгах хүү" гээд орилоод бөөн баяр гайхалтай энэ л миний аав шүүдээ цоглог ийм байхад нь би хайртай.Одоо зөвхөн үр минь л бодогдож байна тэгээл л боллоо. Тэр новш байхгүй байсан ч тэрнээр би дутахгүй надад хүү минь байгаа болохоор тэрний тухай мэдээ зураг эдр гээд бүх зүйлээр тэдний хамтлаг гарсан тоохгүй зүгээр хүүгийнхээ төлөө амьдралаа зориулж эхлэсэн.
*Их дэлгүүрт*
Яааа!! Би ядраад байна гэх дуунаар миний багийн эрэгтэй найз (зоогийн газарт уулзсан залуу) Бэмбэм "Яааа! Хурдалаа хүүхдийн хувцас үзье" гээд чирсээр хүүхдийн тасагруу түрүүлээд орчихов. Би араас нь орох гэж байгаад гартаа барьж явсан түрүүвчээ унгаачихаад авах гэж зовов. Тогоо шиг гэдэстэй надад тонгойно гэдэг бол үнэхээр хэцүү новш гэж тонгойх гэтэл нэг гар надаас түрүүлэн миний түрүүвчийг авч өгөв. Түрүүвчээ аван "баярлалаа" гээд инээмсэглчихээд явах гэхэд өнөөх хүн "тэр хөөрхөн инээмсэглэл хэвээрэй шүү" гэлээ би арагш хартал Дөюү??? Зогсож байв. Би ч гацан "яяаа чи энд юү хж байгаан" гэх тэр "Мэнд ч байхгүй хннн" гээд хошуугаа унжуулав өөрийн мэдэлгүй чанга инээгээд "хха тэнэг сайну?" Дөюү"сайн сайну? Мэдээж сайн байгаа юм шиг байна" гээд гэдэсрүү заав. Би хойш ухран "мхн үнэхээр сайн энд байгаа залуу үнэхээр хөдөлгөөнтэй шүү ххах" гэхэд тэр инээгээд "аан тийм үү ххэ хоёулаа нэг газар суух уу?" Гэхэд нь толгой дохиод явах гэж байтал Бэмбэм араас "хөөё!!! " би ч арагш харан "ясн бэ?" гэхэд хажуунаас Дөюү "юу чиний нөхөр??" би хэлсэн үгийн бодоод инээгээд "одоо энэ үү?Хха манай найз багийн сайн найз минь хөөрхий удахгүй гэрлэн гэхдээ надаа эрхлээд явж бгнмаа "гэж хэлж дуусаагүй байтал Бэмбэм хажууд ирцэн надруу харснаа "дүрсгүй гүнж минь хаачихнуу?" эгдүүтэй нь аргагүй хэлэхэд нь "найзтайгаа тараад уулзах" гээд л Дөюүрүү хартал Бэмбэм "зза тэгүүл явчаад ирдээ би хүүд чинь хувцас авчаад гэрт чинь байж байя"гэхээр нь "яахын бэ? Би өөрөө авмаар байна чи гэрт очоод байж бай эсүүл өөр юм хийгээд байж бай" гэчээд Дөюүг дагуулан ойр байх кофешопруу орлоо. Би өөртөө зайрмаг харин Дөюүд дуртай кофег нь авж өгөөд суугаад хэсэг юм ярьж байтал гэнэт араас нөгөө новшийн хоолой....
Чанёол "хөөё!!! Хэнийг харчихаад гүйгээд явж байгн бээээээ??" Гээд нэлээн баяр хөөртэй байсан хоолой намайг хараад гацчихав. Харин бусад гишүүд араас нь уван цуван ороод ирчихэв.
Тэр надрүү зүгээр харж ширтсээр л..........
YOU ARE READING
My doctor (Дууссан)
RomanceАнхны хайр гэдэг бол анхны үерхэл дурлал биш харин анх хайрыг мэдрүүлсэн хүнийг хэлэх байх