Хүн аз жаргалтай байгаа үедээ харамч бас амиа хичээгч болдог байх
Хайр ихсэх юм бол яюултай-Миний талаас-
Өглөө нүдэн дээр нар тусаж үнэхээр унтуулахгүй бас өнөөдөр хөнжил минь үнэхээр хүнд байна. Чихэнд халуун амсгал амсгалаад үнэхээр сонин мэдрэмж мэдрэгдээд төвөгтэй санагдаж нойрноос минь салгаж эргэж харвал чанёол яг л ханхүү шиг унтаж байх нь намайг тас тэвэрцэн орхиод хаяаад явчихвий гэсэн юм шиг тэврэнэ. Түүнийг сайн ингэж хараагүй удаж харвал өөгүй цагаан царай, чих, хамар, хацар, нүд сормуус нь надийн сормуусаас ч урт,нимгэн ч юм шиг халуухан уруул шууд үнсээд авчихмаар гэхдээ өчигдөр тэрнээс илүү юм болсон гэж бодохоор л инээд хүрээд тэсэлгүй инээтэл Чанёол нойрмог халуухан хоолойгоор "ясн дурчихсан у? Халуухан байгаа биз? Сайн харж ав эсүүл өөрийн болгохгүй бол булаалган шүү?" инээмсэглээд надруу харж би мөчөөгөө өгөлгүй гарны татаад "харин чи өөрөө алдаж мэднэ шүү!!!" Гэхэд "тэгүүл ингээд" гээд чанга тэврээд хэвтэв. Энэ өглөө бидний эхлэл үгүй ингээд цаг хугацааг зогсооё!
Хамт бараг 2 сар болж хамт амьдраж байгаа гэхдээ болгоомжтой байхгүй бол фэн охид гээд наад захын асуудал байсан. Гэвч тэрэнтэй хамт байх гоё аз жаргал гэх ойрд алдах гээд байгаа ч юм шиг уулна ингэу зөгнөж болохгүй юмсан
Бид хоёр амралтийн өдөр гэсэн юм шиг унтаад өдөр арай гэж сэрж босоод хамт усанд орж эвгүй ч гэсэн романчик үнэхээр күүл байсан. Хамт гэр цэвэрлэж, хоол хийж өгөхөд надруу хараад эрхий хуруугаа гозойлгож яг л жоохон хүүхэд шиг хайр хүрээд өөрийн мэдэлгүй уруул дээр нь үнсчихлээ. Гэнтийн үйлдэлд минь гайхаж нүд нь бараг аяганаасаа гарах гэж байгаа мэт гөлрөөд инээтэй тэсэлгүй инсээсэн чинь чих нь улайгаад Чанёол "хннн юундаа инээсийн?" гээд хошуугаа унжуулаад суучихав.
Эгдүүтэй дараа нь хоол хийж өгчөөд надаас түрүүлээд би аяга угаана гэж зөрүүдлэн байж угаалаа.Араас нь харж зогсоход надад дотроос минь "хайртай, хайртай..." гэх үг гарах гээд үнэхээр хэцүү би шууд л шийдэн араас нь тэврээд "чанёолоо?" Гэхэд тэр "ммм??" "би чамд хайртайг мэдэж байгаа биздээ ммм??" Гэхэд тэр эргэж хараад инээмсэглэн уруулан дээр үнсээд "би чамд чамаас илүү хайртай" гээд буцаад аягаа угаав. Энэ л хайр юм байна.
Хажууд чинь байхад орчин цаг хугацаа бүх зүйл үл хамаарч чиний хайранд умбаж байна.
Шинэ долоо хоног сайхан эхлэж байтал гунигт мэдээ дуулгасан. Маргааш чанёол ажилаар Япон явна тэрэнгүй хоног, өдрүүд гэхэд л бүрхэг зүйлс намайг хүрээлэх юм шиг хүчилтөрөгчгүй болчих юм шиг санагдаад байх юм.....
YOU ARE READING
My doctor (Дууссан)
RomanceАнхны хайр гэдэг бол анхны үерхэл дурлал биш харин анх хайрыг мэдрүүлсэн хүнийг хэлэх байх