Хайраас болж сохордог хорвоо-миний талаас-
Өглөө босоод шууд л хоол хайж идээд ёоо хүүхэд минь хурдан ээжийгээ амраалдаа хннн гэдэстэйгээ ярин зогсож байтал хаалганы гаднаа код хийгээд онгойчихов. Надаас өөр хүн мэдэхгүй дээ бас тэрнээс өөр.....
Миний бодож бас мөн байсан тэр юү
ч болоогүй юм шиг баахан уутай идэх юм барьж орж ирээд Чанёол "өө сэрчихсэн үү??" Инээмсэглээд дахиад өмнөа догдлол би солиорч гэж бодол болон толгойгоо нэг сэгсэрч араас нь ортол юмнуудаа гаргаж тавиад зарим нь хөргөгчинд хийж зогсов. Надад зүгээр ингээд байгаа нь дургүй хүрмээр санагдаад байсан болохоор "одоо боль!!!" Ууртай хашгирч хэлтэл Чанёол "хоёулаа дахиад эхлий!" гээл зоригтой нь аргагүй хэлж надруу шийдсэн хахцаар харав. Би шууд л "үгүй!!! Хоёулаа дахиад нийлэх шаардлага байгаа гэж үү? Чи намайг.... "Гэж хэлж дуусаагүй байтал Чанёол харц нь ширүүс ч "чи намайг хуурсан!" Би шууд гайхаж орхилоо. Гэнэтхэн л Чанёол "чи намайг араар тавьсан тэр залуутай!" Уурлаж жимс ширээрүү шидлээ би ч гайхаад "чи юу яриад байгаан чи л намайг араар тавьчихаад одоо надруу буруугаачихэж байгаанмуу?" хөмсөгөө зангидаж хэлэхэд Чанёол хоолойгоо засан "чи намайг анхнаасаа л тэгээгүй бол би нэр хүндээ алдан байж чамайг хардуулах гэж тэр *л*гчинтэй хамт байж тэвсэрсэн!". Хэсэг бид юү ч ойлгохүй байж байгаад ярилцсан. Би хэсэг ойлгохгуй байсан ч сүүлд нь ойлгож инээгээд бүхнийг тайлбарлатал тэр шууд намайг тэврэв энийг би хүлээж байсан юм байна!!!"Ахиад тэр мэдрэмж" бүхнээс илүү жаргалтай болгох тэр доглол хайр чи надад юү хийчихсэн юм бэ? Пак Чанёол!!!!
YOU ARE READING
My doctor (Дууссан)
RomanceАнхны хайр гэдэг бол анхны үерхэл дурлал биш харин анх хайрыг мэдрүүлсэн хүнийг хэлэх байх