SENE 1846
Savaşın ortasındayız kurtlar ve vampirler bana ve Leona karsı neden mi ? Çünkü ben ve Leon yasak bir ask yasayıp birlikte olduk Leon büyücü hemde en güçlüleri bense vampir en yakın arkadasım Lıza çok güçlü bir vampir tabi benim ve kızım kadar degil . Onun sayesinde kızım hayatta kalcak tabi onu öldürmek istiyecekler ama o Lizayla birlikte ve Lizaya güveniyorum. Leon ölmeden önce tüm gücünü Emilye verdi ve onu hayatta tutmak için büyü yaptı ama Emily belli zamana kadar bunu anlayamayacak. Benim ismim Lydia ama artık Leonla ben ölüyüz çünkü savaşı kaybettik ama her zaman kızımızın Emilynin yanında olacagız ölmüş olabiliriz ama yardım edemeyecek degiliz ama en büyük sorunda Emilly son büyücü olacak tabi vampirligi saymıyorum o hala devam ediyor...
GÜNÜMÜZ
Emmaların evinden eve dogru yürüyordum.Hava kararıktı ama umrumda degildi zaten fazla mesafe bile yokbende yürümeye karar verdim. Emma kim derseniz kardeşim gibi gördügüm biriidir. Eve yaklaşmıstım ama bir anda bagrışmalar duydum ve sese dogru gittim. İki erkek kızı sıkıştırmışlardı kız çıglık atıyordu bende dayanamadım ve yanlarına gittim:
-Rahat bırakın onu!
-OOO Bak biri yardıma gelmiş ama faydasız . dedikten sonra ben daha anlamadan beni yakaladılar.
-Napıyorsunuz?
-Bilmelm ama bugün ziyafet bol...
Çok sinirlenmiştim hem yanımdaki kız ve kendim için ama bir anda ikisininde gözleri kırmızı oldu hiçbirşey anlamadım , korkuyordum yanımdaki kızın kanını içiyorlardı ve sıra bana geliyordu... :
-Bence buraya hiç gelmemeliydin küçük kız. Korkuyordum ama istemsiz bir şekilde agzımdan sözcükler çıkıyordu hiç bilmedigim kelimeler ve bir anda ikiside çıglık atmaya başladılar bende bunu fırsat bilerek eve koşarak kaçtım.
Eve gelince Liza teyzeme herşeyi anlatacaktım ama korktum anlatamadım ama sanırım kendisi anladı ve :
-Emily sorun ne?
-Bugün garip şeyler oldu Liza teyze
-Ne gibi?
-Eve geliiyordum ve çıglık sesi duydum hemen gittim ama ben anlamadan beni hemen esir aldılar ve gözleri kırmızı oldu çok korktum Liza teyze o kızı gözümün önünde öldürdüler sıra bana geldi ve ben isemsiz bir şekilde birşeyler dedim damlar çıglık aatmaya basladılar bende kaçtım.
-Olamaz daha zamanı gelmedi bu bu sana şimdi söyleyemem Emily sen yat sonra konuşuruz.
Noluyordu hiç birşey anlamadım ama bil digim tekşey uykumun olasıydı ve sonrası karanlık...
MERHABA UZUN MU KISAMI OLDU BİLMİYORUM AMA UMARIM BEGENİRSİNİZ BİR ANDA YAZMAK İSTEDİM VE BÖYLE BİRŞEY ÇIKTI NESE SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BÜYÜCÜ
VampireLydia ve Leon kaybettikleri savaş sonucu güclerini kızlara Emilye verirler. Lydia vampirlik gücünü Leon ise büyücü gücünü çünkü hem güçlü vehmde kökenlerdir. Ama tek sorun Emily son büyücüdür ve onu öldürmek isterler.Lydia kızını en yakın arkadaşı...