3.BÖLÜM

38 3 0
                                    

Uyandıgımda Alex hala uyuyordu onu uyandırmamaya çalışarak  altıma şortumu üstümede tişort giydim Alex ise o  sıra kalkmıştı. Açıkçası 3 gün sonra derslerimiz aşliycaktı ve tabii şu sınav var ama ou düşünmemeye çalışıyorum.O sıra Alex giyinmişti ve konuşmaya başladı 

-Hey Emily gel biraz dolaşalım.

- Tamam dedim bunun üzerine herkesin kullandıgı ortak salona gidicez sandım ama Alex oraya gitmiyordu.Alexi takip ettigimde okulun arka tarafına getirdi.

-Alex neden buraya geldik.

-Okuldan kaçıp biraz gezeriz diye düsündüm.dedi ve bana ne kadar kötü bir fikir gibi gelsede kabul ettim.Okulun duvarına çıktıgımızda biri geliyordu.Alex bir kurtun geldigini söyledi ve ne yazık ki bizi gördü.

- Heyy okuldan mı kaçıyorsunuz dedi.

-Yok  buradan dısarıyı ızliyoruz çok eglenceli gelmek ister misin dedim.

-Olur dedi ve yanımıza geldi.Alex bana soru soran bakışlarını fırlattı bende napiyim deresine baktım.

-Bu arada  ben Dylan

-Ben Emily ve arkadaşım Alex

-Aslında siz vampirlerin yanında durmalımıyım bilmiyorum yani daha egitilmediniz bile her an kanımı içebilirsiniz.

- Meraklanma içseydik çoktan içerdik dedi Alex sinirli bir şekilde neyse biz artık gitsek iyi olur .

Okulun geldigimizde ortak salona gittik ve Dylanı gördük çabuk gelmişti aslında ve biraz çekiciydi ahhh ne diyorum ben kendime kızarken birisi bana çarptı.

-Önüne baksana dedim

-Bence bana bulaşmak istemeyebilirsin sonuçta bende senin gibi vampirim ama ben kökenm dedi ve dişlerini gösterip Dylanın yanına gidip onu öptü. Çok sinirlenmiştim ve dişlerimin çıktıgını hissedebiliyordum Alex beni hemen odaya götürdü ve sakinleştirdi.Daha sonra konusmy başladı.

-Emily o kız hep öyle ve banada öyle davranıyor ama sana güveniyorum ve bende kökenim dedi.Bunu diyecegimi inanamıyordum ama Alexe büyücü oldugumu söyliycem.

-Alex madem kökensin ve sanada öyle davranıyor niye kavga etmiyorsun.

-Daha güçlü degilim  en azından onun kadar dedi.

-Alex sana güveniyorum ve söyliyecegim şeyi kimseye söyleme tamam mı ?

-Tamam.

-Öncelikle okuldaki 3 kökeni bulduk sen ben ve o kız.

-İnanamıyorum sende mi kökensin?

-Evet ama bu kadar degil

-Nasıl yani?

-Hani hoca 3 köken ve biri en güçlüleri dediya o en güçlü kişi benim ve ....

-Bunu nerden çıkardın.

-Çünkü ben melezim ve son büyücüyüm.

-İNANAMIYORUM bunu neden saklıyorsun ?

-Çünkü Liza teyzem kimse bilmemeli güvenligimiz olmaz savaş olur gibi şeyler dedi ama ben sana güveniyorum.

-AHHH  Emily dierek bana sarıldı ne oldugunu aanlamadım ama bende sarıldım.

"""""""""""

Bugün sınav var özelliklerimiz ve kökenler belli olcak tabi biz biliyoruz.Anonsla birlikte bütün vampirler  bahçeye çıktı. Sırayla hız güç denge gibi özelliklerimize baktılar artık nasıl anlıyacaklarsa.Tamam çocuklar aranızdki 3 köken biri ALEX digeri Jessi ve sonuncusu Emily .Jessi şaşırmışabenziyorduve demkki ismi jessi ama benden çekecegi var. Daha sonra özellikleri olanların özelliklerini söyledi biz köken oldugumuz için özelligimiz yok ama benim var büyücülük.Jessi yanıma gelip

-Köken olabilirsin ama benden güçlü degilsin diye beni duvara fırlattı.

Ahh jessi bu senin için hiç iyi olmiyacak

MERHABA ARKADAŞLAR KISA OLMUŞ OLABİLİR AMA SONRAKİ BÖLÜM GÜZEL OACAK VOTE VERİN LÜTFEN NEYSE SONRA GÖRÜŞÜRÜZ. UNUTMADAN BÖLÜM BAŞLIKLARINI 3. BÖLÜM GİB YAZICAM ARTIK ÇÜKÜ AKLIMA BÖLÜM İSİMLERİ GELMİYOR VE DİGER BÖLÜMLERİİN İSİMLERİNİDE DEGİŞTİRCEM.

SON BÜYÜCÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin