4.BÖLÜM

18 3 0
                                    

Jessinin beni duvara fırlatmasıyla öfkelenmeye başladım. Öfkeme sahip çıkamıyordum ve agzımdan sessizce bu sözler cıktı

-andret ferek auptal thes seas reans

Çok saçma kelimelerdi ama Jessi cıglık atarak

-Bana napıyorsun diye bagırdı. Acısıda sona erdi. Verdigim sözü hatırlayarak büyücü oldugumu söylememeliydim ve söylemeyecektimde.

-Ben birşey yapmadım en azından görmedim.

Diyerek Jessiye saldırmaya başladım ama biri bizi ayırdı.Ayıran kişi cidden çok yakışıklıydı ama ayırdıgı gibi ortalıktan kayboldu.Emily yanıma gelip beni odamıza götürdü.

-Sen naptın orda öyle kendini belli mi etceksin.

-Aslında amacım öyle degildi sinirlenince birden oldu ve kontrol edemiyorum.Sanki herşey üstüme dogru geliyordu ve sesler duymaya baslıyordum bu cok kotu birseydi.

-Sakin ol. Alex korkuyodu çünkü etraf sallanmaya hatta okul sallanmaya başlamıstı ve herkes kaçıyordu. Dışarıda Dylanın bizim adımızı bagırdıgını duydum ama korkuyordum ve bir an önce geçmesini istiyordum sanki başım kopucakmış gibi herkesin sesini duyuyordum ve daha fazla dayanamayarak cıglık atmaya başladım.

Alexin anlatımıyla

Okul birden sallanmaya başlayınca ve herkes cıglık atıp okuldan kaçınca Emilye baktım yere çökmüş kafasını bacaklarının arasına sokuyordu ve bunu yapanda oydu sakin olmasını söyledim ama daha sonra çıglık atmaya başladı.Çıglıgı kulaklarımızın zarını patlatacak şekildeydi ve ögrencilere bakınca birtek aynısının bana olmadıgını anladım.Bunu durdurmam lazımdı  ama nasıl durdurcaktım bilmiyorum. Daha cok cıglık atmaya başladı ve birden kulaklarından kan gelmeye başlayınca yardım  için bagırmaya başladım odaya Dylan gelip Emily kucaklayarak götürdü sallantı durmustu ama Emily durmamıstı.

Emilynin anlatımıyla

Sesler cogalmaya başlamıstı artık dayanamıyordum ve neden böyle oldugunu anlayamamıstım kulaklarımdan kan gelmeye başlayınca delirmeye başladım odaya Dylan gelip benı kucaklayarak götürdü sallantı durmustu ama sesler durmamıştı daha fazla dayanamayarak kendi karanlıga teslim ettim. 

--

Karanlıkta bir yüz gördüm tanıdık geliyordu ama çıkaramıyordum birden konuşmaya başladı.

-Hey Emily sana tavsiyem büyücülüge çalış evet senden başka büyücü yok ama sunu söylüyorum Dylana güven ve her şeyi söyle.

Birden kadın  kayboldu ona güvenmelimiyim yoksa güvenmemelimiyim bilmiyorum.

-Hey uyandınmı. Sözleri duymamla gözlerimi açmam bir oldu.

-Ahhh aman tanrım ölmemiş bizi çok korkuttun nese senle sonra görüşücez. Bunları söyleyen Alex di.

-Bende seni gördügüme sevindim dedim.

-Kimse neler oldugunu bilmiyor Emily ama sanki umurlarında bile degil çok garip.

-Bence iyi olmuş gerçekleri anlatmayız ve Dylan o nerde?

-Gelir birazdan kaslı çocugumuzun ihtiyacı gelmişte.

Odaya Dylan geldi ve pantalonunu çekiyordu bu utanç vericiydi.

-Ahhh millet üzgünüm ben sen uyuyorsun sanmıstım ve sende yoksun diyerek işini hemen - yani pantalonunu duzeltti- halletti.Tek düşündügüm Dylana anlatmalımıydım ama her nedense o kadına güveniyordum ve anlatacaktım.

Dylan:

-Merak etmiyorum ama burada noluyo sallantılar Emilynin çıglıgı ve cıglık attıktan sonra herkese birşeyler oldu.

-Aslında bende sana bunları anlatacaktım. Alex hayır dercesine kaş göz isareti yapıyordu ama ben kararlıydım anlatacaktım.

-Dinliyorum

---

MERHABA ARKADAŞLAR OKUYUCU SAYISI AZ AMA BEN YİNEDE PAYLAŞICAM VE DÜSÜNCELERİNİZİ YAZIN LÜTFEN BU KADAR ZOR DEGİL VOTE VERMEK MESELA TEK BİR TUŞ BASACAKSİNİZ ÖLMEZSİNİZ AMA YİNEDE SİZİ SEVİYORUM SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE 

SON BÜYÜCÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin