Alarm çalmasıyla yerimden sıçramam bir oldu hiç alışamadım alışamiyacaktımda alarmı kapatıp üstümü degiştirdim ve Liza teyzenin yanına gittim.Liza teyzeye soru soran bakışlarımı fırlattım ve tabi ne sordugumu anlayınca anlatmaa başladı:
-Hey Emily sakın lafımı kesme ve direk dinle sen vampirsin ve son büyücüsün annenle baban ölümlerinin yaklaştıklarını anladıkları zaman tüm güçlerini sana verdiler ve seni korumam içinde bana emanet ettiler ama emin ol bu hiçte kolay olmadı ben vampirim güçlüyüm ama annen kadar degil.
-Tamam bunu kabullene bilirim ama ben güçlerimi nasıl kullanmayı ögrenicem.
-Sana söylemeyi unuttum haftaya okula başlıyorsun ve bugünde seni kaydettirmeye gitcez hadi hazırlan.
-Hmm aslında okulu sevmem ama güçlerimi kontrol edebilecegim için tamam ama büyücülügü nasıl ögrenecem?
-Birkaç kitap var onlarda çalışacaksın ve sakın büyücü oldugunu söyleme belli etme emin ol bu hiç iyi olmaz.
-Tamam Liza teyze
""""""""""
Arabayla gittigimiz için 1 saate ordaydık neden vampir hızıyla gitmedik anlamadım nese okul çok büyüktü ve çok güzeldi güzel ne demek harikaydı acaba içide böyle miydi dicektim ki içi daha üzeldi sadece 3 bölüme ayrılıyordu her ırkın kendine ait rengine göre koridoru ve ortak sanırsam orda bizi anlamasınlar diye klasik dersler vardı aslında fikrim yoktu ama ögrenecektim.Müdürün odasına gittigimizde oturun dedi ve
-Emily sana kuralları söyliyim sen vampirsin ve kurtların yerine girmen onlarında sizin yerinize girmesi yasak sadece ortak alanınız var orda konuşabilirsiniz ve ismini Liza söyledi yani ismimi nerden biliyor diye düşünme.
-Hmmm tamam
-Ve Emily alışabilmek için bu hafta isteyenler duruyo bence sende dur sonra zorlanırsın vampirlerin tamamı geldi çünkü
-Olur dedim.Ve beni kalıcagım odaya yolladı.Liza teyzem çantamı yolliyacaktı tabi büyü kitaplarımıda kimse görmeden çalışmam gerekiyordu.Odanın kapısını açtıgımda çok güzel bir kız karşıma çıktı ve odada harıkaydı .
-Merhaba ben Alex
-Bende Emily dedim ve kapı açılıp eşyalarım geldi demek ki Liza teyze vampir hızını kullanmıştı.Birden anons yapıldı:
-Vampirler hemen büyük salona gelin.
Bizde Alexle salona gittik heryer vampir kaynıyordu ve anons yapan kişi konuşmaya başladı:
-Vampirler aranızda köken olanların özel güçleri var iyileştirme , görünmez olma, akıl okuma gibi ama aramızda sadece 3 köken oldugunu ve birinin çok güçlü oldugunu ama kim oldugunu bilmiyoruz bunu ögrenmek için önümüzdeki haftalarda testler uygulanacak şimdi dagılabilirsiniz.Ahhh ahmaklar kökenlerden ve en güçlü olan benim ama şimdi degil ama olacak eminim ve ailemi öldürenlerden hesabını sorucam ama şimdi odama gidip uyumak istiyorum.
MERHABA ÇOK FAZLA OKUYAN YOK AMA EN AZINDAN 10 -12 KİŞİ VAR VE BEN YAZMAYA DEVAM EDİYORUM BU BÖLÜM HEYECANLI DEGİLDİ AMA İLERİKİ BÖLÜMLERDE OLACAK ZATEN HER BÖLÜM EKŞINLI OLAMAZ YAA :D VE LÜTFEN VOTE VERİN OKUYAN SAYI ZATEN AZ VE YORUM YAPIN NE EKLYİM VEYA ÇIKARİYİM CİDDEN MUTLU OLURUM NESE GÖRÜŞÜRÜZ .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON BÜYÜCÜ
WampiryLydia ve Leon kaybettikleri savaş sonucu güclerini kızlara Emilye verirler. Lydia vampirlik gücünü Leon ise büyücü gücünü çünkü hem güçlü vehmde kökenlerdir. Ama tek sorun Emily son büyücüdür ve onu öldürmek isterler.Lydia kızını en yakın arkadaşı...