Karakters (Seizoen 2)

37 1 0
                                    

NABOO:

Lars Amidala:
HUMAN, 20
Op het werk erg serieus, maar een beetje plezier kan altijd.
In zijn vrije tijd kan het afwisselend zijn, maar weten de mensen wel alles over hem?

Zenith Mundo:
HUMAN, 19
Gevoelig en soms een beetje bang, maar zeker geen mietje, hecht snel aan mensen en zal 9/10x klaar staan voor mensen in nood.

Barbe Mundo:
HUMAN, 52
Bezorgd persoon en erg gevoelig net zoals haar zoon Zenith.

Rave Mundo:
HUMAN, 15
Een normale jongen die zich soms iets TE stoer voordoet.. maar wel een hele aardige jongen die redelijk romantisch is..

Britt Coque:
HUMAN, 15
Een normaal meisje die zich soms iets te veel inhoud. Maar heel erg goed getraind om met stokken te vechten.

HET KEIZERRIJK:

Keizer Sidious (Sheev)

Darth Vader (Anakin)
Darth Eyar (Thomas)
Darth Syratic (Qo'ru)

The Grand Inquisitor

Bendeleider Guam Vonx (soort van)

Officier Marth
Commandant Eru

DE HANDELS REPUBLIEK:
(EDERIUM-KAYZEA-EDERAZIA)

Amilyn Irith:
HUMAN, 27
Snel geïrriteerd, vaak boos als ze haar zin niet krijgt, maar ze kan ook aardig zijn, soms.. heel soms..

Amberle Irith:
HUMAN, 18
Behulpzaam en erg bezorgd, maakt veel vrienden en zou zichzelf opofferen voor haar vrienden, zou het zo ver komen.
Ze is erg goed in boogschieten en in hand combat.

Shea Vonx:
HUMAN, 20
Aardig meisje die het beste wilt, ze is erg goed met dingen kraken en gespecialiseerd om met techniek dingen om te gaan, maar ook erg behulpzaam en vriendelijk. Maar ze kan ook haar duistere kant hebben..

Skye Sunice:
-

Hunter Ryssela:
?, 20
Een aardig meisje maar zeker een goede vechtster. Zeker niet bang, dat is handig, maar soms ook niet.. ze is ook erg goed met systemen en tech.

Quake K'imor'ba:
-

HOTH:

Voltress Conbro:
HUMAN, 25
Slimme, stoere en een aardige jongen, goede vechter met veel gevoelens voor de mensen om hem heen, redelijk slim, en doe hem vooral geen pijn.

Kiro Conbro:
HUMAN, 16
Een jonge stoere jongen die niet snel bang is, vertrouwd niet zomaar mensen en is redelijk slim, maar wel jong..

IHIRA:

Siera Tano:
TWI'LEK, 24
Een stoere, slimme meid. Maak haar vooral niet boos want dan weet ik niet zeker of je daar nog levend weg komt.. goed getraind in hand en zwaard combat.

Ahsoka Tano:
TWI'LEK, ?
-

Star Wars: "Life on Naboo" - Boek 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu