"Fan vad nice! Dantes påhitt eller?" frågar Millie glatt och jag nickar. Delvis hans påhitt iallafall, men det vet ju inte hon. Ingen i världen vet att jag praktiskt taget bor ihop med Noel Flike, och ingen behöver veta det heller.
"Vi fixar oss hos dig eller?" frågar jag Nora som nickar.
"Ah, det blir perfekt," säger hon med ett brett leende. Vi brukar oftast umgås hemma hos Nora eftersom hon har störst rum och bor typ mitt i stan så det är nära till buss eller tunnelbana om man vill nånstans. Annars brukar vi vara hos Millie då och då, men nästan aldrig hos mig."Blir det här bra?" frågar Nora och snurrar ett varv med sin korta mörkröda, figurnära klänning med öppen rygg.
"Du ser fantastisk ut!" säger jag sanningsenligt. Hennes hår är lockat och till klänningen har hon matchat ett par höga klackar. Millie har på sig en svart kjol och en rosa magtröja, plattat hår och ett par höga, svarta stövlar medan jag själv har en svart off-shoulder klänning, väldigt lik Noras, med öppen rygg, spets på ärmarna, och som är ganska urringad. Håret är lockat och jag har ett par svarta vanliga klackar. Vi alla ser väldigt bra ut, måste jag erkänna, och vi har ändå kvar den sista touchen, sminket. Jag själv har tänkt köra ganska basic, bas, bryn, lösfransar, röd/rosa ögonskugga, eyeliner och ett rött matt läppstift med lila toner. De andra två sminkar sig inte heller speciellt utstående men de blir riktigt fina.
"Ska vi dra? Klockan är halv nio snart," frågar Millie och vi andra nickar. Åker vi nu är vi framme kanske tio över.Jag öppnar dörren och den öronbedövande musiken är det första jag lägger märke till. Hallen, köket och vardagsrummet är fullt utav människor, vissa som jag känner eller sett på skolan men en del har jag aldrig sett i hela mitt liv. Jag skulle tippa på att det kanske är upp emot hundra personer här, men jag vet ärligt inte. Vissa är säkert på övervåningen, och jag kan inte se vardagsrummet härifrån så det är omöjligt att veta. Men jag svär, om någon ligger i min säng är dom döda.
Jag har tappat bort Nora och Millie för kanske en timme sen, men det gör ingenting. Just nu står jag och hånglar med någon ganska snygg kille i ett hörn.
"Kom," mumlar han mellan kyssarna och drar med mig upp och in i ett av gästrummen, inte det där Noel slaggar. Tur, hade inte gett tillåtelse att vara i mitt rum, även om det är jag, och det hade känts jävligt konstigt att vars i Dantes eller mina föräldrars rum.Han tar av sig tröjan och sedan tar han av mig min klänning. Långsamt knäpper jag upp hans byxor och han drar av dom. Han knäpper upp min bh, jag drar av hans kalsonger och han tar av mig mina trosor. Han börjar kyssa min nacke och fortsätter neråt, men ska jag vara ärlig är han inte speciellt bra. Han hittar inte någon av mina svaga punkter, och jag är osäker på om han ens försöker göra det. Han kanske är oerfaren, det verkar det iallafall som. När han nått till naveln återgår han till mina läppar där han slarvigt attackerar mig med sin tunga. Det här lär ju inte vara så tillfredsställande.
"Kom du?"flämtar han bredvid mig. Jag skakar på huvudet sanningsenligt och han ser aningen besviken ut.
"Ska jag gå ner på dig?" frågar han och börjar smeka mig på sidorna.
"Nej, det är lugnt," avvisar jag honom och börjar klä på mig. Efter ett tag följer han mitt exempel och jag går ut från rummet. Där nere har festen börjat avta och de som är kvar är mest vänner och bekanta. Inga främlingar iallafall."Hade du kul igår eller?" frågar Dante och flinar där jag sitter och äter mina hembeställda pommes och min hamburgare.
"Japp," mumlar jag och önskar att han inte skulle prata så jävla högt. Huvudvärken spränger i huvudet och allt är så jävla ljust.
"Såg att du drog med dig någon upp," skrattar han och tar ett av mina älskade pommes.
"Snarare tvärtom," svarar jag och tar en sipp utav min cola.
"Var han bra eller?" frågar han och flinar. Dante har inget problem att snacka om mitt sexliv så länge den andra personen är okänd.
"Nej, han var askass," suckar jag vilket får Dante att skratta men Noel bara blänger på mig.
"Noel, hade inte du typ trekant? Med Fanny och Mikaela eller vad dom nu hette?" skrattar Dante vilket får Noel att flina lite, han ser jävligt stolt ut om jag ska vara ärlig.
"Jo, det var asbra," svarar han stolt och flinar ännu bredare. Skrattande går Dante ut ur köket och upp på övervåningen.Noel vänder sin blick emot mig och betraktar mig först under tystnad.
"Tror du jag hade varit bättre?" frågar han med rynkad panna.
"Eh, va?" frågar jag oförstående. Vad fan snackar han om.
"Tror du jag hade varit bättre i sängen än han du låg med igår," frågar han och låser fast sin blick i mina ögon.
"Med tanke på ditt rykte, så ja. Fast jag är dock 99% säker på att det är du själv som har spridit det ryktet. Dessutom tror jag inte att någon kan vara kassare än honom," flinar jag och våra blickar bränner i varandras ögon och han ser ganska stolt ut.Noel reser sig från bordet och kommer fram till mig där jag sitter på köksön och placerar sig mellan mina ben. Han böjer huvudet så att han andedräkt kittlar min nacke. Förvånat tar jag ett djupt andetag och placerar händerna bakom hans nacke och drar i hans hår. Hans blick möter min och han flackar mellan mina läppar och ögon, men gör ingenting. Hans händer smeker mig på sidorna ned på låren där han placerar dom. Efter att vi har stått så i kanske fem minuter utan att någon har gjort någonting suckar han djupt, drar bak håret och går till övervåningen. Kan han aldrig förlora eller?
~§~
Okej så jag suger på perspektiv och sånt shit, men ska försöka bli bättre.
YOU ARE READING
Ska vi? | Noel Flike
Fanfiction"Ska vi fast vi inte borde?" och med dom orden vet jag inte om jag kan stå ut längre. Bästa placering: 54 i fanfiction!!<3