Jungkook pov.
Jk:- De ce trebuie să vin cu tine la saună?!
Th:- Ca să întrebi tu, d-aia.
Jk:- Du-te tu, eu nu sunt răcit.
Th:- Ei și? Ești bodyguard-ul meu, ține minte asta mereu. Cine știe, poate vine cineva la mine și mă omoară.
Jk:- Vrei să spui dacă nu te omoară pe tine, mă omoară pe mine?
Th:- N-am spus niciodată asta dragul meu.
Jk:- Dragul cui?!
Th:- Dragul meu.Am ajuns să stau cu un fraier cu normă întreagă. Abia aștept să termin misiunea asta și să scap de el.
-
-
-
Jk:- Eu nu mă bag.
Th:- De ce?
Jk:- E prea cald, mă sufoc acolo.
Th:- Hai la cealaltă saună, aia cu ierburi medicinale.
Jk:- Nah ah.
Th:- O ba da.
Jk: Dar-Nu termin de spus ce voiam să spun că mă prinde de încheietura mâinii și mă trage înăuntrul săunii. Simt ca ma sufoc, cum poate sta fără nicio problemă tipul ăsta?
Jk:- Când plecăm?
Th:- Abia am intrat. Mai ai răbdare.Am avut răbdare o săptămâna să nu-ți sparg capul ăla prost și tu îmi spui să am răbdare într-o saună cu tine? Cred că-l omor eu, nu altcineva.
Th:- Ce cald e...
Jk:- No shit Sherlock, pe bune?
Th:- Aha...Mă uit la Taehyung, era tot transpirat, părul îi era lipit de frunte iar prosopul mai avea puțin și cadea de pe el.
Jk:- Pune-ți prosopul ăla mai bine pe tine.
Th:- De ce?
Jk:- Rămâi dezbrăcat după.
Th:- Nu-ți place ce vezi?
Jk:- Nu și cred că o într-o zi o să-mi iau viol de la tine.
Th:- Crezi bine.
Jk:- Ce naiba...Mă dau mai departe de el subtil, observă și se aproprie de mine tot prin aceeași mișcare, o țin tot așa pana ajung la perete iar el stând acum lipit de mine, înghesuindu-mă la perete.
Jk:- N-ai loc mai încolo?
Th:- Ba da.
Jk:- Atunci dă-te.Încerc să-l împing dar stă neclintit.
Jk:- Ești ud, te mai lipsești și de mine mă face să mă simt incomod așa că mișcă mai încolo.
Th:- Nu vreau.Mă ridic lăsând spațiul gol în locul în care eram, nu fac nici bine doi pași că mă prinde de șolduri punându-mă în poalele lui.
Jk:- C-ce faci? Dă-mi drumul.
Vreau să mă ridic dar mă strânge puternic de șolduri eu scoțând un mic geamăt din greșeală. Mă rusinez instant punându-mi mâinile peste gură. Râde apoi îi simt mâinile cum umblă pe abdomenul meu coborând ușor în jos, îi opresc mâinile rapid cu ale mele.
Jk:- Î-încetează...
Îmi dau seama că sub mine simt ceva tare. Vreau să mă ridic a doua oară dar aceeași chestie ca înainte. Coboară iar mâinile spre zona mea, eu încercând să-l opresc. Se oprește apoi brusc mă prinde de sfârcuri, strângându-le.
Jk:- Ah~
Mă rușinez și mai tare, auzindu-l pe Taehyung chicotind în spatele meu. Simt cum mă excit, mă uit în jos văzând umflătură de sub prosop. Își coboară iar mâinile în jos, desfacând ușor prosopul din jurul taliei mele.
Jk:- Oprește-te, te rog...
Th:- Dacă tot am început, hai s-o ducem până la capăt.
Jk:- ...
Th:- Ți-o rezolvi singur sau te ajut eu?
Jk:- N-n-am făcut-o niciodată, dar o să-
Th:- Am înțeles.
Jk:- Stai-Dintr-o mișcare îmi desface prosopul descoperindu-mi membrul întărit.
Th:- Ești destul de mare...
Jk:- Taehyung, nu-Nu termin de spus că mi-l ia in mâna lui strângăndu-l ușor.
Jk:- Ahh~
Th:- Aș prefera să-mi gemi numele.
CITEȘTI
After Rain { vkook }
FanfictionPovestea in care Jungkook e un spion misterios și se întâmpla să dețină abilități de luptă top-notch. Iar Taehyung e directorul unei companii cunoscute din Korea.