VII

162 16 5
                                    

Th:- Da Kookie.
Jk:- N-nu știu cum...
Th:- Știi cum se mănâncă o acadea?
Jk:- Da...
Th:- Aici e la fel. Haide, nu mă fă să aștept.
Jk:- Dar Taehyung... ne cunoaștem doar de o lună jumătate. N-ar trebui să mai așteptăm?
Th:- O fac singur, în fața ta, o să-ți gem numele, n-o să curăț și o să-ti ating mașina cu mâna cu care o fac.
Jk:- Nu, nu, nu! Ok uite, am s-o fac.
Th:- Atunci în patru labe pisoi.

Zâmbesc victorios așteptând să acționeze. Se aproape de timid de pantalonii mei dându-mii jos încet. Ajunge la boxeri, ce înăuntru aștepta așa zisa "acadea". Îmi prinde bata trăgând ușor în jos de ea.

Th:- Nu fii timid.

Mi-l prinde ușor în mână lui, tresar ușor la atingerea lui scoțând un mic geamăt. Își îndreaptă gura spre "acadea" lăsând un mic sărut pe capul acestiua, scot un chițăit, nu știu de ce dar m-am simțit jenat. Începe să mi-l sărute peste tot.

Th:- Nu mă mai chinui...

Îl iau de ușor de păr obligându-l să mi-l ia pe tot în gura lui.

Th:- Aah~ Jungkook...

Gemetele lui îmi transmit vibrații membrului meu simțindu-mă și mai bine.

Th:- Gata cu încălzirea.

Îi iau fața în palmele mele sărutându- l. În timp ce-l sărutam, îmi strecor mâinile spre pantalonii lui. Scap rapid  de toate hainele de pe el, se rușinează acoperindu-și fața cu mânile.

Th:- Nu te rușina pisoi.

Îi iau mâinile în mâinile mele sărutându-le.

Jk:- T-taehyung...

Îl prind de picioare ridicându-le în sus. Mă poziționez la intrarea lui. Mă uit în ochii lui negri, îsi mușcâ buza de jos apoi dă din cap afirmativ, înțelegând că e pregătit. Întru ușor în el amândoi scoțând un mic țipăt.

Th:- E-ești strâmt...
Jk:- A-atunci lărgește-mă, aaah~

Își înfinge unghiile în spatele meu țipând mai tare când intru cu totul în el.

Th:- Doare? Să-mi spui când mă pot mișca.
Jk:- P-poți să te m-miști...

Încep să fac mișcări lente și adânci, îi sărut gâtul lăsând în urmă semne roșiatice care mâine vor fii vineții. Mă reped la bezele lui sărutănd-le flămând, îl mușc de buza, el intredeschizând gura, intru rapid cu limba în gura lui, explorând fiecare colț posibil. Mă despart de sărut respirând amândoi greoi. 

Jk:- T-taehyung, mai repede!

Așa am și făcut, Am început să mă mișc mai repede în el atingându-i punctul sensibil.
Modul în care îmi gemea numele era muzică pentru urechile mele, ceea ce mă excita mai mai mult decât sunt.
După un timp, începusem să mă mișc animalic, el acum țipându-mi numele.

Jk:- Nu mai r-rezist!
Th:- Încă puțin.
Jk:- Aah~!

Continuu încă câteva minute apoi ies din el dându-mi drumul pe abdomenul lui. În a două secundă își dă și el drumul tot pe el.

Jk:- Aaah...~!

Îi ling lichidul alb de pe el apoi îi las un mic sărut pe buze apoi mă răstorn lângă el gâfâind.
După ce-mi reglez respirația mă întorc către Jungkook care adormise. Zâmbesc în sinea mea bucurându-mă că acum e al meu. În timp ce mă holbam la el deschide ușor ochii uitându-se direct în ochii mei.

Th:- De ce te-ai trezit?
Jk:- Nu știu. Cât e ceasul?
Th:- Două dimineața.
Jk:- Ia-mă în brațe.
Th:- De ce?
Jk:- Doar ia-mă și taci.

After Rain { vkook }Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum