- Να πιστεύεται στην δύναμη που έχετε μέσα στην ψυχή σας , όλα μοιάζουν αδύνατα μέχρι να πραγματοποιηθούν- Ν. Χαραλάμπους
"Και τελικά δεν μου είπατε που θα πάμε."ειπα ενώ καθόμουν στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου του Δημήτρη.
"Μπορείς να σκάσεις λίγο;" ρώτησε ο Γιάννης .
"Μα δεν ρώτησα εσένα "είπα
"Σκάστε και οι δύο σας."φώναξε ο Δημήτρης και εγώ μαζεύτηκα στην θέση μου.
Τον έχω δει νευριασμένο και δεν χρειάζεται να τον ξανά δω .
Έπειτα από περίπου ένα εικοσάλεπτο απόλυτης σιγής το αυτοκίνητο σταμάτησε.
"Που είμαστε ;"ρώτησα και ο Δημήτρης γύρισε έτσι ώστε να με κοιτάει.
"Σε μια παραλία." μου είπαν ταυτόχρονα και οι δύο και αρχίσαμε να προχωράμε στην άμμο.
Εκεί ήταν ακόμα ένα παιδί περίπου στην ηλικία μου.
"Στράτο από εδώ η Ζωή. Ζωή ο Στράτος." μας σύστησε ο Δημήτρης και χαμογέλασα στον Στράτο.
Πλέον καθόμασταν στην παραλία και μπορώ να πω ότι αν και ήταν μόνο αγόρια περνούσαμε πολύ καλά αφού ο Δημήτρης έλεγε την περισσότερη ώρα ανέκδοτα και γελούσαμε.
"Δεν είναι ώρα να φεύγουμε σιγά σιγά;" ρώτησε ο Δημήτρης ενώ εγώ μιλούσα με τον Στράτο.
"Από τώρα;" ρώτησα
"Σταμάτα πια να κάνεις σαν μπέμπα και απλά σήκω να φεύγουμε."είπε ο Γιάννης φανερά εκνευρισμένος .
Εγώ δεν απάντησα. Τι να απαντούσα άλλωστε;
"Θα τα πούμε κάποια άλλη φορά."είπα στον Στράτο και με πήρε αγκαλιά.
Σηκώθηκα από την άμμο και ακολούθησα τα παιδιά προς το αυτοκίνητο για να φύγουμε.
"Τι ήταν όλο αυτό με τον Στράτο;"ρώτησε ο Δημήτρης με ένα πονηρό χαμόγελο στο πρόσωπό του και γέλασα.
Ο Γιάννης πάλι ήταν λες και του είχες σκοτώσει κάποιον.
"Γιατί ρωτάς τα αυτονόητα; Και εκείνη ακόμη μια πουτάνα είναι . Τι περιμένεις;"ρώτησε ρητορικά και το κοίταξα σοκαρισμένη .
Τι λέει;
"Τι σκατά λες ρε μαλάκα; Πας καλά;"ρώτησε ο Δημήτρης αλλά ο Γιάννης δεν απάντησε.
Έπειτα από λίγο αφήσαμε τον Γιάννη κάπου και συνεχίσαμε προς το σπίτι μου.
"Ξέρεις συγγνώμη για τον Γιάννη. Να μωρέ απλά μερικές φορές δεν ξέρει τι λέει."είπε και η θύμηση των λέξεων που χρησιμοποίησε για εμένα με έκανε να βουρκώσω.
"Δεν έγινε κάτι το σοβαρό." είπα ενώ σταμάτησε έξω από το σπίτι μου.
" Κ-κα καληνυχτα" είπα και βγήκα από το αυτοκίνητο χωρίς να περιμένω να πει κάτι άλλο.
Ξεκλείδωσα την πόρτα του σπιτιού και μπήκα μέσα.
Πήγα κατευθείαν στο δωμάτιο μου και αφού έβγαλα τα ρούχα μου και έβαλα πυτζάμες ξάπλωσα στο κρεβάτι και άρχισα να σκέφτομαι τι έκανα και με αποκάλεσε έτσι.
Απλά περνούσα καλά με τον Στράτο. Δεν έκανα κάτι κακό.
Εκεί που πήρα απόφαση να μην ξανά ασχοληθώ άλλο μαζί του ήρθε μήνυμα στο κινητό .
Γιάννης
Είμαι από κάτω.
Έλα
(στάλθηκε στις (01:21 )Εγώ
Τι;
(στάλθηκε στις 01:22)Γιάννης
Δεν θα περιμένω πολύ.
Έλα
(σταλθηκε στις 01:24)Σηκώθηκα από το κρεβάτι και βγήκα από το δωμάτιο . Κατέβηκα την σκάλα και αφού ξεκλείδωσα την κεντρική πόρτα βγήκα τελείως από το σπίτι αφού πρώτα πήρα κλειδιά.
"Έγινε κάτι; "ρώτησα και κοίταξα το Γιάννη.
Στηριζόταν πάνω στην μηχανή του ενώ εκείνη την στιγμή άναβε ένα τσιγάρο που είχε αναμεσα στα χείλη του.
"Δεν ξέρω πως να στο πω " είπε ενώ φύσηξε τον καπνό .
"Απλά και ελληνικά "είπα και με κοίταξε αρκετά σοβαρός.
"Συγγνώμη για πριν . " είπε
"Είναι εντάξει . Καληνύχτα . " είπα και πέταξε κάτω το τσιγάρο.
"Εγώ σου λέω συγγνώμη και συ έχεις να πεις μόνο αυτό ; "ρώτησε φωνάζοντας .
"Τι άλλο να πω ; "ρώτησα
"Άλλη στην θέση σου θα με έβριζε."
είπε και χαμογέλασα ."Καληνύχτα . "είπα και απομακρύνθηκα από κοντά του.
Ξεκλειδωσα την πόρτα και ανέβηκα την σκάλα , αφού πρώτα κλείδωσα την πόρτα .
Πήγα στο δωμάτιο μου και έπεσα στο κρεβάτι σκεπτόμενη τι είχε γίνει .
Πολύ περίεργος αυτό ο τύπος .
Έπειτα από λίγο με πήρε ο ύπνος .
Χευ πατάτες , τι κάνετε ;
Παρατηρώ ότι ενώ διαβάζετε το βιβλίο δεν ψηφίζεται ούτε σχολιάζεται . Δεν με πολύ μοιάζουν τα σχόλια αλλά ένα γαμημένο αστεράκι μπορείτε να το πατήσετε.Τεσπα , η ιστορία θα συνεχιστεί κανονικότατα ακόμη και αν την διαβάζω μόνο εγώ .
*Το εξώφυλλο είναι φτιαγμένο από την -aesthetickitty-
Χριστίνα
YOU ARE READING
Αυτός
RomanceΕκείνη: Ένα όμορφο 16 χρονο κορίτσι.Πριν τον γνωρίσει ηταν ενα απλό κορίτσι με τις παρέες της,την οικογένεια της.Ζούσε στο δικο της ροζ συννεφάκι.Αλλωστε ηταν μονο 16 χρονων.. Μόλις τον γνωρισε όμως όλα θα αλλάξουν Εκεινος: Ενας όμορφος νεαρός άνδρα...