Sabah alarmın sesiyle uyandım ve bir kere daha lanet ettim bu alarma.Annem aşağıdan seslendi:
''Irmak bugüne aşağıya inersin inşallah.'' Diye bağırdı.Bende cevap vermedim.19 yaşındayım.Üniversiteye gidiyorum ve sadece 2 arkadaşım var.Deniz ve Nehir.Nehir benim kuzenim ve Deniz'le tam 6 senedir tanışıyoruz.Üçümüzde sapız.Güzel kızlarız çıkmak isteyende çok ama yalnız olmak hoşumuza gidiyor.Kot pantolonumu ve beyaz göbeği açık sıfır kol t-shirtümü giyip aşağıya indim.Kahvaltı yapacak vaktim yoktu.O yüzden direk çıktım.Arabama bindim.10 dakika sonra okula vardım.İner inmez biri arabama çarptı.Ve çarpan salak Deniz'di.Yeni ehliyet aldı.2 senedir sürmeyi öğreniyordu.Daha doğrusu öğrenmeye çalışıyordu.Allah'tan çok bişey olmamıştı.Küçük bir çizik.Nehir'de geldi ve birer laviva alıp banka oturduk.Bizim ortaokulda beri sevdiğimiz çikolata lavivadır.Çikolatalarımız bitince derse gitmeye karar verdik.Ama saolsun 'müdürcüm hocacım' bizi gördü ve kaş gözle içeriyi gösterdi.Bizde mal gibi dikiliyorduk.En sonunda anlayınca Nehir ve Deniz'in koluna girip ''canımcım hocacım bizde tam okula giriyorduk zaten.'' Dedim.Nehir ve Deniz bana bakıp ''Hı!'' Dediler.Bende ikisini sürükleyerek içeriye götürdüm.Sınıfa girdik.Ben ve Nehir yan yana Deniz ise bizim önümüzde oturuyor.Bizim arkamızda ise Anıl ve Melih var 'ikizler' ama alakaları bile yok.Melih beni dürtünce ''ne var'' deyip arkamı döndüm.''Çok güzelsin be!'' Dedi.Bende ''He Melih he'' dedim.Melih beni sevdiğini söylüyordu ama ben inanmıyordum.Erkeklere güvenmiyordum.Güvenemiyordum. Anıl ise Nehir'den hoşlanıyordu ki Nehir'de Anıl'dan hoşlanıyordu.Ders geometri ve hoca gelmemiş.Herhalde bugün benim en mutlu günüm.Geometri hocası kadın ve resmen sınıftaki erkeklere yavşıyor.Özelliklede Melih'e.Ben Nehir'e dönüp ''Eee Nehir hanım ne yapıyorsunuz.'' Dedim.O da kıkırdayıp ''İyiyim Irmak hanım siz nasılsınız.''dedi.Birlikte gülerek sohbet etmeye başladık ve sonradan Deniz'de aramıza katıldı.Melih sürekli beni dürtüp duruyordu.Bende bağırarak ''Ne var be!'' Diye bağırdım.Biraz fazla oldu sanırım.Melih şok olmuş.Sınıftakiler bana uzaylıymışım gibi bakıyorlardı.O bakış nasıl siz düşünün.Melih erkeklerinde bana baktığını görünce ''Dönün lan önünüze.'' Dedi.Herkes önüne dönünce Melih bana kızıp ''Ne diye kısa giyiniyon lan sen.'' Dedi.Bende ''sanane be.Seni mi dertliyo.'' Dedim.Melih beni kolumdan tutup sınıftan çıkardı.Bahçeye çıktık.Ve bana yaklaşmaya başladı.Ben duvara çarptım ve oda geldi.Tam öpecekken tokat attım.Çünkü ilk kez bir erkek bana bu kadar yaklaşmıştı.Gözlerim doldu ve eğer tokat atmazsam olacaklar film şeridi gibi gözümün önünden geçti.Ve bir damla gözyaşı.Nedensizce ağlıyordum.Yani saçmaydı ağlamam ki ben.Zoruma gitmişti ama.Ben koşarak sınıfa gittim.Ve Nehir ''Noldu?'' Dedi.Deniz ise hemen arkasından ''Hemen anlat.'' Diye çıkıştı.Bende ''Sonra anlatırım size.Şu an iyi değilim.'' Dedim.Onlarda ''Tamam.'' Dedi.Zaten son Coğrafya dersi boştu.Bahçeye çıkıp hava alacaktım.Tam kapıdan çıkacakken Melih geldi.Yanından geçerken kolumu tuttu ve ''Özür dilerim.Çok Özür dilerim.'' Dedi.Ve bana 1 kutu laviva verdi.Ben 'bu ne?' bakışı atarken o da gülümseyerek ''Bunlar senin.Özür amaçlı.'' Dedi.Gülümsedim.O anda şok oldum.Çünkü eski sevgilim geliyordu ve elini yumruk yapmıştı.Ben hemen Melih'i arkama aldım.Çünkü kavga etmelerini istemiyordum.Gelen oydu ARDA.Beni başka bir kız için bırakmıştı ve kız onu aldatmıştı.Oda bana geri dönmek istedi.Ama ben kabul etmedim.Arda çok sinirliydi.Melih'te biliyordu onun yaptıklarını ve Melih burnundan soluyordu.Arda ''Irmak burda gel.'' Diye emretti.Bende ''Sen kimsin de bana emir veriyorsun?Defol git!'' Diye çıkıştım.''Melih gidelim aşkım.'' Dedim.Melih şokta,Arda şokta.Melih'e fısıldayarak ''Çaktırma.'' Dedim.Göz kırptı bana ve elimi tuttu.Şok olma sırası bendeydi.Arda yanımdan geçecekken ''Sen beni aldattın.'' Dedi.Bu çocuk kesinlikle organik ruh hastası.Ben bişey demeden yürüyecekken hâlâ Melih'le el ele olduğumuzu fark ettim.Elimi çekmeye çalıştığım sırada izin vermedi.''Irmak gerçekten bahçede olanlar için üzgünüm ama seni çok seviyorum gerçekten.Şimdi tam zamanı sanırım.Beni aydınlatan güneşim olur musun Irmak?''
Arkadaşlar hayatımda ilk defa yazıyorum.Beğenirseniz oy vermeyi unutmayın.😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELBET BİR GÜN
Teen FictionHerşey Melih'in Arda'nın yanında beni sevmesini söylemesi ile başlamıştı.Peki Melih'le ne olacak?Arda ayırmaya çalışacak mı?