3

532 9 1
                                    

Nuėjau žiūrėti televizorio. Po kelių minučių užmigau. Atsikėliau 7h vakaro. Senai gerai draugei pasiūliau pasivaikščiot. Ji sutiko aš apsirengiau pasiėmiau kuprinę į ją įsidėjau  pakrovėja gumos pinigine. Per telefoną nusipirkau bilietą ir išėjau į autubuso stotele. Po 5min buvau autobuse. Dar po 40min buvau prie draugės Gigi namų. Ji išėjo pro duris ir mes išėjome link parko (kitas parkas). Šnekėjome visokiom temomis. Papasokaujau apie Zayn.
- kodėl nesutikai? - paklausė Gigi.
- nenoriu dabar santykių - atsakiau nors iš tikro man labai patinka Zayn. Sugalvojom miegoti pas Gigi.
- einam pas mane, nes man šaltoka. - tarė ji.
- gerai, bet aš neturiu daiktu - pasakiau.
- nesvarbu aš tau duosiu - nusišpsojo.
- ir be to mano vaikinas bus, bet jis galės miegoti ant žemės. - nusijuokė.
- gerai - nusišpsojau. Dabar yra 20:17h jau buvom pas jos namuose. Lipom laiptais, bet staigiai Gigi pašaukė mama ir ji man liepė eiti į kambarį, o pati išbėgo pas mama. Užlipau laiptais ėjau link jos durų kai pamačiau Zayn.
- ka tu čia darai? - priėjus tyliai pasakiau.
- o ka tu čia darai? - pažiūrėjo į mane keistu žvilgsniu.
- aš pas Gigi - likau nesupratusi.
- ji mano mergina. - pasakė ir išėjo žemyn. O dieve! Pagalvojau ir išėjau į kambarį. Atsisėdau ant lovos pasidėjau kuprinę. Ir iėjo į kambarį Gigi su apsikabinusiu Zayn.
- čia mano vaikinas - nusišpsojo.
- žinau - pasakiau.
- jūs pažystami? - paklausė.
- mmm jo kažkada buvau sutikus ją parke. - greitai pasakė Zayn.
- taip - pritariau jam.
- tai puiku - pasakė Gigi. - Zayn mažiuk tu miegosi ant žemės. 
Man labai suėmė nervai, kodėl jis nepasakė, kad turi mergina. Pala kodėl jis man iš vis siūlė draugauti... ir jis man labai patinka♥
- ne tu galėsi miegoti ant žemės saulyte, o aš su, su Gabbi. - nusišpsojo.
- ei tu šelmi xd šeip man poxui galit miegoti kartu aš parsinešiu čiužinį, vistiek tu knarki - nusijuokė.
- ne aš su juo nemiegosiu - pasireiškiau.
- miegosi gražuole - pasakė Zayn.
- Gigi tu jam nieko nesakysi??! - paklausiau piktai.
- jis knarkia.. - ištarė Gigi. Beveltišką su ja kalbėt. Jau 21:18h Gigi parsinešė čiužinį ji susitvarkė kitame kambario gale. Ir visi susėde žiūrėjome filmą. Zayn apsikabino Gigi viena ranka, o kita pakišo po mano užpakalio. Nieko nesakiau, nes jei kanors pasakysiu galiu išgriauti jų santykius. Aš to nenorėjau. Peržiūrėjome filma buvo 23:48h. Gigi užsinorėjo miego ir išėjo miegoti. Aš pabuvau prie telefono ir norėjau klausti Gigi kur mano naktiniai, bet ji jau miegojo nenorėjau žadinti jos. Todėl pataikiau proga kai Zayn išėjo iš kambario greitai nusirengiau ir palindau po patalais. Po 4min į kambari iėjo pusnuogis Zayn ryškiai mačiau jo gražų kūną ir presą. Jis išjungė šviesa ir atsigulė prie manes. Apsikabino.
- ka tu darai? - patraukiau jo ranką.
- liečiu tave - ir vėl apsikabino, bet dabar ranka padėjo žemiau.
- trauk ranka, nes kitaip baigsis blogai - pagrasinau jam.
- aš taves nebijau gražuole. - tarė. Patraukiau jo ranka. Jis staiga paėmė mano ranka pats atsistojo ištempė mane iš lovos ir išvedė mane iš kambario. Pradėjo vesti kalidoriu atidarė kažkokias duris įvedė į kambarį ir pats įėjo. Įjungė šviesa ten buvo dvigulė lova.
- ka tu darai? - paklausiau.
- tu man buvai sakius, kad jei aš tau patinku kas iš to? Tai reiškia aš tau patinku? - paklausė. Aš tylėjau.
- aš taves klausiu??! - užrėkė.
- taip patinki - lėtai pasakiau.
- pasimylėkim? - paklausė.
- bet tu turi.. - ji man nerūpi - nespėjus pasakyt jis įsikišo.
- pasimylėkim? - vėl paklausė. Aš norėjau jo, bet negaliu taip pasielgti su Gigi.
- Gigi šito nežinos - jis pridūrė.
- taip aš noriu taves - greitai pasakiau. Netgi nežinau kodėl. Netgi bijau. Jis pastūmė mane aš atsitrenkiau į lovą ir įkritau į ją. Jis atsigulė ant manes...

□■□■□■□■□■

PALIKSIU DRAMA JUMS. Votinkit ♥♥♥ rašykit nuomonę. Ate unicorn★★★

My Little Sexy BoyWhere stories live. Discover now