5

406 7 2
                                    

Zayn jau gulėjo lovoje. Aš nenorėjau prie jo gulėti todėl atsiguliau prie Gigi. Ji atsisuko miegodama į mane ir apsikabino. Tikriausiai galvojo, kad Zayn. Patraukiau ranka. Labai keistai pasijutau. Man buvo gaila ir Gigi ir Zayn ir saves. Gigi, nes jis išdavinėja su manimi, o aš jos draugė. Zayn, nes jis nemyli Gigi. O saves, nes aš apgaudinėju savo drauge. Dar pagalvojau ir smigau. Atsikėliau 14h kambaryje nieko nebuvo. Pasiėmiau telefoną ir įėjo Zayn.
- patiko? - pasišaipė.
- neklausk - pašaipiai pasakiau.
- kodėl pabėgai nuo manes? - paklausė jis ir įėjo Gigi.
- labas rytas - ji pasakė.
- labas - nusišpsojau.
- kodėl tu miegojai su manimi? - paklausė.
- nežinau kas man buvo užėje - pasakiau ir atsisėdau.
- aišku. - pasakė Gigi.
- man rytoj į darba, o autobusas šiandien važiuoja 15h tai aš turiu ruoštis.
- tai ruoškis - nusijuokė Gigi, o Zayn nužiurėjo mane.
- Zayn išeik lauk man nejauku - susiraukiau.
- gerai gerai - išeidamas žiūrėjo į mane. Greitai apsirengiau, nuėjau atsiprausiau, susišukavau plaukus. Susirinkau daiktus.
- einam pavalgysim ir tave palidėsiu iki stotelės. - pasakė Gigi.
- gerai. - pasakiau. Nuėjom žemyn ten sėdėjo Zayn. Priėjom prie stalo ten buvo padėtos lėkšės su salotom, kumpiu ir bulvėm. Pavalgėm ir išėjom į stotele. Buvo 14:49h Gigi išėjo namo. Po 5min atėjo Zayn.
- ka tu čia darai? - paklausiau.
- važiuosiu pas tave. - nusišpsojo.
- neileisiu.
- ileisi. Nieko nesakiau dar buvom 5min ir atvarę autobusas. Aš įlipau į autubosa, atsisėdau. Pamačiau per langa, kad Zayn išėjo link Gigi namų.

My Little Sexy BoyWhere stories live. Discover now