6

377 5 0
                                    

Parvažiavau namo. Užsirakinau buta. Nesiruošiau nieko įleisti. Dabar turėjau gėdos jausmą. Atsisėdus svarščiau ir sugalvojau, kad nusidažysiu plaukus. Ta ir padariau.
Po 1h
Gryžau iš kirpyklos atrodžiau taip

 Po 1hGryžau iš kirpyklos atrodžiau taip

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Man patiko mano įvaizdis. Gal manes neatpažins Zayn. Tuo tikrai džiaukčiaus. Dabar buvo 17:29h nusprendžiau nueiti į parduotuve. Po kelių minučių buvau joje. Pasiėmiau krepšelį ir pradėjau žingsniuoti. Įdėjau - duonos, traškučiu, sulčių, salotų, guminuku ir visokių saldainių. Aš vegetarė, todėl nevalgau pieno produktų. Nors ledų tikrai norėčiau. Tai nuėjau paieškoti vegetariškų ledų. Radau ir įdėjau į krepšį. Tada pamačiau alchoholio skyrių. Greitai pasukau ten. Pasiimiau radller ir vyno. Viskas jau ejau link prekystalio ir niekur nežiūrėjau, kad nenusipirkčiau ko nereikia. Susimokėjau už prekes. Ir pradėjau eiti namo. Staigiai pamačiau Zayn einanti link manes. Nulenkiau galva ir galvojau, kad jis nepamatytų.
- labas Gabbi! - sušuko Zayn.
- la  -  bas - pasakiau.
- o nusidažei plaukus? Tau tinka - tarė jis.
- jug pats matai kam dar beklausi??!?!?! - piktai pasakiau.
- ko pikta? Ar jau taip labai patiko?!? - nusijuokė.
- prašau nesakyk Gigi? - ištariau.
- pasakok - pasakė.
- iš tikro tu labai gražus ir man patinki ir patiko seksas su tavim, bet aš nenoriu, kad jus įsiskirtumėte su Gigi. Ji labai supyktu ant manes - pasakiau ką jau seniai norėjau.
- taip ir žinojau, kad patiko - pašoko į orą ir sudaužė su kojom. - man nerūpi Gigi, ji man nepatinka, aš su ja bendrauju dėl vaizdo, o dėl taves viska padaryčiau. Mes galėtume įsikraustyti pas mano tėvų, bent bus toliau. Tu nori būti mano mergina?
- nežinau.
- taip ar ne??!! - piktai pasakė.
- galime pamėginti - nuleidau akis, nes susigėdau. Jis mane apsikabino ir tada mes pasibučiavome kol pritrūko oro. Pradėjau šypsotis.
- gal paiimsi mano maišą jei jau esi mano vaikinas? - paklausiau.
- tai aišku - ir atėmė jį iš manes. Pradėjom eit link mano namų.
- o kaip dėl Gigi? - tyliai paklausiau.
- aš jai parašysiu, dėl įsiskirimo.
- negaliu patikėti ką katik padariau!! - nusijuokiau. Parėjom namo jis padėjo maišą. Nusimovėm batus. Jis mane apsikabino, pabučiavo ir pradėjau liesti mano kūną.
- ne netaip greitai prašau! - pasakiau.
- gerai tik dėl to, kad aš tave myliu. - tarė. Paėmiau maišą ir pradėjau kraustytį maistą. Ką reikėjo sudėjau į šaldytuvą, o ką norėjau pasiėmiau ir isinešiau į miegtamajį. Kartu ėjo ir Zayn.
- čia gražu - nusišpsojo ir apkabino mane.
- nori pažiūrėti filmą? - pasiūliau.
- taip gerai aš galiu parinkti? - paklausė.
- žinoma - nusišpsojau. Jis atsigulė pasiėmė kompiuterį pasidėjo ant savęs ir kažką maigiojo. Aš praplėšiau traškučių ir padėjau ant lovos.
- tuoj atnešiu stiklines - pasakiau ir nuėjau į virtuvę. Paėmiau puodelius ir gryžau.
- radau filmą, bet jį turėsim žiūrėti.
- gerai tikriausiai jis nėra siaubo, nes man nepatiks. - pasakiau.
- ne nesiaubo - tarė. Aš įpiliau sultys ir padėjau ant naktinio stalelio. Atsiguliau šalia Zayn. Jis pajungė filma. Po 10min supratau, kad tai porn filmas. Bet Zayn nieko nesakiau dėl filmo. Praėjo puse filmo ir pastebėjau, kad Zayn penis stovi. Jis pamatė, kad aš pažiūrėjau į jo penį.
- nori pamastorbuoti, nes man to dabar reiktu. - nusišpsojo.
- gerai - pasakiau. Jis padėjo kompiuterį toliau ir nusimovė kelnes ir apatinius. Padėjau ranką ant jo ir pradėjau smaukytį. Jis kelis kartus sudejavo. Kai jau beveik baigiau jis greitai nubėgo į vonią. Aišku aš jam pasakiau katros duris. Pati nusivaliau rankas. Pamačiau, kad nevalgėm ir nieko negėrėm, todėl padėjau ant komodos. Nuėjau į vonią Zayn jau buvo susitvarkęs.
- aš pavargus todėl dabar eisiu miegoti - pasakiau.
- gerai mažyte - nusišpsojo ir išėjo. Aš atsiprausiau, įsivaliau dantis, apsirengiau pižamą ir išėjau miegoti. Zayn ir nusirengė ir atsigulė prie manes. Tai pat apsikabino.
-

My Little Sexy BoyWhere stories live. Discover now