Atsikėliau, pažiūrėjau į laikrodį ten rodė 11h ryto todėl dar nusnūdau. Jau 12h atsikėliau nusiprausiau, isivaliau dantis ir persirengiau. Atrodžiau taip
Po kelių minučių išėjau į darbą. Šiandien darbe buvo atėjęs gražus vaikinukas kuris man įdavė savo telefono numerį. Aišku aš jį išmečiau. Darba baigiau 21h vakaro. Susirinkys daiktus ir pasiėmus telefoną ėjau namo. Radau žinučių nuo nežinomo numerio.
Nežinomas - labas kur tu?
Nežinomas - kur išėjai?
Nežinomas - čia Zayn!!!
Nežinomas - atrašyk!!
Nežinomas - kale jei dabar neatrašysi aš tave užmušiu!!!!
Nežinomas - ar tau taip sunku atrašyti??!?!
Gabbi - labas aš buvau darbe dabar pareinu namo, atsiprašau, kad taves nepažadinau ir nepasakiau. :,((Persivadinau jį iš nežinomas į Zayn.
Zayn - atleisk man, kad aš tave pavadinau kale tesiog labai supykau.
Gabbi - nieko tokio :) gerai ate zuiki aš jau prie namų.
Zayn - aš atrakinsiu namus! Atee :**Nieko neberašiau. Kažkodėl šiek tiek įsigandau Zayn, kai jis mane pavadino kale. Jau parėjau namo. Zayn atidaręs duris mane apkabino ir pabučiavo.
- aš pavargau galiu prigulti? - paklausiau.
- taip mažyt eik! - nusišpsojo. Aš nuėjau į miegamajį atsiguliau ir užmigau. Atsibudau gal po kokių 3h, nes buvo labai tamsu. Prie mane gulėjo Zayn. Aš buvau apklota ir nuoga. Na tik su liemėnele ir apatiniais. Nekreipiau dėmesio ir užmigau. Ryte atsikėlėm 13h aš staigiai šokau iš lovos ir pradėjau šaukti, kad vėluoju.
- nešauk tau daugiau nebereikia į darbą, nes turi mane.
- ką tu čia nusišneki?? Ar tu užmokėsi už viską. - sušaukiau.
- ne nemokėsiu ir tu nemokėsi. Šiandien išvažiuojam pas mano tėvų. Susikrauk daiktus. - pasakė rimtai.
- atleisk, kad ant taves šaukiau, gerai tuoj susidėsiu daiktus.
- aš jau sudėjau. - pasakė.
- tikrai? Kur lagaminas? - paklausiau nustebusi.
- kalidoriuje prie pakabos - ir išėjo į vonią. Greitai nubėgau iki kalidorio taip ten buvo mano lagaminas. Nuėjau apsirengti. Šiandien reikia apsirengti gražiau jug reiks susipažinti su jo tėvais. Atrodžiau štai taip.Nesirengiau gražiai, nes neturėjau normaliu drabužių. Po dar kelių minučių iėjo Zayn.
- gražiai atrodai - pabučiavo.
- ir tu - nusišpsojau.
- iškviečiau taksi galime eiti jau. - tarė.
- gerai - pasakiau. Jis paėmė lagaminą. Aš užrakinau duris. Išėjome į lauką ten jau laukė taksi. Po 1h buvome prie mažo nuskurdusio namo.
- atvažiavome - pasakė ir išlipome.
- puiku labai noriu susipažinti su tavo tėvais. - pasakiau.
- tiksliau su mano tėvų kuris yra kurčniabialys - rimtai pasakė.
- kodėl tu man nesakei?? - paklausiau susiraukusi. Jis užmokėjo taksistui. Mes pradėjom eiti. Bet jis nėjo prie to namo kurį mačiau. Paėjome toliau ir pamačiau didesni ir gražesni namą. Aišku ten tikrai nebuvo kokių turčiu namas. Gražus, paprastas namas. Bent aš taip manau. Atidarė duris.
- prašau - pasakė džentelmeniškai. Iėjau į vidų ten buvo gražu. Tikriausiai pamačiau katik jo tėtį jis buvo labai senas einantys su lazda.
- labas sūnau kas ši mergina? Vos išlemeno.
- tai mano mergina vardu Gabbi susipažinkit! - pasakė Zayn.
- laba diena kaip jau mane pristatė aš esu Gabbi. - nusišpsojau.
- mano vardas Jake! - labai silpnai nusišypsojo. Zayn mane pradėjo temti kažkokiais laiptais.
- jis vistiek negirdi - nusijuokė.
- tai pat čia gyvena mano sesė! - pasakė jis.
- bus malonu susipažinti!! - šyptelėjau.
Atėjome prie durų kurias atidarė Zayn. Čia buvo viengulė lovą, spinta, rašomasis stalas, nuogų merginų plakatai, kilimas ir didelis šiukšlynas.
- turėsime daug darbo - tarė Zayn.
- tai jau tikrai. - pridūriau. Padėjo lagaminą ir Zayn pradėjo rinkti šiukšles. Aš norėjau nuplėšti plakatus, bet mane sustapdė Zayn.
- nemėgink - piktai pasakė.
- gerai. - tyliai pasakiau. Sutvarkiau lovą. Zayn atnešė šluota išlavė, o aš išvaliau ir sutvarkiau spintą. Sudėjau drabužius ten buvo ir Zayn rūbų. Po 1h buvo viskas švaru. Dabar buvo 16:46h ir Zayn nusprendė prigulti ta ir padarėm.
YOU ARE READING
My Little Sexy Boy
HorrorJis toks geras ir mielas pradžioje buvo su manim, kol pamačiau tikrajį jį. Jis tapo daug piktesnis norėjo daugiau iš manes, bet aš turiu savo charakterį kurio niekas nepakeis.