Stwierdziłaś, że po ciężkim dniu i kibicowaniu na skoczni wrócicie z Andreasem do hotelu, który po swojej dzisiejszej wygranej nie mógł odpędzić się od dziennikarzy oraz hotek.
Dotarliście do hotelu.
- Jeszcze tylko przejazd windą i będę mógł się położyć do łóżka. T/I nawet nie zdajesz sobie sprawy jak jestem zmęczony.- powiedział Andreas.
- Zdaje sobie sprawę Andi.- powiedziałaś i zmierzwiłaś mu włosy.- sama jestem zmęczona.
Dotarliście do waszego pokoju, w korytarzu było cicho, co jest zazwyczaj nieprawdopodobne, bo albo Richard albo Stephan albo Markus zawsze krzyczą i biegają.
- Coś tu cicho.- mruknęłaś.
- Dla nas lepiej.- powiedział Twój chłopak przepuszczając Cię w drzwiach.
Po przekroczeniu ich progu, oboje otworzyliście buzię.
- Niespodzianka.- krzyknął Freitag.
- Debilu, mieliśmy wszyscy krzyknąć.- powiedział Wank.
- Co się dzieje?- zapytał Andi.
- No niespodzianka dla Ciebie, wygrałeś, więc opijamy zwycięstwo.- powiedział Leyhe.
- Schuster będzie zły. Nie pamiętacie ostatniego razu, jak wygraliście drużynówkę?- powiedziałaś.
- Tylko po szocie i do siebie.- powiedział Twój chłopak.
Trwało to chwilę, zanim wszyscy się ogarnęli i wypili.
- No koledzy, było miło jutro nowy dzień, więc chodźmy spać, jestem zmęczony.- powiedział Wellinger.
- Po jeszcze jednym.- stwierdził Karl.
- Nie, Andi ma rację. Chcemy spać.- powiedziałaś.
- Uuu, spać, na pewno. Ostatnio było was słychać pół nocy.- krzyknął Richard.
- Dość, wyjdźcie.- powiedziałaś delikatnie zdenerwowana.
- Nie chcecie z nami opijać zwycięstwa Andiego to nie, jak któryś z nas wygra to nie macie wstępu.- powiedział Richi.
- Będziesz pierwszy, który zaprosi T/I i Andreasa, także daj im się wyspać.- skwitował Stephan.- dobranoc.
Wasi przyjaciele wyszli, a wy w spokoju mogliście wziąć wspólny prysznic.
Szybko się uwinęliście, a następnie szybko znaleźliście w łóżku.
- Jesteś piękna.- powiedział obejmując Cię Andreas.
- A Ty jesteś mistrzem olimpijskim, kochanie.- powiedziałaś.
- Dziękuję, że tu ze mną jesteś, gdybyś wtedy nie poleciała do Lahti, być może nie spotkalibyśmy się.- Andi pocałował Twoje czoło.
- Kocham Cię.- powiedziałaś zamykając oczy oraz odpływając w sen.
CZYTASZ
Preferencje skoczkowie narciarscy
Randomhej! zapraszam was na preferencje związane ze skoczkami narciarskimi!! Występują: Andreas Wellinger Kamil Stoch Daniel Andre Tande Richard Freitag Peter Prevc Maciej Kot Stefan Kraft Gregor Schlierenzauer Dawid Kubacki Johann Forfang Okładka @Makose...