Şimdi biz... sevgiliyiz değil mi, güzel adam?
Bugün işe geldiğinde elinde bir tablet çikolata vardı. Oturdun karşımdaki koltuğa ve, kırıp verdin yarısını bana.
Önce ne olduğunu anlamadım. Şaşkınca yüz ifademi anlamış olmalısın ki, "İşe alınmamın birinci yılı bugün, aptal." deyiverdin güzel gülümsemenle.
Bir yılın bu kadar çabuk dolması beni fazlasıyla şaşırtırken bana gülümsemeye devam ettin. O an sadece sana tekrar düşmemeye çalıştım. Az biraz başarmıştım fakat her hareketine aşık oluyordum ki güzel adam...
×
Akşam... sizdeydik yine. Haneul bizden önce evi süslemişti. Biz gitmiştik ikimiz birlikte.
Eve girdiğimizde ikimiz de şaşkınlıktan sadece birbirimize bakabildik. Daha sonra Haneul tuttu sıkıca ellerimizden ve geçirdi parmaklarımızı. Benim dizlerim tekrar başlamıştı titremeye. Derin bir nefes aldım, gözlerimi kapattım ve içimden üçe kadar saydım. Sakinleşip gözlerimi açtığım an Haneul'ın güzel sesini duydum. "Söyleyin."
İkimiz de kaşlarımızı çatıp ona bakarken hâlâ el ele tutuştuğumuzun farkında değildik. Haneul ikimizi gösterdi. "Birbirinizi sevdiğinizi, diyorum. Söylesenize."
Sertçe yutkunup sana baktım. Bu yaştaki bir kız bile anladıysa, diye geçirdim içimden. O bile anladıysa senin anlamaman imkânsızdı güzel adam.
"Birbirinize aşık olduğunuz o kadar belli ki..." dedi göz devirerek. "Sadece utanıyorsunuz salak gibi." Ben, sözlerini idrak etmeye çalışırken o, odasına doğru yürümüştü.
Bana dönüşünü hissettim. Kafamı sana çevirdim ve söyleyeceğin şeyleri bekledim. Sadece, seni sevip sevmediğimi sormuştun.
Kafamı salladım kızarmış yanaklarımla. Fakat gözlerimi kaçıramıyordum; çünkü o kadar güzel bakıyordun ki bana, bu anı kaçırırsam kendimi öldüreceğime yemin etmiştim.
Bana karşılık olarak gülümsedin ve öpmek istedim seni. Ancak belimde kollarını hissetmiştim. Başımı, boynuma denk gelen başının üstüne koydum ve sarıp kollarımı boynuna, okşadım saçlarını. Kokunu daha yoğun duymaya başlamıştım. Dizlerim tekrar titremeye başlamışken beni sevdiğini söyledin. Düşmemek için gözlerimi kapatıp tekrar üçe kadar saydım. Rüyada olduğumu düşünüyordum ki kokun doldu tekrar burnuma.
Beni sevdiğin için teşekkür ederim güzel adam. Gemimin ucundan kendine çekip seni sevmeme izin verdiğin için teşekkür ederim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
letters to the beautiful man ☸ yugbam
Fanficher sabah o'nu izliyordu. o'nu ve kızını. [kyg+bb] boy×boy