Güneşin parıldayan ışınlarının yüzüme vurmasıyla açtım gözlerimi.
Hemen saate baktım. " Olamaz okula çok geç kaldım." Yataktan fırlayarak unicornlu çoraplarımı ayağıma geçirdim.O sırada annem odama girdi."Gökyüzü ne yapıyorsun kızım?" "Birde soruyor musun anne okula çok geç kaldım , beni neden uyandırmadınız?" " Kızım sende biraz aptallık falan mı var acaba ? Bugün pazar" Annemin bu sözü yüzüme tokat gibi çarptı ve kendime geldim bir anda. Derin bir "ohh!" çektim ve lavaboya günlük rutinlerimi halletmeye gittim.( yani yüzümü yıkadım işedim falan gibi şeyler...)
Rutin işlerimi hallettikten sonra aşağıya indim.Ayşe Teyze yine döktürmüştü .Babam sofradaydı,annem de sofrada ki yerini aldı. Ben de oturduktan sonra tam başlayacaktım ki babam beni durdurdu . Babama -ne oldu- bakışlarımı attım."Siraçlar gelecek kahvaltıya onları bekleyelim,size bir sürprizimiz var zaten çok geç kalmazlar." Babamın bu sözlerinden sonra küçük çaplı bir kalp krizi geçirdim. O ego yığını ,yakışıklı pislikten tam anlamıyla nefret ediyorum.Mızıldanarak ve babama söylenerek odama pijamalarımı değiştirmeye gittim. Dolabımın kapağını açtım ve sadece öyle baktım. Ne giyecektim şimdi? Üzerime beyaz salaş tişört,altıma da siyah kot şortumu geçirdikten sonra hızla aşağıya indim. Tam o sırada kapı çaldı."Ben bakarıım!" diye bağırdıktan sonra kapıyı açtım . Karşımda kas yığını Siraç'ı görünce içimden kapıyı açtığıma lanet okudum. Siraç'ın gözleri ayağıma kayınca bende ayaklarıma baktım ve o da ne! Unicornlu çoraplarımı çıkartmayı unuttuğumu fark ettim."Hass*kt*r". Siraç gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyordu. Ona gözlerimi devirerek odama çoraplarımı değiştirmeye çıkarken "gül içinde kalmasın " diye bağırdığımda aşağıdan resmen bir anırma sesi geldi. Ne vardı sanki gülünecek. Gayet tatlıydı bir kere çoraplarım.
Aşağıya indiğimde Vural Amca ve Merve Teyze de (Siraç'ın anne ve babası) gelmişti . Herkes sofraya oturmuş beni bekliyorlardı. Bende sofraya oturduktan sonra kahvaltıya başladık. Siraç hemen "Neymiş bizi şaşırtacak olan sürpriziniz?"diye sorunca babam ve Vural Amca aynı anda birbirlerine baktıktan sonra bize dönerekten "sizi aynı okula yazdırmaya karar verdik. " dediler . Bugün ki ikinci küçük çaplı kalp krizimi geçirmiş bulunuyorum.
Benim ve Siraç'ın ağzından "S*kt*r " nidası döküldü.................................................................
Ve yeni bölüm gelmiş bulunmakta . Nasıl bulduğunuzu lütfen yazın bu benim için gerçekten önemli. Ve bir karar aldık artık yeni bölümleri cuma 18:30 da yayınlamaya karar verdik...