-OYUN-

99 4 2
                                    

Otoparka geldiğimizde Çağatay arabasına yaslanmış bir şekilde elinde sigarasıyla bizi bekliyordu. Bizi gördüğünde bitmek üzere olan sigarasını yere attı ve hafifçe ayağıyla üzerine bastı. "Hadi arabaya." dediğinde hemen ön koltuğa oturdum.
Çağatay'da arabaya binince başımı ona doğru çevirerek "Gideceğimiz yer çok mu uzak?" "Evet." "Peki metal müzik var mı?" "Metal mi dinliyorsun?" " Sakıncası mı var?" "Ha-hayır tabiki de . Hem torpidoyu aç orada var , flashların üzerinde yazıyor grupların adları istediğini seç." Elime en sevdiğim iki gruptan Avanged Sevenfold'u aldım.Pentagram'ı da seviyordum ama bugün So Far Away ' i dinleyesim geldiği için üzerinde Pentagram yazan flashı yerine koyarken üzerinde Avanged Sevenfold yazan flashı aldım ve istediğim müziği bulduktan sonra başımı cama yasladım.



Çağatay'dan...
Arabanın benzininin az kaldığını gördüğümde yakınlarda benzinlik olmadığı için arabayı sağa çektim ve bagajdaki yedek benzin bidonunu aldım. Benzini doldurduktan sonra biraz kendime gelebilmek adına bir sigara yaktım ve o zehirli ama tadı anlatılamayacak kadar harika olan dumanı içine çektim .  Başımı arabaya çevirip Derin'i izlemeye başladım. O kadar masum uyuyordu ki ...  Ona tam üç yıldır deliler gibi yanıktım... Şimdi o bu kadar yakınımdayken ben ona ne dokunamıyor hep hayalini kurduğum o narin dudaklarına hafifçe dudaklarımı konduramıyordum. Oysa ben de çok isterim ona gidip Seni Deliler Gibi Seviyorum diye bağırmayı ama yapamam . Yaptığımda benden nefret etmesinden çok korkuyorum. Ona kavuşamadan daha da uzaklaştırmaktan çok korkuyorum. Her gece onu unutmak için bir kızla olduğumda o kızı hep Derin gibi hayal ediyorum . Sanki onu unutmaya çalıştıkça ona daha da çekiliyorum.
Başımı yan tarafa doğru çevirdiğimde bana sanki Hayriye Teyze benim eski manitamdı dermişim gibi bakan bir Gökyüzü beklemiyordum. Onun bu şaşkınlığını görünce dudaklarıma bir tebessüm koysamda gözlerimdeki kızgınlığımı saklayamadığımdan adım gibi emindim. Ona hafifçe yaklaşarak " Bu konuyu sadece sen ve Siraç bilecek tamam mı ?" dediğimde ses tonum sonlara doğru hafifçe yükseldiğinden korkmuş olmalı ki "Ta-tamam."dedi kekeleyerek. Arabaya bindiğinde bende sigaramı ayaklarımın altında çiğnedikten sonra arabaya bindim.




Dağ evine vardığım zaman kızların ikisinin de uyuduğunu fark ettiğimde Siraç' ı arayıp Gökyüzünü almasını istemiştim. Biraz söylense de gelip Gökyüzü'nü kucağına aldığı gibi eve girdi. Bende Derin'in yanına gidip kollarımı boynunun altına ve dizinin altına hafifçe sokup onu kaldırdım. Onu uyandırmamak için çok yavaş hareket ediyordum.
Derin'i kendi odama getirip yatağıma yatırdığım anda "Lütfen! Lütfen gitme , beni bırakma Ayaz."  diye bağırdı ve hemen koluma bir koala misali yapıştığında çene kaslarım sininden kasılsada hemen yanına dizlerimin üzerine çöktüm." Şşşş ! Korkma sakın. Ben burdayım , gitmiyorum bir yere ." dediğimde bana sarılmış olan kolları kolumdan hafifçe ayrıldı. Kolumu bırakınca odadan hızlıca çıktım.
Odadan çıkınca Siraç da yanıma geldi.
Sanırım o da Gökyüzü'nü kendi odasına yatırmıştı. Benim sinirli halimi görünce bana sen ne ayak bakışları attığında " Gel pes atarken anlatırım ." dedim ve  bana tamam dediğinde mutfağa yönelmişti demek ki kola ve cips alacaktı yanına . Bende oyun odasına gidip oyunu hazırlayınca hemen yanıma gelip oyunu açtı ve "Anlat." dedi.  Derin olayını anlatınca elini omzuma koydu ve " Bak kardeşim üzülme. Bir ölene bir de sevene çare yok bu dünyada . Şekil a;ben. Mesela bir keresinde online oyunda karakterimi öldürmüşlerdi. Böyle birde kredi kartından para yüklemiştim ama ne zenginim . Resmen oyunun Ali Ağaoğlusuydum. Tabi ölünce paralar filan da gitti. Bir hafta evlat acısı gibi çekmiştim. Sonra geçti. Merak etme seninkide geçer." dediğinde ona sen mal mısın kardeş bir oyuna o kadar para verilir mi bakışı attım. Tam o sırada kapı açıldı ve içeri Gökyüzü girdi. " Oha ! Pes mi oynuyonuz ? Ben de oynamak istiyorum ama sizi yenince ağlamıcaksınız." dediğinde kolu ona uzattım ve " Siraç'ı kimse yenemez ki bundan da adım gibi eminim." dedim. Bunu söyledikten sonra içimi bir göt  olma korkusu salsada Gökyüzü'ne belli etmemeye çalıştım.



BAĞIMLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin