Episod keempatbelas

158 7 1
                                    

Kisah Trajis

Membawang sikit boleh?

Semalamkan, kita pegi mydin nk beli barang dapor. Tetiba boleh pulak ada makcik tu tuduh kite curi beg duit dia.. gila laa.... tgh2 beratur nk bayar kat kaunter makcik depan ni hilang beg duit...

Mentang2 lah kita duk belakang dia.. Boleh dia kata kita curi beg dia.. Kita sampai mati le takkan nak mengaku.. Siap panggil guard kata kita curi.. Ramai pulak org tengok time tu.. Malu laaaaa weii.. Kita siap cakap ke makcik tu.. "Makcik bawak beg tadi atau tertinggal kat umah?.. Mcm ni laa makcik.. cer cari dlm kereta kot2 ada.."

Ramai2 follow dia pegi ke kereta.. Kita pun follow dia pergi kat kereta sama.. Ambik kau, kemain kete besau dia bawak.. Vellfire baru.. Dia belek2 dalam kereta dia memang tak jumpa beg dia.. ok xpe.. "mcm ni laa makcik, biar saya tolong carikan".. kite cari punya cari jumpa laa beg dia tu.. ada duk bawah kerusi dia.. kite ambik beg dia tunjuk ke dia..

"Ni pale bapok mende ni.." 😡😡 Senyap makcik tu.. Makcik tu mintak maaf laa kat kita.. Kita kata laa.. "Maaf memang boleh maaf makcik , tapi saya punya malu ni macam mana. Makcik senang2 je tuduh saya mencuri.." Makcik tu bawak kuar duit 300.."Nah ambik ni gantirugi malu awak.." Kita kabo laa.. "makcik ingat maruah saya harga 300.." Dia bawak kuar plok 500.. Kita kata.. "takpe laa makcik, takat 500 saya ada duit.." Dia bawak kuar pulak 1000.. Kite senyap dh masa ni.. Nak amik ke taknak, nak ke taknak... sekali mari MY HUSBAND Tepuk bahu kite...laaa mimpi rupe nya...

hahahaha😂😂 bongok kan...👌

KOMPILASI JENAKAWhere stories live. Discover now