Merhaba arkadaşlar ben Jack 17 yaşındayım ve lise 3'e gidiyorum. Biraz esmer Siyah uzun saçlı biriyim, Annem'in ölümünden sonra babamla beraber NewYork'a yerleşmeye karar verdik. Yolculuğumuz uzun ve sıkıcıydı, ben yolculuğumu hayal kurarak geçirmiştim ne hayali olduğunu sorarsanız tabikide yeni ortam , yeni arkadaşlar , ve yeni olucak birçok şey... Eve varmıştık güzel bi evdi bahçeli ve uzun ,geniş sokakları vardı insanın hoşuna gidiyordu. Babam'la akşam yemeğimizi yedikten sonra odama çıkıyordum,
Babam :''Jack hemen uyuyormusun? biraz tv izler ve sohbet ederiz diye düşünmüştüm??''
Jack :''Baba yorgunum ve yarın okul var uyusam iyi olucak ama söz yarın bolbol otururuz''
Odama çıktım hava çok soguktu yatağıma girdim ,yatağımın tam karşısında olan camdan dışarıyı izledim güzeldi hemen , hemen her taraf yeşillikti. Heycanlıydım çünkü yarın okul vardı, yeni arkadaşlarımı falan merak ediyordum hayal kura, kura uyuya kalmıştım.Saat 3 4 gibi bi sesle uyandım... Bir uluma sesiydi sanırım bi hayvandan geliyordu biraz irkildim ve ses birdaha tekrar etti, yorganıma iyice sarılıp gözlerimi kapattım, ses 5 6 defa aralıklı olarak terarladı ve uyuya kalmıştım.
Babam :''Jack hadi ama uyan artık okul'a ilk günden geç kalmak istemezsin!''
Hemen kalktım babama cevap bile vermeden üstümü giyindim , elimi yüzümü yıkadım saçımı tarayıp mutfağa indim, babam güzel bi kahvaltı hazırlamıştı annemin ölümünden sonra benimle çok ilgileniyordu ve annemin yerini aratmamaya çalışıyordu. Kahvaltımızı yaptıktan sonra o işine bende okuluma gitmek üzere evden çıkmıştık. Okulun yolu büyük ürkütücü bir ormanın yanından geçiyordu.
Okul'a varmıştım güzel bi okuldu ve baya büyüktü, etrafta spor arabalı zengin çocuklar vardı hepsi havalıydılar yanlarında güzel kızlar vardı. Ben köşedeki bank'da oturuyordum ve o an yanıma kıvırcık saçlı bir çocuk geldi,
Alva :''Merhaba dostum! ben alva ya sen ?''
Jack :''Merhaba bende Jack''
Alva :''Hımm memnun oldum dostum görünüşe göre buralarda yenisin , bi sorunun falan olursa yanıma gelmen yeterli hadi görüşürüz''
Alva garip ama iyi birine benziyordu.İlk ders başlıcaktı ama ben daha sınıfımı bilmiyordum hızlıca müdürün yanına gidip sınıfımı öğrendim ama çoktan ders başlamıştı hemen sınıfa girdim,
Jack :''Iıı...Geç kaldığım için özür dilerim''
öğretmen :''Sorun değil, geç bi yere otur''
Gözlerimle oturucak boş bir yer arıyordum ,bi kızın yanı boştu gidip oturdum bana merhaba dercesine bakıp gülümsedi.Derste ögretmen herkezin adını soruyordu tanışmamız için , benim aklımda bitek onun adı kalmıştı Mery...
Dersler bitmişti ve eve gidiyordum ve gine o ormanın yanından geçiyordum ve birden bi ses duydum. Sesi duydugum yere dogru ilerledim 20metre kadar, normalde korkarım ve pek cesaretlide değilimdir ama o an noldu bilmiyorum. Oraya dogru ilerledim ama hiçbirşey yoktu tam geri dönerken tekrar sesi duydum ama bu sefer daha netti ''YARDIIIMM EDİİİNNN!!!''...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON RUH
Science FictionMerhaba arkadaşlar İlk hikayemi yazdim umarim begenirsiniz , Fikirlerinizi yorum olarak yazbilirsiniz. Hikayemizde ; korku,aşk,macera,aksiyon doludur begeniceğinizi umuyorum iyi okumalar.